8.Bölüm

1.3K 56 6
                                    

Luna'nın ağzından
Hemen okula hazırlanıp okula gittik yarın final günüydü kimlerin kazandığı belli olacaktı. Üstelik final günü çıkmak daha heyecanlıydı. Sınıfa girdiğimde hoca sınavın sonuçlarını açıklayacaktı geçip geçmeyenleri söyleyecekti.
Hoca:evet çocuklar okuyorum geçenlerin adını.iyi dinleyin geçemeyenler tekrar telafi sınavına girecek ve o güne kadar ek ders görecekler yeni gelenler için açıklama yapayım dedim bilmeyenler vardır bizim okul notlara çok önem verir. Ambar,nina ve luna gerçekten çok yüksek notlarla geçtiniz tebrik ederim. Matteo sen normalde en yüksek notların arasına mutlaka girerdin bu aralar bir şey mi oldu sana.
Matteo:aslında paten yarışmasına çok kafa yorduğum için çalışamamış olabilirim ondan düşük gelmiştir.
Hoca:şimdi bu okuduklarım arasındaki diğer herkeste geçti. Ramiro,yam ve matteo hariç herkes geçti. Siz ek derslere kalıyorsunuz çocuklar.
Luna:benim yüzümden ek derslere kalacaksın o zaman akşamda prova yapamayacağız gibi duruyor.
Matteo:luna saçmalama senin yüzünden falan değil sorun yok gerçekten.
Gastonun ağzından
Zil çalmıştı hemen ninanın yanına gittim.
Gaston:hey nina konuşabilir miyiz? Dün hiç bir aramamada cevap vermedin.
Nina:şey evet erken yattım ondan.
Gaston:delfi konusunda bana kızgın mısın?
Nina:sence gaston kızgın mıyım zaten dün lunayla beraber sizin bu yaptıklarınızdan söz ettik gece.
Gaston:bizim derken matteo mu o ne yaptı ki. Bak delfi konusundada gerçekten çok özür dilerim aramızda hiç bir şey yok kesinlikle.
Nina:lunaya söz verdim o konudan bahsedemem. Ama seni affediyorum.
Gaston:Ama matteoda lunanın ona kızgın olduğunun farkında ama nedenini oda bulamamış.
Nina:oynadığı oyunlara baksın belki bulur neyse ben gidiyorum.
Lunanın ağzından
Okul çıkışı rollera giderken.
Nina:luna biz bugün gastonla konuştuk. Matteo senin ona kızgın olduğunu fark etmiş.
Luna:sen niye olduğunu söyledin mi?
Nina:hayır bir şey demedim zaten matteo ya söylediği zaman o anlıyacaktır artık. O kıza sarıldığını görmediğini falan sanıyor heralde.
Rollera vardık hemen jim in yanına gittim.
Luna:jim heyecanlı mısın?
Jim:Hemde nasıl bir bilsen çok heyecanlıyım.
Luna:iyi şanslar seni izlicem.

Koreografileri fazla iyi olmasada çok hareketli ve güzeldi.
Zaten biraz geç sahneye çıktıkları için eve gittim. Yarın sabah salonda bizim gösterimiz vardı ve kimin kazanacağı açıklanacaktı. Matteo umarım ek ders aldığı için akşam çok yorulmaz sonuçta benim yüzümden alıyordu ama hala ona kızgınım.
Matteonun ağzından
Ek dersten yorulmuştum hemen eve geldiğimde yatağa geçtim yatacaktım.
Gaston:matteo yatmadan önce konuşalım
Matteo:noldu?
Gaston:luna gerçekten sana kızgınmış bugün nina ile konuştuk. Nina lunaya söz verdiği için neden böyle davrandığını söylemedi ama nina dediki matteo oynadığı oyunlara baksın gibi birşeyler dedi luna baya kızmış heralde.
Matteo:yarın yarışmadan önce konuşurum. Ben luna ile neyse iyi geceler.
Gaston:iyi geceler.
Sabah olmuştu hemen giyinip jam ve rollera gittim luna ile konuşmam lazımdı zaten yarışmada erken başlayacaktı. Gittiğimde tam beklediğim gibi lunada oradaydı yanında ambar vardı.
Matteo:luna konuşmamız lazım hemen.
Luna:niye ne oldu yarışmayla alakalı bir şey mi oldu yoksa.
Matteo:hayır hayır bana niye kızgınsın onu merak ediyordum.
Luna:ne hiçbir şey yok.
Matteo:luna bir şey olduğunu biliyorum.
Luna:ya hadi hemen çıkmamız lazım yürü matteo hem sevgilinde niye geçiktiğini merak eder izlemeye geldi değil mi?
Ne sevgilin mi dedi o ne sevgilisi ya sahneye çıktık ama luna sevgilim olduğunu sanıyordu.

Bir lutteo hikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin