11.Bölüm

951 54 8
                                    

O kimdi ya kim var dışarıda camı açtım dışarı baktım.
Luna:matteo ne işin var senin burda bir şey mi oldu.
Matteo:konuşmamız gerek.
Matteo yu içeri aldım salona oturduk.
Matteo:luna farkında mısın? Durmadan yarışmalar openlar üstüste geldi sanki biz geri plana atıldık. Yani ilişkimiz.
Luna:bugün de ambarla aynı konuyu konuşuyorduk onlarda simon ile aynı şeyi yaşıyorlar şu sıra.
Matteo:yarın okuldan sonra prova yapmasak dörtlü olarak takılsak bir yerlere gitsek nasıl fikir?
Luna:aslında çok güzel bir fikir diğerleri ne derki acaba yarışma hafta sonu çok çok az kaldı ama sonuç olarak biz hazırız yarın konuşuruz diğerleriyle dörtlü olarak çıkalım o zaman.
Matteo:tamam görüşürüz prensesim.
Luna:görüşürüz çilek çocuk.
Ambar:luna hadi kalk artık okula geç kalacaz.
Luna:offf ya tamam kalkıyorum.
Üstümü giydikten sonra okula doğru yola çıktık.
Luna:ambar bu gün prova yapmıyoruz.
Ambar:niye ki noldu?
Luna:yok bir şey olmadı dün gece matteo geldi. Konuştuk hiç vakit geçiremediğimiz hakkında o yüzden bugün dördümüz bir şeyler yapalım dedik bizde simona sen haber verirsin değil mi?
Ambar:güzel düşünmüşsünüz. Tamam ben mesaj atarım.
Okula gittik.
Nina'nın ağzından
Nina:Gaston duydun mu roller yarışmadan sonra gezi düzenlicekmiş sadece bizimkilere değil herkes gidelim mi?
Gaston:olur gideriz ama hangi yarışmadan sonra yarı finalden mi?
Nina:evet yarı final'den sonraymış tamara final için moral olsun diye yapmış.
Zil çaldı derse girdik ambara da anlattım geziyi herkesle birlikte geziye gitmek çok güzel olacaktı.
Ambarın ağzından
Lunayla soyunma odasında üstümüzü değiştik.
Ambar:luna çok heyecanlıyım doğru dürüst ilk çıkmamız olacak simonla.
Luna:hadi gel bekletmeden gidelim.
Tam kapının önüne gelmişti okul çıkışı simon.
Simon:çok güzel olmuşsunuz. Nereye gidiyoruz?
Matteo:gelin buranın parkında dolaşalım biraz.
Parka oturduk luna ile matteo yere yatınca bizde yattık.

Luna:yarı finalden sonra gezi varmış duydunuz mu?gideriz dimi bizim için çok güzel olur

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Luna:yarı finalden sonra gezi varmış duydunuz mu?gideriz dimi bizim için çok güzel olur.
Matteo:çok güzel olur e sen varsan zaten luna her yer güzel bana.
Ambar:oooo matteo ne güzel laflar böyle.
Biraz daha uzandıktan sonra
Ambar:hadi gelin bize gidelim bir şeyler yaparız.
Biz simonla önden onlarda arkadan konuşarak eve doğru yürüdük.
Simon:bizim için çok güzel oldu bugün doğru dürüst görüşemiyorduk.
Luna:film koyalım film izleriz.
Matteo:korku olsun.
Simon:kızlar var şimdi korkarlar.
Matteo:ben korkuyorum demiyorsun da.
Simon:ne alakası var matteo saçmalama tamam korku olsun o zaman.
Korku filmi koydular onu izledik bütün gece luna ile matteo ya baktım uyumuşlardı bile simon la bizde koltukta otururken bir süre sonra bizde uyuduk.
Luna'nın ağzımdan
Sabah kalktığımda yanımda matteo ile uyanmıştım çok güzeldi. Simonla ambarda yan koltukta uyuya kalmışlardı.okul okul vardı bugün onu unuttum.
Luna:kalkın hemen kalkın.
Ambar:luna sabah sabah ne bağırıyorsun ya kafayımı yedin.
Simon:gerçekten luna sabah sabah ne diye bağırıyorsun.
Luna:okul var bugün okula geç kaldık.
Ambar:ne doğru ya okul vardı geç kaldık.
Simon:tamam sen üzerini değiş ben de işe geç kaldım eve gidip üstümü değiştikten sonra gidecem artık. Matteo'nun kıyafetleri çantasında var onları giysin.
Ambar:ben yukarı çıkıp üstümü değişiyorum sizde acele edin matteo'yu da hızlı uyandır.
Luna:matteo aşkım hadi kalk okula geç kaldık.
Matteo bir anda beni öpünce şok geçirdim.
Matteo:kalktım aşkım hadi gel hazırlanalım.
Hızlıca hazırlanıp okula gittik kılpayı yetiştikte denebilir. Neredeyse geç kalıyorduk. Teneffüse girdikten sonra
Luna:yanlız yarışma hafta sonu sadece bugünümüz var çalışmak için son prova için yani.
Matteo:neyseki koreografide dahil her şey çok güzel.
Nina:çok heyecanlı ya ne olacak diye çok merak ediyorum.
Ambar:rollerın pistine bugün sahne bölümünü kuruyorlar dekorlarıda zaten yam hazırlıyor bu onun işi gibi oldu zaten her şey hazır bugün son provalarınıda roller da yaptık mı bu iş kesin bizde.
Luna:umarım üç takımdan birisi elenecek ama ondan dolayı çok stresliyim.
Okuldan sonra direk roller'a gittik piste geçip hemen antrenmana başladık.
Benicio:hala kazanabileceğinize inanıyor musunuz gerçekten boşuna çalışmayın bence.
Matteo:onu yarın pistte göreceğiz.
Emilia:görelim bencede kaybedişinizi izlemek gerçekten çok güzel olacak.
Luna:ya bırakın umursamayın onları hadi koreografiyi prova edelim.
Provaya devam ettik yam pedro ve nico'da şarkının provasını yapıyorlardı. Gece'nin bir yarısına kadar prova yaptık. Evlere dağıldık sonrada. Hemen yatağıma gidip yattım çok yorulmuştum.
Ambarın ağzından
Ambar:luna simon dan bir sürü cevapsız çağrı var kalk geç kaldık.
Luna:ne nasıl yani dur hemen geliyorum.
Ambar:ya of nasıl geç kalırız inanmıyorum luna.
Luna:tamam ben hazırım hadi çıkalım saat kaç ne kadar geç kaldık.
Ambar:9 hadi kahvaltıya gel.
Luna:ne ben 10 da kalkmayı düşünüyordum. 1 de başlamıyor mu biz niye bu kadar erken kalktık.
Ambar:bizimkiler geldi kahvaltıya iki saat oyalanma diye öyle dedim.
Luna'nın ağzından
Off inanamıyorum ya çok yoruldum iki dakikada hazırlandım resmen.
Matteo:Günaydın sevgilim yukarıda eziyet çektin heralde.
Luna:hemde nasıl neyse çok açım ben hemen yemek yiyelim.
Kahvaltımızı edip hemen rollera gittik. Biz kıyafetlerimizi giyerken gruplardan biri çıktı.
Sıra sliders takımındaydı.

Onlar gerçekten çok iyiydi.
Luna:biz onlardan daha iyisini yapacaz.
Matteo:aynen katılıyorum.
Sıra bizdeydi çok heyecanlıydık.

Gerçekten mükemmeldi bence en güzel yapanlarda bizdik. Diğer iki yarışma grubunuda sahneye çağırdılar.
Tamara:Finale gitmeye ilk hak kazanan grup
Luna:çok heyecanlıyım matteo.
Matteo:bende
Tamara:sliders
Simon:off
Tamara:ve finale gitmeye ikinci hak kazanan grup ise

 Matteo:bende Tamara:slidersSimon:off Tamara:ve finale gitmeye ikinci hak kazanan grup ise

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Tamara:jam ve roller
Luna:evet biz kazandık.
Ambar:evet başardık simon biz kazandık.
Tamara:çocuklar durun üstünüzü değişmeye gitmeden önce ben liste alıyorum düzenlenecek geziye geliyorsunuz dimi yola çıkarız üç günlük bir gezi. 
Luna:evet tamara hepimiz geliyoruz.
Tamara:tamam siz geliyorsanız bir kaç kişilik kontenjan belirleyim ben çok kalabalık gitmeyelim.
Ambar:bize gidelim kutlarız.
Simon:tamam hadi olur gidelim.
Bize gidip konuştuk akşama kadar sohbet ettik çocuklar kalktıktan sonra yatağa geçip yattık ambarla bugün yorgunluğu ve stresiyle beraber.

Bölümler artık daha hızlı gelecek. Vote ve yorularınızı bekliyorum🌙☀️

Bir lutteo hikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin