Sabah kalktım Ambara seslendim ses gelmedi. Nina'ya seslendim o da cevap vermedi. Bende üstümü giyinip Jam ve roller'a gitmeye karar verdim dolabı açtım ve üstümü giyindim.
Ve hemen Jam ve roller'a gittim. içeri girdiğimde Tamara'ya paten yarışmasındaki çiftlerin listesini sordum arkamdan matteo gelip o da çift listesini sordu. Tamara bana verdi matteo da omzuma eğilerek listeyi okumaya başladı.
Matteo:ambar-simon
Delfi-gaston
Jim-nico
Yam-ramiro
Galiba bir bizim adımız yok.
Luna:ben galiba katılmayacağım yani emin değilim dedim ve bir şey demeden yanından gittim.
Of ben ne yapacağım o öpücüğü hala unutamıyorum ve hala bana yakın davranıyor. Ne yapacağımı bilmiyorum bile omzuma dokundu titredim ve ona döndüm gözlerinin içine bakmaya başladım.
Matteo:luna lütfen benimle katıl yarışmaya lütfen
Luna:Tamam olur
Matteo bir anda bana sarıldı hem de jam ve roller'ın ortasında sonra yanından ayrılıp ambarın yanına gittim.
Luna:Sabah sabah niye çıktınız evden üstelik bana haber bile vermemişsin.
Simon:Aslında benim yüzümden ben çağırdım paten yarışmasına katılmak için.
Luna :Evet isminizi listede gördüm.
Simon:Sen kimle katılacaksın?
Luna:Matteo ile beraber katılıyoruz.
Ambar:Ne o olaydan sonra mı ?
Luna:Benimle katılmak istediğini söyledi bende kabul ettim.
Simon:Luna Matteo'ya dikkat et gerçekten o gerçekten çok güvenilir biri değil haberin olsun.
Matteo:Niye bana dikkat edecekmiş anlamadım Simon hem sen ne diye burnunu sokmaman gereken işlere burnunu sokarsın.
Simon:Sana mı soracam ben ne yapıp yapmayacağımı.
Luna-Ambar:yeter neyin kavgasını ediyorsunuz ya.
Matteo:benim hakkımda dediklerini duymadın mı?
Luna:ya tamam sakin olun biraz Matteo biraz dışarı çıkalım mı?Hem sakinleşmiş ve birbirinizden uzaklaşmış olursunuz.
Matteoyu kolundan çekerek bizim oradaki geçen gittiğimiz parka doğru gittik.
Luna:Niye simon'a durduk yere bağırdın kavga çıkardın.
Matteo:Durduk yere mi çıkardım sence ?Sana ona güvenme gibi şeyler diyordu.
Luna:Ya hayır aramızda bir şey olduğunu sandı o konuda güvenme dedi.
Matteo:Aramızda bir şey yok mu ki?
Yutkundum ve gözlerinin içine bakarak yok dedim.Ve göz bebekleri daha çok büyüdü.
Matteo:O öpücük senin için hiçbir şey ifade etmiyor muydu?
Luna:Benim için ediyor ama senin için hiçbir şey ifade etmiyor Simon bir şey demeden öncede benim senin hakkındaki düşüncelerim böyleydi ben senin gibileri tanırım hiç bir kıza aşık olmam elde edince sıkılırımdasın sen busun.
Matteo:Beni içime değilde dışıma bakarak ne kadarda güzel yargıladın öyle ya bak bir konuda haklısın şuana kadar hiç aşık olmamıştım ama sana neyse ya sen zaten beni yargılamışsın kafanda ne düşünürsen düşünebilirsin gerçekten.
Luna:Matteo özür dilerim bilmiyordum lütfen
bana döner dönmez bu sefer öpen kişi ben oldumMatteo hiç bırakmayacak gibi sarıldı bana sonra elimi tuttu.
Matteo:Luna sadece bana güven tamam mı ben hayatımda ilk defa birine karşı böyle hissediyorum. Evet ilk başta aşık olmak kafamda en son olan şeydi hatta asla aşık olmam diyordum ama oldum.
Luna:Aslında biliyor musun bende sana aşık olmak istemiyordum hatta en son kafamda olan şeydi ama ilgi çekici bir caziben var koca kafa.
Matteo:demek öyle prenses hadi kalk bakalım roller'a gidelim.
Tam kalkarken ayağımı burktum yere düşerkende Matteo tuttu.
Matteo:ben sana boşuna sakar kız demiyorum doğru işte.
Luna:ya dalga geçme bileğim çok ağrıyor of ya senin yüzünden oldu Matteo.
Matteo:Ben ne yaptım şimdi kalk hadi hemen gel buraya.
Matteo beni kucağına aldı.
Luna:Matteo ne yapıyorsun?
Matteo:luna kıpırdanma asla bırakmam doktora gidiyoruz hemen.
Luna:ne doktoru Matteo gerek yok ben iyiyim gerçekten bak nolur beni doktora götürme ne istersen yaparım.
Matteo:sen doktordan mı korkuyorsun bak söz verdin ne istersem yapacaksın. Jam ve roller'a gidelim zaten daha yakınız ayağına ben bakarım.Kahkahalarla oraya kadar yürümeye başladık yağmur hafif yağdığı için birazda ıslanmıştı bende Matteo ya iyice sarılmıştım. Roller'a öyle girince herkes bize dönüp şaşkın gözlerle baktılar.
Luna:(Matteo'nun kulağına)hemen dolapların oraya gidelim yoksa üstümüze atlıyacaklar birazdan.
Matteo beni içeri götürüp ayağıma baktı. Sardı ve sonra ambar ile Simon geldi.
Ambar:ayağına ne oldu iyi misin?
Simon:luna iyi misin doktora gittin mi?
Luna:yok hayır doktora gitmedim ama Matteo halletti sorun yok.
Simon:Kırık falan olabilir ama gene de doktora gitseydin.
Ambar:Matteo kesin onu götürmeye çalışmıştır ama bu inatçı gitmemiştir.
Luna:ya evet ama iyiyim ben bir şeyim yok.
Ambar:o zaman gel eve gidelim sen dinlen biraz.
Matteo:Siz kalın burda ben bırakırım eve luna yı.
Matteo beni tekrar kucağına alıp eve doğru getirdi. Anahtarı çıkarıp kapıyı açtım sonra kapıyı kapatıp içeri geçtik beni odama çıkardı. Yatağa yattım.
Matteo:evet uyuman lazım dinlen bakalım. Sen uyuyana kadar burdayım.
Luna:Matteo buna gerçekten gerek yok ben iyiyim hem bu saatte uyumam ben.
Matteo:üzgünüm ama sen bilirsin uyuyana kadar burdayım.
Zorla beni uyutmaya çalışıyordu.Eline sıkıcı bir kitep almış okuyordu bana. Yanıma oturmuş okuyorken bir kaç dakika sonra sesi kesildi sonra kafası omzuma düştü bana söylerken kendisi uyumuştu.
Bende onu izlerken uyuya kalmışım.
Ambarın ağzından
Eve gelince Luna'ya bakmak için hemen yukarı çıktım luna yatakta yatıyordu ve Matteo'da onun omzuna yatmış uyumuştu çok tatlılardı. Onları yanlız bırakıp aşağıya indim Simonu düşünüyordum gerçekten bana bir ilgisi vardı. bende ondan hoşlanıyordum aslında iyi birisiydi ama bana daha çok arkadaş gibi yaklaştığı için her seferinde geri çekiliyordum.
Matteo'nun ağzından
Gözlerimi açtım Luna'nın omzunda uyuya kalmıştım. Ben kıpırdayınca oda o güzel mavi gözleriyle bana baktı. Gözlerini gözlerimde hiç çekmeden bana baktı bu kız beni gerçekten büyülüyordu.
Luna:beni uyutmaya çalışırken benden önce uyudun.
Matteo:Öyle oldu dimi daha iyi misin bakalım.
Luna:ya ben zaten başından beri iyiydim. Bunu kaç defa söyleyeceğim.
Matteo:O zaman ben eve gidiyorum prenses.
Luna:tamam bende zaten salona inecem.
Matteo:ya sne yerinde durmaz mısın hiç.
Luna:ya ben gerçekten çok iyiyim bir şeyim yok.
Hemen Luna'yı kucağıma aldım ve kozların yanına indirdim.
Ambar:Lunita iyi misin canım
Luna:ya evet çok iyiyim anlayın artık bir şeyim yok niye hasta gibi davranıyorsunuz.
Matteo:ben eve geçicektim aşağıya inecem diye tutturdu ben de mecbur getirdim.
Ambar: ya bu böyle ya Matteo sen bu gece bizde kalsan biliyorum yarın okul var ama burdan gidersin okula misafir odası var zaten burda kalsan olur mu luna çünkü saçma sapan şeyler yapıyor ve ben engelleyemiyorum.
Luna:ya gerçekten gerek yok ben iyiyim hatta süperim.
Matteo:Olur kalırım burda ama misafir odasına gerek yok Luna'nın odasında yer yatağı kursak bir tane çünkü ben Luna nın gece bile kalkacağını düşünüyorum.
Ambar:tamam olur sorun değil birazdan geçersiniz odaya.