3.Bölüm

1.5K 72 0
                                    

Sabahın köründe çalan zil sesiyle uyandım.ve hemen formamı giyip hazırlandım.Kızlarla erken çıkıp okula geçtik.Jim ve yam hemen arkamızdan bağırarak koşmaya başladılar.
Luna:kızlar iyi misiniz bir şeyiniz yok değil mi.
Jim:Evet çok iyiyiz harika birşey oldu open music başlıyor.
Ambar:open şu sizin bahsettiğiniz şarkı yarışması değilmi?bizde katılalım mı luna lütfen.
Yam:Bu sefer her yarışmacı tekli yarışarak başlıyormuş open a kesinlikle katılın biz hep çok eğleniriz.
Luna: tamam o zaman biz de open a katılıyoruz.
Herkes çığlık atarak sevinirken yanımıza gaston ve ramiro geldi.
Ramiro:Ee kızlar niye bu kadar çok seviniyorsunuz böyle .
Yam:luna ile ambarda katılıyor open music e
Ramiro:öylemi gerçekten çok güzeldir open.
Gaston:Aynen kızlar çok eğlenceksiniz.
Okul çıkışı jam ve rollere gitmeye koyulduk tamaranın yanına uğrayıp open a ambarla kendi ismimi yazdırdım liste akşam yayınlanmış olur dedi.akşam olunca ambar ve ben salonda oturmuş listenin yayınlanmasını bekliyorduk o kadar heyecanlıydıkki.
Ambar:Evett liste yayınlandı
Luna:isimleri oku hemen çok merak ediyorum.
Ambar:jazmin
Luna
Ambar
Gaston ve matteo
Ramiro jim ve yam
Yanyana yazılanlar tek olarak söyleyen sadece üçümüz varmışız.
Luna:Bir şey olmaz ama sadece iki günümüz var.acaba kayıt olmasamıydık çok streslendim.
Ambar:ya boşu boşuna streslenme lütfen biz şuana dek her şeyi hallettik bunuda halledeceğiz biliyorum ben odama gidip şarkı yazmaya başlicam sende git çalış hadi.
Luna:tamam gidip çalışacam.
Yatağımın üstüne oturdum ve mırıldanmaya başladım.sonra mesaj sesi gelince duraksadım ve telefona baktım.
📱🤳🏻
Koca kafa:open listesinde ismin vardı sende mi katılıyorsun?
Sakar kız:ismim olduğuna göre katılıyorum zeki çocuk ve eğer iznin olursa şarkı yazmam gerek.
Koca kafa:sadece iki gün var ve sen şarkın bile yokken yarışmaya adını yazdırıyorsun.sen kesin iyi olduğuna emin misin?
Sakar kız:Ya sen kendi işine baksana beni rahat bırakta şarkı yazim.
Koca kafa: Benim işim zaten sensin;)
Sakar kız:Ya senin yüzünden şarkı yazamıyorum gece gece seninle uğraşıyorum.
Koca kafa:yani senin o kadar dikkatini dağıtıyorum.neyse hadi seni rahat bırakimde şarkını yaz.
Şimdi şarkı yazmaya geri dönelim şarkımın ismi la vida es un sueno(hayat bir rüya)olsun.ve gece yarısına kadar şarkı yazıp sonrada sızdım.sabah kahvaltı için ambar bana seslendi zarzor hazırlanmıştım.formamın kıravatını bile takamadan yamuk yumuk takıp kahvaltıya inmiştim ölü gibiydim ama şarkımı bitirmiştim sadece biraz daha çalışmam gerekiyordu.
Ambar:kızım bu ne hal zombi gibisin resmen.
Nina:gerçekten luna bu halin ne böyle
Luna:dün gece bilmem kaça kadar şarkı yazdım ölüyorum yorgunluktan ama şarkımı bitirdim.
Ambar:bendede biraz kaldı sadece çoğunu yazdım.bugün bitiririm muhtemelen.
Okula geldiğimizde koridordan yürürken uykulu uykulu Gaston'a çarptım yanında Matteo vardı.
Matteo:sakar kız bu ne hal ölü gibisin bütün gece şarkı yazdın değil mi? Yoksa sen normalde bana çarpardın zaten Gaston la beni karıştırman çok normal.
Luna:Ne saçmalıyorsun sen koca kafa off seninle uğraşamayacağım çok yorgunum.
Matteo iki elinide boynuma götürdü ve benim gözlerim bir anda açılıp Matteo'nun gözlerine odaklandı ben ona bakarken.
Matteo:Kravatını bile takamamışsın resmen hı şimdi daha güzel oldu.
Geri çekildim ve gerek yoktu ben yapardım sadece biraz fazla yorgunum diyelim.
Gaston:Luna yürüyemiceksen Matteo seni sınıfa getirsin ben gidiyorum.
Luna:Ne hayır ben gayette iyi yürürüm.
Dedim ve Matteo ile yan yana sınıfa girip oturduk.tabi benim daha sözlüden bile haberim yoktu içimden lütfen ilk ben kalkmayayım derken beni kaldırdılar.bir kitabın yazarını sorduğunda kadının suratına sanki yabancı dil konuşmuş gibi Matteo bana cevabı söyleyince hoca bizi gördü ve akşam cezaya kalacağımızı söyleyince onun yüzüne sinirli bir bakış attım.Matteo da bana gülümsedi çıkışta birlikteyiz desene dedi.Zil çalınca okul çıkış vakti olduğunda kafamı sıraya gömdüm 2 saat cezada kalacaktık o yüzden kafamı sıraya gömmüştüm. Birinin saçlarımla oynadığını fark etmiştim hiç bir şey yapmadan bir süre daha durunca kafamı kaldırdım bu tabikide Matteo.
Luna:Mutlu musun?senin yüzünden cezada kaldık.
Matteo:Peki cevabı biliyor muydun boştan boşa eksi puan alacaktın yani seni kurtardım.
Luna:Teşekkür bekliyorsan daha çok beklersin.
Matteo:Hem zaten sabahtan beri çok yorgunsun yat uyu biraz.
Luna:Şimdi yatağımda uyumak varken senin yüzünden sırada uyuyorum.
Gözlerimi açtığımda süre dolmuş hatta yarım saat de fazladan olmuştu Matteo bana arkadan sarılmış oda uyuyordu bir anda uyurken onu izlemeye başladım.Saçıyla oynadım sonra bir anda gözlerini açınca ayağa fırladım ve süre dolmuş bende daha yeni uyandım çıksak mı artık dedim .
Matteo :hadi gel çıkalım seni evine mi bırakım mi?
Luna:Yok ben eve gitmeyeceğim
Matteo:Jam ve roller 'a mı gideceksin?
Luna:Hayır bir işim var onu halletmeye gidecem.
Matteo:Ne işin varmış bakalım?
Luna:cevap vermek zorunda değilim ama şöyle diyim ben cezaya kaldığım için bütün kızlar çoktan bensiz alışverişe çıkmışlardır ve şimdide benim bir şeyler almam lazım.
Matteo:O zaman itiraz istemiyorum birlikte gidiyoruz hem haksız mıyım. Tek başına sıkılırsın sen üstelik yanında sana yardım edecek usta birinin olması gerek.
Luna:sen mi bana yardım edeceksin
Matteo:Evet niye bu kadar çok şaşırdın bakıyorum.
Matteo ile beraber gittik yok onu beğenmem bu kötü diye diye sonunda birşeyler beğendi.alıp çıktık.sonra eve bıraktı.kapının önünde.
Matteo: kabul et kıyafet seçerken bile çok eğlenmedin mi?
Luna:Yani belki birazcık.
Matteo:Hiç numara yapma çok eğlendin.
Luna:Ya tamam tamam eğlendim cıvıtma.
Sonra eve girer girmez kızlar gene sorguya çekince her şeyi anlattım.Sonra yatağa uzandım ve aklıma tek gelen şey Matteo oldu aklıma girmiş ve kafamdan çıkmıyordu.Bugünü düşünüyordum ve sonra uyudum.
Matteo'nun ağzından
Hayır ya gerçekten aşık oluyordum.Bugünü her detayına kadar düşünüyordum ben uyandığımda onun saçımla oynarken paniklemesini o uyurken ona sarıldığımdaki kokusunu kıyafet denerken eğlenmelerimizi. Ama hayır ben aşık olmam olamam asla.ve sonunda uyudum.

Bir lutteo hikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin