4.Bölüm

1.7K 62 4
                                    

Kalktım kalkar kalkmaz roller'a gittik.Soyunma odasına gidip hazırlanmaya başladım.ilk çıkacak kişi Jazmin'di sonra ben ambar ve diğer iki grup.

Jazmin'in şarkısı biter bitmez beni sahneye çağırdılar ama jazmin'in şarkısı gerçekten çok güzeldi korkuyordum.

Şarkı boyunca nedense gözlerim Matteo yu aramıştı ama onu göremeyince kötü oldum nedense ambar endişelenmişti ama matteo bir anda geldi şarkını dinledim gerçekten inanılmazdı dedi ve sıra ambardaydı matteo ile oturup onu izledik.

Ambarın şarkısı ve koreografiside inanılmazdı tebrik edip sarıldım ve ona simonun ondan gözünü alamadığınıda söyledim utanmış bir şekilde matteo ve gaston'a geçti sıra ninada heyecanla gastonu izliyordu.

Gerçekten inanılmazlardı sahne bittikten sonra kuliste onu tebrik etmek için sarıldım sıra jim ve yamlara geldiğindede onları izlemeye gittim.

Ya gerçekten kimseye kötü diyemediğim bir müzik performansındaydık ambarla konuşurken herkesin harika inanılmaz olduğunu konuşuyorduk. Sonunda bitmişti bende kulise gitmiştim matteo'yu gördüm ikimizde hiç birşey demeden birbirimize bakıyorduk sadece sonra üstüne normal kıyafetlerini giy seni bir yere götürecem dedi.
Luna:nereye gidiyoruz.
Matteo:Şehire yeni geldiğinden beri hiç gezmedin sana şehri gezdirecem dedi.
İlk defa ona hiç itiraz etmedim üstümü giyinip hemen dışarı çıktık beni ilk önce gölün oraya götürdü ördekleri izledik bana en sevdiğim şeyi pamuk şekeri aldık.

Çok eğlendik çok güzeldi ambar beni arayıp eve çağırdı bende o sırada üstümü değiştim evde o kadar güzel bir zamandan sonra nedense tekrar arayıp dışarı çıkalım demesini istedim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çok eğlendik çok güzeldi ambar beni arayıp eve çağırdı bende o sırada üstümü değiştim evde o kadar güzel bir zamandan sonra nedense tekrar arayıp dışarı çıkalım demesini istedim. Ve telefonum çaldı odamda koca kafa diye bağırmaya başladım.ve hemn ciddileşip telefonu açtım.
📱📞
Koca kafa:işin bitti mi
Sakar kız:evet yeni bitti sonunda
Koca kafa:e o zaman artık kapıya çıkarsın
Sakar kız:Ne kapımın önünde misin
Koca kafa:Hadi hemen yanıma gel seni bekliyorum köprünün oraya gidelim.
Aşağı indim hazır mısın dedi ve koşmaya başladık elimden tutuyordu ve parkın içinde çiçeklerin arasından koşuyorduk sonunda köprüye varmıştık. Ve bir anda beni öptü şok geçirmiştim ciddi anlamda şok geçirmiştim

 Ve bir anda beni öptü şok geçirmiştim ciddi anlamda şok geçirmiştim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ve bende karşılık vermiştim.çekilince gözümü bile kırpmadan gözlerine bakıyordum matteo orada şok geçirmiş bir halde dururken ben eve doğru koşuyordum.
Luna:Ambar yardım et acilllll
Ambar:luna ne oldu iyi misin bir şey mi oldu
Luna:matteo ile öpüştük
Ambar:Ya salak mısın bende bir şey oldu sandım ne dedin ne dedin öpüştünüz mü oha ya biliyordum sizin aşık olduğunuzu.
Luna:Ne aşkı ambar ya aşk yok.
Yarın jam ve roller'a gidip paten yarışması için hazırlanacaktım tabi tek eksiğim bir çiftti. O yüzden hemen yattım.

Bir lutteo hikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin