Roller'a geldik onlar patenlerini giyip hazırlanırken ben müzik sesini duyunca sahnenin oraya gittim. Bir çocuk sahnede şarkı söylüyordu. Gerçekten güzel söylüyordu.
Luna:gerçekten güzel söylüyorsun open'a katılsana.
Çocuk:şu sıralar paten yarışmam var ama belki katılırım.
Luna:bende nerden tanıdım dedim sen diğer grup sliders tansın değil mi?
Çocuk:evet ben benicio galiba şuan rakibimle konuşuyorum.
Luna:bende luna neyse benimde provaya gitmem lazım zaten.
Matteo:luna nerde kaldın hadi.
Luna:tamam geldim işte.
Provaya başladık ilk önce biz seyirci koltuğunda otururken ambar sahneye çıkıp hareketleri gösterdi. Kafamızda hepimizin hareketlerini birleştirmek vardı. Sonra matteo çıktı hareketlerini göstermeye başladı. Benicio arkama oturdu bir anda.
Benicio:senin hareketlerini merak ettim şimdi.
Luna:seni ilgilendirecek bir şey yok.
Matteo ya baktığımda üzgündü heralde onu izlemeyip şu çocukla konuştuğumdandır.
Matteo:bu kim?
Benicio:benim bir adım var bu değil yani.
Matteo:yanlız kim olduğunun hala cevabını alamadım.
Benicio:ben benicio sliders takımından
Matteo:luna senin bu çocukla ne işin var.
Luna:bir şey yok matteo daha yeni tanıştık zaten.
Matteo:madem karşı takımdansın gitmeye ne dersin.
Benicio:görüşürüz luna.
Matteo:görüşemezsin.
Ambar:matteo tamam sakin olur musunuz? Yarın çalışamayacağız zaten hadi çalışalım. Luna hadi sen çık şimdi. Zaten bir kaç hareket tasarlamıştım onları gösterdim.
Simon:hadi gelin bir şeyler içelim.
Matteo:sevgilim sende bana şu çocukla ne oldu onu anlat.
Luna:matteo abartma bir şey olduğu yok. Ya ben öyle bir şey yapar mıyım?
Matteo:ya tamam biliyorum yapmazsın. Neyse hadi gel oturalım.
Simon:çocuklar bunlar yarı finale kadar hep burda mı olacaklar.
Ambar:evet yarı final burda olacağı için diğer takımda burda olacak.
Matteo:kavga çıkar ama bunlar burada kalırsa.
Luna:matteo saçmalama.
Emilia:merhaba ben emilia simon bize etrafı sen gezdirecekmişsin galiba.
Ambar:bunları sen mi gezdireceksin simon.
Simon:Tamara o görevi bana verdi.
Emilia:merak etme tatlım sevgiline sahip çıkarım.
Ambar:sen kimsinki benim sevgilime sahip çıkıyorsun.
Luna:ambar sakin.
Ambarı masaya oturttuktan sonra kız gitti simonda.
Luna:ya size inanamıyorum ikinizede sakin olun biraz ilk geldikleri günden kavgamı çıkaracaksınız.
Ambar:biz mi suçluyuz kız ne dedi duymadın mı?
Luna:ya tamam alttan alın o zaman simona hiç mi güvenmiyorsun ambar o öyle bir şey yapmaz. Ya bütün keyfimiz kaçmasın lütfen ama ya.
Sonunda oturup normal konuştuk akşam oldu yarın okul vardı ambarla eve gittik.
Matteonun ağzından
O çocuğu öldüresim geldi bugün yok biz bunlarla hayatta aynı ortamda olamayız mümkün değil.
Matteo:simon gezi nasıldı?
Simon:berbattı şu emilia denilen kız zaten gezi boyunca yapıştı ambar haklı olabildiğince uzak duracağım.
Matteo:keşke lunada senin gibi düşünse.
Simon:luna çok iyimser bir kız ama muhtemelen anladıysa bile sana belli etmiyordur sinirlenme diye daha fazla.
Matteo:haklısın neyse hadi gel eve gidelim.
Luna nın ağzından
Sabah olmuştu benicio konusunda matteo ya hak vermiştim aşağı indim kahvaltı ederken düşündüm ve gerçektende haklıydı. Ben olsam bende sinirlenirdim.Kahvaltıyı ettikten sonra formamı giyindim. Okula doğru yürüdüm. Okula geldim yarın sınav vardı ambar beni akşam sınava çalıştıracaktı. Sınıfa girdim.
Matteo:günaydın postacı kız.
Luna:günaydın çilek çocuk dün bir sürü koreografi düşündüm üstelik dördümüzün birlikte yapabileceği çok güzel bir koreografi buldum.
Matteo:deneriz onu yarın rollerda bu akşam ben ek dersten kurtulmak için sınava girecem geçersem akşam ders almıyacağım.
Luna:bende akşam yarınki sınava çalışıcam ambar beni çalıştıracak.
Matteo:ben sana notlarımı verim şimdiden çalışmaya başla istersen. Dört gün sonra open var katılacak mısın?
Luna:bilmiyorum daha hiç şarkım yok yada koreografim zaten yarışmada yaklaşıyor belki katılmam.
Matteo:zaten bu sefer grup olarak katılacağız kura da kimin ismini çekersen onunla katılacaksın.
Luna:aslında güzel olabilir belki katılırım.
Matteonun verdiği notlara odaklandım ve çalışmaya başladım.bu sınavdan kesinlikle yüksek almam lazım.
Yam'ın ağzından
Yam:bugün nico ile buluşacaksın nasıl hissediyorsun jim.
Jim:bilmiyorum biraz korkuyorum ne yapacağımı bilmiyorum birde yarın sınav var acaba buluşmasam mı?
Yam:saçmalama jim buluşacaksın tabikide jazmin sencede buluşması gerekmiyor mu?
Jazmin:kesinlikle buluşman gerekiyor ama üstüne çok güzel şeyler giy.
Delfi:biz jazminle sana bu konuda yardım edebiliriz.
Ambarın ağzından
Okul bitmişti şimdi lunayı ders çalıştıracaktım eve geldik.
Luna :ben okuldada matteonun kimya notlarına çalıştım.
Ambar:Tamam burdada ben seni çalıştırırım daha yüksek bir not alman gerek çünkü. Şimdi çalışmaya başlayalım akşama kadar çalışmamız gerekiyor.
Luna:tamam bu arada yarın okul çıkışı rollerda open seçimleri var bu sefer kura ile seçilecekmiş bizde katılıyoruz değil mi?
Ambar:bilmiyorum paten yarışması falan var ama belki katılırız.
Akşama kadar ders çalıştık sonra luna uykuya daldı.
Lunanın ağzından
Sabah olmuştu hemen formamı giyip hazırlandım ambarla okula gittik. Hoca sınav kağıtlarını dağıttı. Sorular gerçekten bildiğim yerlerden gelmişti iyi geçmişti sınavım. Zil çaldı
Matteo:sınavın nasıldı?
Luna:harika geçti asıl senin dünkü sınavın nasıldı?
Matteo:merak etme iyi geçti.
Nina:luna nasıl geçti?
Luna:iyi geçti merak etmeyin.
Jim in ağzından
Yam:randevunuz nasıldı jim her şeyi anlat.
Jim: bilmiyorum güzeldi sanki ama tam olarak emin değilim hala bu arada ben bu open'a katılmayı düşünmüyorum.
Yam:ne neden ama katılmıyacaksın biz hep birlikte katılırız.
Jim:zaten bu seferki kura ile olacak bir şey o yüzden aynı takımda olmaya biliriz bugünkü sınavım kötü geçti openı bırakıp çalışmam gerek biraz.
Yam:tamam sorun değil o zaman.
Gaston un ağzından
Gaston:open a katılıyoruz değil mi? Bugün kura çekilecek.
Matteo:bilmiyorum ki lunayı ben ikna ettim katılması için ama galiba ben katılmayacağım bu sefer ki open a takım olarak katılmak bana göre değil lunayla bir sonraki open a katılmayı düşünüyorum ben.
Nina:selam ne yapıyorsunuz?
Gaston:openı konuşuyoruz katılacaksın değil mi?
Nina:evet luna beni ikna etti.
Luna nın ağzından
Okul bitince rollera gittik.
Tamara:katılacak olanların isim kağıdını alabilir miyim?
Nico:evet hazırladık listeyi bu.
Tamara:yanlışlık olmasın diye isimleri okuyorum katılacak ve ismi olmayan varsa söylesin.
Jazmin
Ramiro
Simon
Delfi
Luna
Yam
Nina
Gaston
Ambar
Nico:tamara listede bir kişi fazla oluyor ama.
Tamara:şöyle yaparız o zaman sırasıyla çektiğim ikili isimler takım olacak sona kalan üç isim ise üçlü grup olacak. Evet isimleri çekiyorum herkes toplansın ilk isim yam ve onu eşi olacak kişi ramiro. İkinci takım gaston ve eşi nina. luna ve simon üçlüye kalanlar ise jazmin delfi ve ambar oldu. Takımlar böyle olacak çalışmalara başlasanız iyi olur.
Benicio:sizin takım dan üç kişi open a katıldı yarışmaya nasıl katılacaksınız merak ediyorum. Daha koreografiniz bile yoktur muhtemelen.
Ambar:bu seni hiç ilgilendirmez katılıp kazandığımızda görürsün.
Simon:neyse hadi gelin antremanlara başlayalım zaten herkes koreografiyi hazırladı ama daha hiç çalışamadık.
Gece o kadar çalıştıktan sonra eve gittik.
📱🤳🏻
Simon:luna benim bir şarkım var nasıl olduğuna bakarsın sana yolluyorum eğer beğenirsen bununla katılırız ne dersin?
Luna:evet gerçekten güzel olur. Şarkı çok güzel bununla katılabiliriz. Ben akşamları sözlere çalışırım.
Simon:Ben tamara ile konuşurum en son biz çıkarız sahneye şarkıya göre platform hazırlarım hem koreografi yapmamızada gerek kalmaz.
Luna:gerçekten güzel düşünmüşsün böyle yapalım.Bölüm geç yayınlandığı için özür dilerim. Vote ve bölüm ile ilgili yorumlarınızı bekliyorum. :)