"Hei, Hermione", kuulen pehmeän äänen ja tunnen pienen hipaisun kädessäni, joka saa väreet kulkemaan pitkin niskaani.
"Hei, Draco", vastaan hymyillen. Näen Ginnyn katsovan meidän suuntaamme, joten yritän saada hymyn pois huuliltani. Ginny katsoo meitä arvioiva ilme kasvoillaan.
"Mitä nyt?" Draco kysyy ja käännän katseeni häneen.
"Minusta tuntuu, että Ginny epäilee jotain", vastaan. Ginny joutuu kuitenkin irrottamaan katseensa meistä, koska professori Lupin ilmestyy Suureen Saliin.
"Hyvää päivää kaikille", hän tervehtii. "Täällä harjoittelemme kaksintaistelutaitoja, jotka voivat olla hyödyllisiäkin tulevaisuudessanne", hän kertoo ja samalla tunnen jonkun ottavan kädestäni kiinni salaa viitan alla. Käännyn katsomaan Dracoa, joka hymyilee minulle suloisesti.
"Tänään harjoittelemme aseistariisuntaa", Lupin jatkaa selostustaan. "Loitsun nimi on karkotaseet."
"Pääsen loitsimaan sua", virnistän. "Tätä olen odottanut."
"Eikö se, kun annoit minulle turpiin kolmosluokalla, riittänyt?" Draco vastaa ja naurahdan huomaamatta, kuinka Ginny taas on kääntänyt katseensa meihin.
"Sä ansaitsit sen", vastaan. "Ja sitä paitsi, se tuntui hyvältä."
"Mitä vain sinun vuoksesi", Draco sanoo hiljaisella äänellä ja en voi sille mitään. Minä punastun ja Draco naurahtaa. Sitten Lupin näyttää tulevan meidän luoksemme, joten Draco irrottaa kädestäni.
"Menkää vastakkain ja kumartakaa!" Lupin käskee, joten minä ja Draco asetumme vastakkain. Draco virnistää ja vetää äkkiä sauvansa eteensä. Minä teen samoin. Vedämme taas sauvamme sivullemme ja kumarramme toisillemme. Sitten lähdemme kävelemään selät vastakkain ja pian taas käännymme.
"Karkotaseet!" huudan ja ilokseni huomaan, kuinka Draco lennähtää hiukan taaksepäin ja hänen sauvansa lentää ilman halki käteeni.
"Hyvä, hyvä", Lupin sanoo ja taputtaa minua olalle, kun virnistelen voitonriemuisesti Dracolle, joka katsoo minua murhaavasti.
"Mun pitää käydä kirjastossa", sanon Ginnylle, joka nyökkää. Kaksintaistelutunti oli juuri loppunut.
"Käy vaan tapaamassa rakastasi", hän kuiskaa korvaani ja minä katson häntä yllättyneenä.
"Mitä? Ei mulla oo ketää", yritän, mutta Ginny nauraa.
"Ihan kuin en olisi huomannut", hän sanoo. "Mut mee nyt."
"Okei", vastaa. "Älä kerro kaksosille."
"En", Ginny sanoo ja minä lähden kohti kirjastoa, jossa tiedän Dracon minua odottavan. Koko pitkän matkan kirjastoon ajattelen niitä harmaita silmiä, jotka saisin pian kohdata.
Hetken päästä seisoskelenkin kirjastossa miettien, missä Draco on. Juuri silloin huomaan kaappien välissä vilauksen platinablondeista hiuksista ja suuntaan sinne.
"Hei, Draco", sanon ja Draco käännähtää ympäri. Hän vetää minut äkkiä syliinsä ja suutelee suoraan huulille.
"Taisi olla ikävä?" naurahdan, kun hän viimein päästää minusta irti.
"Voit uskoa", Draco sanoo ja minä naurahdan. "Tiedätkö, kuinka vaikeaa on olla suutelematta sinua, kun seisot vieressäni?"
"Tiedän", vastaan naurahtaen. Olen täysin kiinni Dracossa, jos huulia ei oteta lukuun. Paitsi, että nyt otetaan, koska Draco kumartuu taas suutelemaan minua.
"Olet ihana", hän mumisee huuliani vasten saaden minut hymyilemään.
"Olet sinäkin", vastaan ja jatkamme suutelua.
"Suloista", kuuluu yhtäkkiä kuitenkin tiukka ääni viereltämme. "Mutta kirjasto ei ole yleinen suutelupaikka!" matami Prilli jatkaa ja me päästämme äkkiä irti toisistamme. Soperran anteeksipyynnön.
"Keksikää seuraavalla kerralla toinen salainen tapaamispaikka", matami käskee ja me nyökkää me vaisusti. "Nyt ulos, ellette lainaa jotain!"
"Emme", sanon ja lähdemme ulos kirjastosta.
"Minne me nyt menemme?" kysyn toivottomana, mutta Draco vain tarttuu minua kädestä ja vie jonnekin tyhjään luokkahuoneeseen.
"Tämä on loistava", hän sanoo ja suutelee minua taas ja minä naurahdan, mutta keskityn sitten suudelmaan. Suudelma syventyy ja minä nostan toisen käteni Dracon poskelle.
"Oi, Draco, Draco. Miksi olet Draco?" kysyn hetken päästä nauraen ja Draco virnistää.
"Toivottavasti me sentään saamme paremman lopun kuin Romeo ja Julia", hän vastaa.
"Toivottavasti", vastaan. "Miten aina, kun me yritämme suudella, joku keskeyttää meidät?" kysyn Dracolta. "Se rouva Attenborough ja matami Prilli. Tästä puuttuu enää vain Dumbledore ilmestyvän jostain keskeltä tyhjää."
"Se on murheellista", Draco sanoo ja vetää minut taas tiukemmin syliinsä. "Mutta ehkä nyt saamme jatkaa rauhassa."
"Ehkä", vastaan ja painan taas huuleni hänen huulilleen. Olin kyllä kaivannut häntä ja hänen kosketustaan.
Kiitos kaikista ihanista kommenteista, joita ootte laittanu!! 💕💕❤️❤️
~Kaisla
DU LIEST GERADE
Romeota ja Juliaa || DRAMIONE ||
Fanfiction"Malfoy", tervehdin happamasti platinablondia. "Granger", Malfoy vastaa ja huokaa syvään. "Kaikista ihmisistä minä saan juuri sen, jonka vähiten haluan." "Täysin samat sanat, Malfoy", vastaan pistävästi ja katson häntä murhaavalla ilmeellä. ~~~~~~...