10.Bölüm

1.2K 65 22
                                    

Luna nın ağzından
Sabah oldu okula gittim. Günün çoğunluğunda şarkıyı ezberlemeye çalıştım.
Luna:matteo telefonun titriyor. Sessize almadın mı dersteyiz.
Matteo:Hemen sessize alayım.
Luna:mesaj atan kim?
Matteo:Simon yazmış. Erken gelin sıkı prova yapmamız gerek diye.
Ambarın ağzından
Ambar: kızlar open yarın ne yapacağız.
Delfi:benim bir şarkım var ama koreografi yok.
Jazmin:koreografi için çalışmamız gerek kıyafetleri ben hallederim.
Ambar:o zaman ben bir kaç koreografi düşüneyim. Sonra size söylerim akşam evde çalışırız koreografilere de şarkıyıda sen kimin nereyi söyleyeceğini planlarsın bizede şarkıyı yollarsın ezberlersin koreografi işi zor olacak ama dediğim gibi akşam çalışırız.
Ramironun ağzından
Ramiro:yam farkındasın değil mi open yarın ne yapacaz?Herkes çalışmalara başladı bile.
Yam:sen kendinden başka kimseyi düşünmediğin için biz çalışmalara başlayamadık.
Jim:kavgayı kesin ve çalışmaya başlayın olmaz mı?
Ramiro:o zaman akşam rollerda çalışırız.
Yam:tamam ramiro çalışırız.
Lunanın ağzından
Roller a geldik ve piste gittik.
Ambar:Bir şey söyleyeceğim simonla sizde opena katılıyorsunuz ama hiç çalıştığınızı görmedim.
Luna:yarışmayı aksatmamak için pratik bir şeyler yaptık diyelim sonuçta ikimizde yarışmadayız.
Simon:evet üstelik buraya kadar gelmek için çok çalıştık yarı finalde elenemeyiz.
Matteo:aynen hadi çalışmaya başlayalım.
Çalışmaya başladık koreografilerimiz tamamdı sadece müziğimiz eksikti.
Luna:müzik işini ne yapacaz?
Simon:ben aslında şöyle birşey düşündümde ne dersiniz bilmem.
Ambar:sen söyle simon.
Simon:şimdi biz patrn yarışması için seçilmiş olabiliriz ama sonuçta roller olarak bir ekibiz nico ve pedro şarkı yazsa biz paten kayarken enstruman eşliğinde arkada çalsalar bizde söylesek çok güzel olmaz mı?
Matteo:aslında harika bir şey hem yarışmaya yeni bir şeyler getirmiş oluruz. Ama onun için arkaya bir platform koyalım bide solist ayarlamamız lazım yanlız.
Ambar:biz söylemicek miyiz şarkıyı.
Simon:matteo'nun demek istediği biz şarkıyı tabiki bazı yerlerde söyleyeceğiz ama zaten paten koreografimiz çok zor olduğu için bazı yerlerde yardım almamız lazım.
Luna:simon solist işini sen ayarlasana o zaman nico ve pedro ilede konuşursun olur mu. Yarın open music var erkenden evlere gidelim çok yorgun geliriz sonra.
Matteo:tamam olur görüşürüz canım.
Eve gittikten sonra son bir kez şarkıyı prova ettim. Sonra yatağa gömüldüm.
Ambarın ağzından
Sabah olmuştu lunitayı uyandırıp hemen okula geçtik.
Jim:ambar yarı final için birini aradığınız doğru mu?
Ambar:evet arkada nico ve pedro ile beraber şarkı söyleyecek biri lazım bizde tabi söylicez ama bazı kısımlar için biri gerekiyor.
Yam:iki kişi katılamıyor mu?jim ile biz çok istiyoruz ama.
Ambar:üzgünüm kızlar tek kişi lazım bize yarışmaya katılın belki biriniz seçilin opendan sonra simon seçmelere bakacakmış. Neyse görüşürüz.
Jazmin:ambar çok heyecanlıyız biz koreografiyi prova ettik üçümüz çalışamadık ama umarım olmuştur.
Delfi:jazmin kıyafetlerimizi rollera götürdü sabah onuda hallettik. Okul sonrası gidelim hemen.
Yam'ın ağzından
Ramiro ile dün çok çalıştık umarım bir şeyler yapmışızdır.
Jim:ben seçmelere katılmaktan vazgeçtim open sonrası geçen sınavım kötü geçti çok düşük alırsam kurslara kalacam yarı final zaten hafta sonu yetişemeyiz.
Yam:bugün notlar açıklanacak kalmadıysan eğer katıl ama nico ve pedronun hazır bir şarkısı varmış diye duydum ama tam bilmiyorum. Zil çaldı hadi sınıfa gidelim.
Hoca:çocuklar sınavlarınızı okudum bu sefer aşırı düşük alanlarınız olmamış.
Yam:jim geçmiş olabilirsin.
Hoca:sessiz olun ama kurs için kalan iki öğrenci var. Biri gloria diğer kişi ise jim ikinizden daha iyi notlar beklerdim kızlar kursa kalıyorsunuz.
Jim:ben sana kalacağımı söylemiştim opena seni izlemeyede gelemiyeceğim.
Yam:merak etme jim zaten fab ve chic'e koyacaklar oradan izlersin.
Luna nın ağzından
Okul bitti roller'a gidiyorduk hemen gittim fazla kişi gelmemişti daha ilk çıkacak kişi yam ve ramiroydu.

Açılışı onlar yapmışlardı sonra zaten nina ve gaston'nun sırasıydı o sırada herkes gelmişti. Çok heyecanlıydım.
Simon:luna heyecanlı mısın?
Luna:evet hemde çok.
Simon:oraya geç izle istersen biz en son çıkacağız ambarların sırasındayken hazırlanır üstünü değişirsin.

Onları izlemek çok güzeldi o sırada matteo gelmişti ara olduğu zaman ambar üstünü değişmeye gitti.
Matteo:en önden izleyeceğim seni.ne zaman çıkıyorsun?
Luna:en son biz çıkacağız. Ben üstümü değişmeye gidiyorum görüşürüz.

Ambarlar çıkmıştı simon sahneyi ayarladıktan sonra biz çıktık.

Son olarak sahneye biz çıktık ve beklediğimden daha da mükemmeldi hatta mükemmel ötesiydi.
Matteo:luna harikaydınız gerçekten çok güzeldi. 
Luna:evet gerçekten çok güzeldi.
Simon:solist yam olsun mu hem zaman kaybetmemiş oluruz şarkıyı söylerken gördünüz çok güzel söyledi.
Ambar:evet bugün seçmelere katılacağındanda bahsetti seside güzel o zaman sen seçmeleri iptal et solistimiz yam olsun.
Yam'a haberi verince çok sevindi.çocuklarla open sahnesinde şarkıyı prova ettik.
Nico:şarkının rap kısmını kim söylicek?
Luna:ambar söylesin o çok güzel rap söylüyor şarkıyıda prova ettikten sonra evlere dağıldık. Ambarla konuşarak eve yürüyorduk.
Luna:simonla aranız nasıl?
Ambar:bu aralar biliyorsunki durmadan yarışma var başka bir şey konuşamaz olduk.
Luna:evet yarışma bitiyor open başlıyor bizde matteo ile yarıda kesildik gibi. Ama eğer sliders takımı kadar iyi çalışmazsak yarı finali bile geçemeden eleniriz.
Ambar:kesinlikle onları geçmeyi gerçekten çok istiyorum. Biz okuldayken onlar öğlene kadar pistte çalışıyoruz hatta biz opendaykende şarkı olayını hallederken falan diğer takım pistte prova yapmış. Üçüncü olarak katılan takım birimiz elenecez sonuç olarak bu üç takımdan iki side finale çıkacaklar.
Luna:sonunda eve geldik bir an önce yatağıma yatmak istiyordum. Tam yatacakken bir ses duydum biri pencereme taş atmıştı.

Bölümle ilgili vote ve yorumlarınızı bekliyorum.

Bir lutteo hikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin