Noniin ihmiset. Kirjotin tän tarinan joskus pari vuotta sitte ja cringeen tätä oikeesti enemmän ku mun omaa sielua, mut päätin nyt kuitenki julkasta tän. Korjailen täältä vaa pahimmat cringeydet. Tää ei oo myöskään kokonaa valmis enkä tiiä miten kauan menee, et saan tän valmiiks.
Nauttikaa, jos pystytte. ❤️❤️
Hermionen nk.
Istun omalla Rohkelikkopöydässä katsoen, kuinka professori McGarmiwa asettaa lajitteluhatun pienen ensiluokkalaisen päähän. Tyttö lajitellaan Rohkelikkoon ja taputan kohteliaasti mukana. Koska Istun reunassa, tyttö istahtaa viereeni.
"Hermione Granger", esittelen itseni.
"Therese Allen", tyttö esittäytyy ujosti ja puristaa ojennettua kättäni. "Monenella oot?"
"Kutosella", vastaan hymyillen tytölle.
"Mä oon jästisyntyinen, ni en tiiä, miten tuun pärjäämään täällä", Therese kertoo hermoillen.
"Älä huoli, minäkin olen", vastaan. "Pääsin nopeasti perille kaikesta", lisään ja tyttö nyökkää.
"ROHKELIKKO!" huutaa lajitteluhattu ja tällä kertaa Rohkelikkopöytään istahtaa tummatukkainen poika. En kuullut pojan nimeä, joten olen hiukan pahoillani.
"Olen Hermione Granger", esittäydyn pojalle.
"Fred Grant", poika esittäytyy.
Pian pöytä on täynnä uusia ja vanhoja Rohkelikkoja minä mukaan lukien, jotka syövät herkullista ateriaa. Alan miettimään tämän päivän suunnitelmaa ja päätän mennä kirjastoon lukemaan, koska haluan osata kaiken huomisilla tunneilla. Lukujärjestykseni on hyvä, ellei oteta lukuun juomien kaksoistunti Luihuisten kanssa. En vain voi sietää Malfoyta. Ehkä tällä kertaa onnistun taikomaan hänet hilleriksi niin, ettei Kalkaros huomaa.
"Hei, 'Mione!" Harryn ääni kantautuu aivoihini ja käännän katseeni häneen.
"Mitä?" kysyn ja Harry vain kohauttaa olkapäitään.
"Olit ajatuksissasi", Harry vastaa. "Mitä mietit?"
"Sitä vain, miten saan taiottua Malfoyn hilleriksi huomisella juomien kaksoistunnilla ilman, että Kalkaros huomaa", vastaan ja Ron tirskahtaa erittäin epämiesmäisesti.
"Mikä ongelma on siinä, että meidät laitetaan aina Luihuisten kanssa ja vieläpä juomatunnille?" Ron tuskailee hetken päästä katsoen inhoten lukujärjestystään, muttei voi jatkaa valitustaan, koska vetäisen häntä hihasta ja nyökkään Dumbledoren, joka on noussut seisomaan, suuntaan.
"Tänä vuonna minun on ilo ilmoittaa, että aiomme parantaa tupien välistä yhteishenkeä", Dumbledore sanoo ja huokaan, koska viimeksi tämä puheenaloitus johti siihen, että jouduin Pansy Parkinsonin kanssa keskustelemaan henkeviä sielunelämistämme.
"Olemme päättäneet yhdistää tupien jäsenet työskentelemään toisten tupien jäsenten kanssa. Tähän kuuluu erilaiset kurssit, joita teidän tulee suorittaa tietty määrä", Dumbledore jatkaa taas ja Hermione huokaa vielä syvemmin. Jos hän saisi parikseen jonkun Luihuisen, niin hän ei vastaisi seurauksista.
"Näitä kursseja suoritetaan jouluun asti, jossa osallistutte parinne kanssa joulutanssiaisiin. Taisin unohtaa mainita, että parit muodostettiin eri sukupuolisista henkilöistä", Dumbledore jatkaa leikkisä kiilto silmissään. Huokaan syvään ja vannon mielessäni, että nirhaisin rakkaan rehtorini, jos hän laittaisi minut jonkun Luihuisen kanssa.
"Tämä ei tiedä hyvää", kuiskaan vieressäni istuvalle Ginnylle, joka nyökkää.
"Tuvanjohtajanne jakaa laput, joissa on teidän ja parinne nimet", Dumbledore kertoo ja minulle tulee tunne kuin hän katsoisi ilkikurisesti suoraan minuun. "Emmekä ota vastaan valituksia, joten älkää edes yrittäkö."
YOU ARE READING
Romeota ja Juliaa || DRAMIONE ||
Fanfiction"Malfoy", tervehdin happamasti platinablondia. "Granger", Malfoy vastaa ja huokaa syvään. "Kaikista ihmisistä minä saan juuri sen, jonka vähiten haluan." "Täysin samat sanat, Malfoy", vastaan pistävästi ja katson häntä murhaavalla ilmeellä. ~~~~~~...