Luna:matteo tamam hadi gel gidelim.
Matteo ile odaya çıktık.
Matteo:ne yapmaya çalışıyorsun sen?
Luna:asıl sen ne yapıyorsun?emilia'yı bana karşımı koruyorsun.
Matteo:ya ben gerilmeyelim kavga çıkmasın diye öyle dedim. Sende hemen benicio'nun yanına gidiyorsun. O çocuktan hoşlanmadığımı bilmiyor musun?
Luna:sen emilia'yı korudukça bizim aramızda kavga çıkacak ama farkında mısın?
Matteo:luna tamam bir daha emilia'yı korumayacağım tamam mı?
Luna:tamam.
Matteo:hadi gel sahile inelim bizimkilerle buluşacaktık.
Luna:tamam ama ilk önce sahilde biraz gezelim olur mu?
Matteo:tamam.Sahile indik bir saat kadar vakit geçirdik sonra diğerleriyle buluşacağımız yere geldik.
Herkes oturmuştu.
Luna:bu kızın burda ne işi var yine.
Matteo:luna sakin.
Bizde oturduktan sonra.
Ambar:hadi doğruluk mu cesaret mi oynayalım.
Yam:aa evet çok güzel olur. Ben şişe alıp gelim o zaman.
Şişe gelir gelmez başladık.
Jim simona soruyor.
Jim:doğruluk mu cesaret mi?
Simon:doğruluk.
Jim:ambar ile sevgili misiniz?
Simon:evet
Jazmin:hemen fab ve chic'e yazmam lazım.
Ambar:ahahaha jazmin.
Tekrar çevirdik. Nico delfi'ye soruyor.
Nico:doğruluk mu cesaret mi?
Delfi:doğruluk.
Nico:pedro'dan hoşlanıyor musun?
Delfiyi bir anda öksürük tutmuştu bunu beklemiyordu.
Delfi:cesaret diyemez miyim?
Emilia:değiştiremezsin.
Iyy bu niye karışıyorsa anlamadım.
Delfi:evet
Pedro'nun yüzü gülmüştü.
Emilia bana soruyordu gerçekten inanmıyorum ya of.
Emilia:evet luna doğruluk mu cesaret mi?
Cesaret demek istiyorum ama bu kızdan da korkmuyor değilim aman en fazla ne yaptırabilirki zaten.
Luna:cesaret.
Ramiro:ooo işler kızışıyor.
Emilia:benicio'yu öp.
Matteo,luna:ne
Luna:ne diyorsun sen ya.
Emilia:ne var oyun oynuyoruz sende cesaret dedin.
Matteo:ben böyle bir şeye izin vermiyorum.
Benicio:kız senden izin almak zorunda değil.
Matteo:ne diyorsun sen diyip benicio'ya yumruk atmıştı hepimiz şok geçiriyorduk.
Luna:matteo ne yaptın.
Herkes odalara dağılmıştı bizde bizim kızlarla matteo'ların odasına gittik.
Luna:ya sen ne yapıyorsun zaten öpmeyecektim onu.
Matteo:bana onu mu savunuyorsun. Gerçekten mi luna.
Luna:matteo onu savunmak istemiyorum ama haksızsın bunu söyleyen emilia değil miydi ona niye bir şey demiyorsun. Aaa tabi unuttum sen emilia'yı koruyordun dimi.
Diyip çıktım odadan.
Matteo'nun ağzından
Ambar:ya bunlar yüzünden kavga ettiğinize gerçekten inanamıyorum. Matteo sende emilia'nın aranızı bozmak istediğini anlamıyor musun?
Gaston:benicio o kadar laf ettikten sonra matteo sakin kalamazdı ama.
Nina:böyle bir şey yapmasına gerek yoktu sende mi aynı şekilde tepki verirdin bu konuda kesinlikle luna haklı.
Kızlarda çıktı odadan. Gerçekten çıldırmak üzereyim.
Matteo:simon sence haksız mıydım sen aynı durumda olsan aynı şeyi yapmaz mıydın?
Simon:bence kesinlikle haklısın boşver takma kafana.
Ramironun ağzından
Nico:siz ne düşünüyorsunuz?
Jazmin:ayy keşke biriside benim için böyle bir şey yapsa.
Jim,yam:saçmalama jazmin.
Delfi:gerçekten jazmin bence çok saçma bir kıskançlıktı onu söyleyen kişi benicio bile değildi ki matteo'nun böyle bir şey yapacağını hiç düşünmezdim.
Pedro:niye ki benim kız arkadaşıma aynı şeyi yapsa ben olsam bende kıskanırdım.
Delfi:bence çok saçma kesinlikle haksız.
Ramiro:siz kızlar var ya bir kız bize aynı şeyi yapsa kıyamet kopuyor ama bir erkek size böyle bir şey yapınca niye böyle kıskançlıklar yapıyorsunuz.
Yam:of ramiro. hadi ya odalara gidelim.
Matteo'nun ağzından
Sabahın köründe kapı çalıyor. Kesin luna geldi dünkü kavgamızdan sonra kıyamadı bana.
Emilia:matteo seninle konuşmam lazım.
Matteo:ne konuşacaksın.
Emilia:luna senden ayrılacakmış.
Matteo:ne ne diyorsun sen ya bunu nerden çıkardın.
Emilia:Dün sizin kızlar onu ikna etmeye çalışıyordu.benicio'nun odasına gitti hatta dün gece tabi senin haberin yok bence o senden ayrılmadan sen ondan ayrıl hemen.
Matteo:ne diyorsun sen ya sen bizim ayrılacağımızı falan düşündüğün için ümitleniyor musun?
Emilia:dün o kadar şeyden sonra hala luna'nın böyle bir şey yapmayacağına inanıyor musun sen?
Matteo:bak ne yapmaya çalıştığının farkındayım ama luna benim sevgilim bana asla böyle bir şey yapmaz dünden dolayıda lunaya sinirli değilim sana ve benicio'ya sinirliyim bizden uzak durun.
Dedim ve kapıyı kapadım.
Luna'nın ağzından
dışarıdan sesler duyunca ambarla kapıdan baktık matteo ve emilia konuşuyorlardı.
Ambar:bak çocuğa boşu boşuna yüklenmişsin o seni savunuyor seni seviyor.
Luna:sen o emilia'nın dediklerini duydun mu neler dedi.
Matteo kapıyı kapar kapamaz yanına gittim.
Luna:o söylediğin yalanlara inandıramadın mı matteo'yu?bizden uzak dur.
Emilia:ya ben şey off.
O gittikten sonra üstümü değişip matteo'nun odasına gittim ama gaston aşağıda dedi hemen aşağı indim görür görmez ona sarıldım.Matteo:çok yakışıklı olduğumu biliyorum postacı kız.
Luna:çilek çocuk kendini bu kadar beğenmesen olmaz dimi.
Matteo:noldu dün bana çok kızgındın.
Luna:o konuda hala ufacık abarttığını düşünüyorum. Ama kızgınlığım geçti diyelim.
Ambarın ağzından
Ambar:Off hiç çıkmak istemiyorum odadan nina.
Nina:ben gaston'un yanına gidecem.
Ambar:of tm. Sen zaten anca gaston'la git gez simon'da zaten anca yatsın of ya.
Simon:ben anca yatayım öyle mi?
Ambar:sen ne zaman geldin korktum.
Simon:sen benim soruma cevap ver bakalım.
Ambar:yalan mı benimle ilgilendiğin mi var?Simon:sabahları çok tatlı oluyorsun sen.
Ambar:öylemi ama ben sana hiç kızgın kalamıyorum ki.
Simon:ben çok acıktım aşağıya inelim mi?
Ambar:olur.
Hazırlanıp aşağıya kahvaltıya indik.
Luna:sonunda gelebildiniz ya.
Simon:canım sen otur ben kahvaltıyı alıp geliyorum.
Emilia:günaydın çok erkencisiniz niye bu kadar erken indiniz kahvaltıya.
Luna:seni belki görmeden güzel bir kahvaltı yaparız diyorduk ama maalesef.
Emilia:zaten matteo'nun erken geleceğini biliyordum sabah konuştuk ama sizin bu kadar erken geleceğinizi tahmin etmedim.
Matteo:luna şey biz sabah konuşmadık konuştukta o geldi yani.
Luna:tamam matteo sorun yok ben zaten sana inanıp güveniyorum.
Emilia:aman ne kadar güzel.
Benicio:günaydın
Ambar:buraya simon oturacak.
Benicio:simon benim yanıma oturur ilk ben geldiğime göre yanını ben kaptım.
Simon:benicio matteo'dan yumruğu yedin bendende yememek için kalk şurdan istersen.
Luna:simon tamam otur işte uzatmayın.
Ambar:simon ayn sen otur kalkarız zaten.
Benicio:duydun kızları simon.
Simon:yok ben dayanamıyorum.
Ramiro:ambar gel sen benim yerime geç ben oraya geçim tatsızlık çıkmasın.
Biz yer değiştirdikten sonra yemekleri yedik ve kalktık.
Luna:deniz kenarına gidelim mi topluca.
Jim:ya evet denizede gireriz.
Hep birlikte denize gittik.
Ramiro:kayalıklara çıkıp atlayalım.
Yam:ilk ben.
Yam,ramiro,nico,simon teker teker atlıyorlardı. Kıyafetlerimizle denize atlıyorduk resmen.
Matteo önümdeydi o atladı ben tam atlıyacakken arkamdan biri beni itti. Kafamı vurup denize düştüm.
Vote ve yorumlarınızı bekliyorum:)