58 3 0
                                    

"ဒီဘက္​အခန္​းမွာ ​ေနလိုက္​....ဟိုဘက္​ ​ေဘးခ်င္​းကပ္​လ်က္​ အခန္​းမွာက ငါတို႔ သံုး​ေယာက္​​အိပ္​တာ​ေလ။ ဒီအခန္​းက လြင္​​ေလးအတြက္​ သီးသန္​႔ ျပင္​ထား​ေပးတာ။ နင္​ သိတယ္​မလား။ လြင္​​ေလးက သူမ်ားအိပ္​ရာခင္​းမွာ အိပ္​ဆိုရင္​ ဟိုလိုလို၊ ဒီလိုလိုနဲ႔ ရစ္​တတ္​တာကို။သူျပန္​လာရင္​ အဆင္​သင္​့ ​ေနလို႔ရ​ေအာင္​ လုပ္​ထား​ေပးတာဆို​ေပမယ္​့ သူက တစ္​ခါ​ေလး​ေတာင္​ အဆက္​အသြယ္​မလုပ္​ခဲ့ဘူး​ေလ။ ​ေတာ္​​ေတာ္​​ေနႏိုင္​ခဲ့တဲ့​ေကာင္​...."

ဗီဒိုထဲမွ အိမ္​ရာခင္​းမ်ား၊ ​ေစာင္​မ်ား၊ ျခင္​​ေထာင္​မ်ားကို ထုတ္​​ေပးရင္​း ​ေဇယ် ​ေျပာ​ေနျခင္​းျဖစ္​သည္​။ ​ေမာင္​့အလိုကို သိတတ္​သူပီပီ မိန္​းက​ေလးတစ္​​ေယာက္​တည္​း တည္​းခိုခန္​းမွာ တည္​း​ေနရင္​ ​ေမာင္​မႀကိဳက္​တတ္​ဘူးဟုဆိုကာ ​ေဇယ်တို႔ သူငယ္​ခ်င္​းသံုး​ေယာက္​စု​ေန​ေသာ Condoတိုက္​ခန္​း​ေလးသို႔ ​ေမ့ကို ​ေခၚ​ေဆာင္​လာခဲ့ျခင္​း...

တိုက္​ခန္​း​ေလးတြင္​ အိပ္​ခန္​းႏွစ္​ခန္​း၊ မီးဖိုခန္​းႏွင္​့ ဧည္​့ခန္​းကို ခါးတစ္ပိုင္းသာ ကြယ္​​ေန​​ေသာ partition​ေလးနဲ႔သာ ပိုင္​းထား​ေသာ အခန္​းကတစ္​ခန္​း၊ bathroom က တစ္​ခန္​းပါ​ေလသည္​။ ထိုအထဲတြင္​မွ ​ေမာင္​့အတြက္​ သီးသန္​႔တစ္​ခန္​းျပင္​​ေပးထားသည္​ဟု ဆိုလာ​ေသာ ​ေဇယ် စကားကို ၾကား​ေတာ့ ​ေမ မ​ေနႏိုင္​စြာ ​ေမးမိ​ေလသည္​။

"​ေမာင္​လည္​း မ႐ွိပဲနဲ႔ကို...ဒီအခန္​းႀကီး အလြတ္​ထားႁပီး သံုး​ေယာက္​ တစ္​ခန္​း​ေနရ​ေတာ့ ဟို ႏွစ္​​ေယာက္​က ဘယ္​လိုမွ မ​ေနဘူးလား...ဘာမွ မ​ေျပာၾကဘူးလား...တစ္​ခန္​းထဲ သံုး​ေယာက္​ဆို ကုတင္​လည္​း ၾကပ္​​ေနမယ္​ထင္​တယ္​...."

"တစ္​ခါတစ္​ေ​လမွ ​ေျပာတာပါ။ သူတို႔လည္​း သိ​ေနတာပဲ​ေလ။ လြင္​​ေလးအတြက္​ သီးသန္​႔အခန္​းမ႐ွိ​ေတာ့မွ ​ေနာက္​က လိုက္​လုပ္​​ေပးရတဲ့ ကိစၥဝိစၥက ပိုႀကီးမယ္​ဆိုတာကို...ၿပီး​ေတာ့ အခန္​းထဲမွာက ကိုယ္​့​ေနရာနဲ႔ကိုယ္​ဆို​ေတာ့ အဆင္​​ေျပပါတယ္​။ငါတို႔ သံုး​ေယာက္​လံုးက အ​ေဆာင္​နဲ႔ လည္​ပင္​းဖက္​​ေပါင္​းလာၾကတဲ့သူ​ေတြ​ေလ။ လြင္​​ေလးက လူအမ်ားႀကီး စု​ေနရင္​ မ​ေနတတ္​ဘူးဟ ..."

နားစြင္​့ ၾကားဟန္​ ရင္​ခုန္​သံWhere stories live. Discover now