19. „Zvu tě k tobě domů na večeři."

5.4K 278 341
                                    

„Nepřišla s váma i Grangerka?“ zeptal se Blaise smečky Harryho Pottera, která se došourala k baru, kde si všichni posedali na barové židličky a poručili si pití.

Ginny se zatvářila trochu zmateně a podívala se po svých přátelích, načež se rozhlédla po baru, aby zjistila, že Hermiona tady s nimi opravdu není. Asi ji ztratili po cestě - jako člověk botu třeba.

„Neříkala Parkinsonová, že Malfoye najdem na baru?“ odvětil otázkou Harry a Blaise se na něho tázavě podíval.

Vlastně svou ženu hodnou část večera neviděl. Potkala se tady se svou dávnou kamarádkou z dětství a na něho, na svého muže, hodila bobek. Což mu teda nevadilo, neb i mopslík se musí vyvenčit, že jo.

„Odpověď za odpověď, Pottere,“ smlouval, protože mu určitě hned na potkání nevyžvaní, kde je Draco a kam šel. Ostatně by to měl vědět, když ho teď prakticky hlídá, ne?

Hrdina novodobých dějin zakoulel očima. „Jo, přišla s náma. Asi tady někoho potkala,“ odpověděl a čokoládový muž si vyměnil krátký, přesto hodně toho vypovídající pohled s rudovláskou, protože zřejmě oba dva pomysleli na to samé.

„Draco šel domů, když vás zahlédl,“ dodal svou odpověď i Blaise a Harry se zamračil, zatímco Ron poznamenal, že už teda ví, proč se mu hned líp dýchá, a objednal si kešu oříšky, protože ty on rád.

„Theo tady dneska není?“ zeptala se rádoby bez zájmu Leanne, která seděla vedle Rona a usrkávala ze svého drinku.

Blaise se uchechtl. „Ale je. A zdá se, že dneska boduje.“ Kývl hlavou směrem k VIP boxu, u kterého Theodore postával s Daphné a akorát jí něco šeptal do ucha, na což blondýnka reagovala tak, že se neustále hihňala a sem tam ho chytila za paži a sama mu cosi tajného pošeptala. Co je šeptem, to je sice čertem, ale jen ať si Theouš šeptá klidně prasečinky se svou ne zas tak tajnou láskou.

Leanne se tím směrem pochopitelně podívala taky a její čerstvě zaláskované srdce se při tom pohledu trochu stáhlo. Pousmála se a otočila se zpátky k baru, proto nemohla vidět, že Theo zřejmě vycítil její pohled a zadíval se na ni, zatímco Daphné mu něco vypravovala.

„Co tady vůbec chcete?“ položil další dotaz Blaise, který stál za barem naproti nim a zavázel svým zaměstnancům, kteří kmitali od jednoho zákazníka k druhému, neboť bar byl dnes v noci zase narvaný k prasknutí. Kdesi pod pípou s máslovým ležákem procházkově couval Rakáč.

Role odpovědět se ujala Ginny. Leanne ji ale neposlouchala, protože její pozornost zaujala Tracey Davisová, která postávala opodál s nějakým klukem, a i když s ním vedla rozhovor, oči jí neustále utíkaly k boxu číslo jedna.

Chudák holka. Je na tom zřejmě stejně jako ona. Theodore je potomek samotného satana - je to brácha Malfoye. Kdo mu vůbec vložil do rukou tu moc takhle zamotat hlavu ženám, které s ním stráví nějaký čas osamotě? A vlastně... Hermiona do Thea nikdy zabouchnutá nebyla? Že by ta holka byla vůči kouzlu Theodora Notta imunní, a proto spolu mají tak záviděníhodný přátelský vztah?

A co se týče Zabiniho otázky... Sama netuší, co tady chtějí. Nepřála si dnes večer zavítat do baru, který vlastní ten prokletý černovlasý muž, jenž jí nepochopitelně čmajzl orgán, který ji drží při životě. Krádež je trestný čin - možná by mohla Thea udat na ministerstvu, ne?

Dobrý den, mohla bych nahlásit krádež i pachatele?

Ale ovšem. Celé jméno pachatele?

Theodore Srdcečmajz Nott.

Co vám bylo odcizeno?

No srdce.

Umění tolerance ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat