Luna'nın ağzından
Hepimiz aşağıda oturduktan sonra ambar yukarı çıktı Matteo'da tekrar beni kucağına alıp odaya çıkardı. Yatağa yattıktan sonra Matteo'yq dönüp onu izledim sonra uykuya dalmışım. Sabah ambarın bağırmasıyla kalktım.
Ambar:ya hadi kalkın artık bu ne uyku sonra okula geç kalıyorsunuz.
Luna:of ya uyanmak istemiyorum.
Ambar:hayatımda senin kadar uykucu bir kız görmedim ya.
Matteo:kızlar ben önden çıkıyorum gaston ile buluşmam lazım sizinle sonra görüşürüz.
Luna:görüşürüz koca kafa.
Formamı giyindim ambarla patenlerimizi giyip parkın oradan kayarak okula gidiyorduk. Onunla matteo ve simon hakkında konuşmaya başladık.
Luna:Simon dan hoşlanıyorsun dimi ambar ?
Ambar: Ne hayır biz sadece arkadaşız asıl siz matteo ile nesiniz?
Luna:ya aslında benden hoşlanıyor bende ondan hoşlanıyorum ama aramızda ne var bilmiyorum.
Ambar:ben bunu çözmene yardım edebilirim aslında.
Luna:o zaman bende okul çıkışı sana simon konusunda yardım edeceğim.
Okula gittik geç kalmıştık ve hemen sınıfa girdik matteo'nun yanına sırama oturdum.
Matteo:nerede kaldınız?
Luna:paten kayıyorduk.
Matteo:bizimde paten yarışmasına hazırlanmamız gerek biliyorsun değil mi?
Luna:ah tamamen unutmuşum bugün başlayalım hemen daha yapmamız gereken bir sürü şey var. Ya şarkı yada koreografi hiç biri belli değil kazanamayacağız ya beni şimdi durduk yere strese soktun.
Matteo:sakin ol daha bir sürü zamnımız var üstelik iki kazanan takım olacak ve ve iki takım birleşip bizi ulusal paten yarışmasında teslim edecekler.
Zil çaldı teneffüs oldu ambar ile koridora çıktık matteo da geldi.
Matteo:ambar sen o roller daki gitaristle sevgili misin?
Ambar:hayır yani aramızda öyle bir şey yok şimdilik peki ya siz luna ile nesiniz??
Bana böyle direk soracağından bahsetmemişti şuan aşırı utanmıştım matteo kolunu omzuma atıp.
Matteo:luna benim ve bana ait.Bu söylediği çok hoşuma gitmişti gözlerine bakarak gülümsedim.
Okul bittikten sonra matteo yanıma geldi.
Matteo:luna seni eve bırakayım üstümüzü değiştirir sonra roller'a geçeriz tamam mı?
Luna:Çok güzel olurdu ama benim roller'a acil gitmem lazım bir işim var biz seninle orada buluşuruz bu arada ambar'a söyler misin gelirken bana kıyafet getirsin.
Matteo: tamam söylerim ne işin var ki.
Luna:sonra anlatırım önemli bir şey değil.
Hemen roller'a gittim. Simon gitar çalarken onun yanına gittim.
Luna:Simon ne yapıyorsun.
Simon:Çift yarışması için şarkı hazırlıyorum.
Luna:Evet ambar da seninle katılacağı için çok heyecanlı çok iyi bir partner olduğunu söyledi.
Simon:Cidden mi? Yani evet o da çok güze yani iyi bir partner.
Luna:Simon senin hoşlandığın biri var mı peki
Simon:ne hayır hayır yok
Luna:öyle mi emin misin tamam şimdilik inandım sayalım.
Roller'a birden Matteo girdi bizi sahnenin ortasında görünce bozulup dışarı çıktı.
Luna:Matteo ne oluyor.
Matteo:Acil durumun o çocuk muydu?
Luna:Ne hayır sandığın gibi değil
Matteo:oraya o çocuk için gittin mi gitmedin mi bana bunun cevabını ver.
Luna:Ambar için gittim.
Matteo:Ne ambar için mi gittin
Luna:evet Simonlada onun için konuşuyordum zaten.
Matteo:Nasıl yani ambar o gitaristten mi hoşlanıyor.
Luna:bunu bildiğini öğrenirse eğer seni öldürürüm hadi gel şimdi antrenman yapalım. Bir sürü hareket çalıştık. Nina da oradan bizim fotoğraflarımızı çekiyordu kendisi fotoğraf çekmede bir uzman olduğu için.