Matteo'nun ağzından
Luna'nın atladıktan sonra çıkmadığını fark edince direk peşinden daldım. Kolundan tutarak yukarı çektim.
Matteo:luna iyi misin? Luna?
Luna:iyiyim son anda yetiştin çilek çocuk.nefesim kesilmişti resmen.
Matteo:nasıl korktum bilemezsin.
Simon:luna iyi misin?
Ambar:luna?
Luna:evet merak etmeyin iyiyim.
Nina:luna ne oldu ayağın mı kaydı?
Luna:hayır aslında birisi beni itti belki yanlışlıkla olmuştur bilmiyorum.
Ambar:arkanda emilia vardı zaten atlamadan da gittiler onlar.
Matteo:onları öldürecem.
Luna:ya tamam paniklemeyin iyiyim işte bir şey olmadı sorun yok.Matteo:ben sensiz ne yapardım çok korktum.
Jazmin:hadi gelin otele gidelim.
Otele gittikten sonra olanlar oldu zaten.
Ambar:sen ne yaptığını sanıyorsun ya lunaya bir şey olsaydı seni öldürürdüm.
Emilia:ne diyorsun sen ya hiç bir şey anlamadım.
Delfi:anlamamazlıktan gelme lunayı sen ittin oradan.
Jazmin:fab and chic içinde çekiyorum sizin gerçek yüzünüzü.
Emilia:ben öyle bir şey yapmadım kendi sakarlığından düşmüştür.
Nico:matteo sen sakin ol hadi sen lunayı odaya çıkar.
Simon:ambar sende git onlarla hadi.
Odaya çıktıktan sonra
Ambar:lunita canım iyi misin çok korktum.
Luna:merak etme ambar iyiyim sen beni düşünme.ben sadece onlar yüzünden hepimizin tatilinin mahvolmasına üzülüyorum.
Matteo:aslında bir kaç bir şey ayarlaya bilirim ben hepimize.
Ambar:ya cidden mi çok güzel olur onlarsız eğleniriz en azından. Yarın zaten dönüyoruz bizimkiler tamarayla konuşuyorlar normalde bir gün daha kalacaktık ama onlarla daha fazla olay çıkmasın diye.
Luna:o zaman bu günü hep birlikte çok güzel geçirelim.
Matteo:evet bencede. Siz odada kalın ben sizi çağırdığımda üsünüzü giyinip gelin.
Ambar:nereye gidiyoruz ona göre giyinelim?
Matteo:sürpriz olması gerekiyordu ama neyse akşam için buranın barından yer ayırtıcam hepimize.
Luna:aaa çok güzel.hadi ambar gel giyinelim.
Simon ve nina odaya girdi.
Ambar:aşkım noldu?
Simon:yok tm biz hallettik.
Luna:bu arada nina herkese haber ver akşam bara gidiyoruz sonra bizim yanımıza gel ne giyeceğimize karar verelim.
Simon:ne barı bu kadar olayın üstüne mi emin misiniz kızlar?
Ambar:zaten yarın dönüyoruz bu gece eğlenelim istiyoruz. Hadi ama zaten nina herkese haber veriyor Biz ne giyinecez ya asıl olay bu.
Luna:ambar hadi gel bir şeyler seçelim sizde hazırlanın gelin sonra simon.
Simon:tamam
Luna'nın ağzından
Simon gittikten sonra nina geldi hemen dolaplarımızın önüne geçip ne giyeceğimize karar verdik.Ben hemen kafamdan kombin yapıp giyindim sonra ambar kırmızı sırt dekolteli elbisesini giyindi ninada siyah tulumunu giyindi aşağı indiğimizde bizimkiler ağzı açık kalmış bir şekilde bakıyorlardı bize.
Simon:ambar çok çok güzel olmuşsun.
Matteo:luna cidden çok güzel olmuşsunda bunun daha uzunu yok muydu?
Luna: ya bir şeyide mahvetme matteo.
Matteo:ne var kızım kıskanmak en doğal hakkım ben senin sevgilinim.
Ramiro:kızlar cidden bu kadar güzel olmanız şart mıydı?
Gaston:orda kavga çıkmazsa iyi.
Nina:gaston sakın bak.
Matteo:siz hiç merak etmeyin ayrı bir bölüm ayırttım bize yan taraflarında biz bize olacağız.
Otelin barına gittik.
Luna:cidden çok iyi yanlız burası.
Delfi:ambar hadi gel dans edelim.
Ambar la delfi dans pistine gittiler.
Luna:jim yam hadi gelin bizde gidelim.
Jim:bizsiz dans mı olur tabikide.
Herkesle baya dans ettik tek oturan matteo ile pedroydu.
Luna:delfi
Delfi:efendim?
Luna:bunlar niye hala oturuyorlar hadi gel bunları getirmek bize kaldı.
Delfi:bencede zaten fazla bile oturdular.
Delfi ve luna:hadi kalkın dans pistine.
Pedro:ya benden ne istiyorsunuz ne güzel oturuyorum işte.
Delfi:pedro hadi ama kalk.
Delfi pedroyu kolundan tutup götürmüştü.
Luna:matteo hadi ama gel sende piste.
Matteo:luna sence ben şuan burdan kalkar mıyım hiç dans edesim yok.
Luna:bak sen gelmezsen başkalarıyla dans ederim haberin olsun.
Matteo:luna saçmalama.
Luna:o zaman gel.
Matteo:canım hadi sen biraz daha dans et sonra tamam mı?
Öyle mi ben sana gösteririm şimdi piste inip başka bir erkekle dans etmeye başladım. Matteo hemen fark etti sinirli bir şekilde ayağa kalktı. Matteo yanıma geldi kolumdan tutup. Kendine çekti.
Çocuk:biz dans ediyorduk yanlız ne araya giriyorsun.
Matteo:sevgilimle dans etmek için sana mı soracam. Diyip çocuğun üstüne yürümeye başladı.
Çocuk:pardon sevgilin olduğunu bilmiyordum abi.
Luna :matteo napıyorsun?
Matteo:asıl sen napıyorsun kavga mı çıkarmamı istiyorsun?
Luna:hayır sana gelmezsen başkalarıyla dans edeceğimi söylemiştim.
Matteo:kimse benim sevgilimle dans edemez. Gece boyunca pisti ele geçirmiş gibi dans ettik,eğlendik.
Sabah olmuştu gözümü açtığımda matteo nun yanında uyanmıştım. Onu görünce mutlu olmuştum.
Sağ tarafıma baktığımda simonla ambar onlarda uyumuşlardı. Dördümüz birden aynı yatağa nasıl sığdıysak. Matteo uyanana kadar onu izliyordum.
Gözlerini açtı.
Matteo:luna uyandın mı hayatımda ilk defa senin erken uyandığını görüyorum.
Luna:matteo dur saat kaç bugün dönüyoruz unuttuk.
Matteo:aaa doğru kalkın kalkın herkes kalksın giyinin hadi.
Ambar:noluyor ya sabah sabah.
Simon:geç kaldık ambar hadi kalk hazırlan hadi.
Hemen hazırlanıp toplandık ve havaalanına gittik. Uçaktan iner inmez herkes evlere dağıldı ondan sonra roller da buluşacaktık zaten.
Ambar:ay ben bittim geceyi öyle geçirmişken bide sabahın köründe kalktık.
Luna:cidden ya ama bu tatil yinede okula gitmekten daha güzeldi o ayrı.
Valizlerimizi yerleştirdik hazırlanıp rollera gittik.sonuçta hala bir yarışma var ve kazanmak için çalışmamız gerek.
Luna:patenlerimi giymeyi çok özlemişim.
Ambar:bende çok özlemişim.
Tamara:evet finale katılmak isteyen herkesin burada olmasını istiyorum herkes burda mı?
Simon:evet hepimiz buradayız tamara.
Tamara:yarı final için bir yarışmayla seçmiştim biliyorsunuz ki yine öyle düşünüyorum aslında. Siz nedersiniz?
Ramiro:olabilir aslında iyi fikir.bu seferkinde bende olacam.
Tamara:ama bu seferlik tek başınıza sergiliceksiniz. Başlayalım isterseniz herkes bana sırayla kendi patenlerinizle dans edin.
Matteo: tamara benim düşündüğüm bir koreografi vardı aslında ama ben onu luna ile sergilemek istiyorum.
Tamara:pekala olur. Hadi başlayın. Herkes kısa kısa kayacak ben en son kararımı söyleyeceğim.
Cidden çok güzeldi.matteo ile kaydığımada seviniyorum.
Tamara:sırada ambar hadi bakalım ambar görelim seni.
Ambar:bende simonla kaymak istiyorum madem onlar yaptı bizde yapabiliriz bence.
Tamara:çocuklar hadi ama bunun tek performans olması lazımdı yine çiftler kapışmasına döndü.
Simon:ama biz farklı bir şey yapacağız.
Tamara:nasıl yani farklı?
Ambar:bende merak ettim nasıl farklı?
Simon: çemberle bir gösteri yapacağız.
Tamara:madem farklı diyorsun hadi bakalım. Gösterin kendinizi.
Ambar'ın ağzından
Kesinlikle kendi yapacağım gösteriden iyi olduğu kesin simon sayesinde.
Simon:cidden çok iyiydin.
Ambar:iyiydik. Çok iyiydik sen olmasan yapamazdım.
Tamara:bravo çocuklar cidden beğendim.
Vote ve yorumlarınızı bekliyorum:)