2.Bölüm

47 8 5
                                    

Sabah olduğunu annemin beni çağırışlarıyla anlamıştım. Kalkıp elimi yüzümü yıkadım ve kahvaltımı yaptım. Sonra da okul için servise bindim. Yaklaşık yarım saatlik bir yoldan sonra okuldaydım. Servisten iner inmez Aras'ın okulun önünde beni izlediğini farkettim. Yanına gittim." Ne var ne bakıyorsun?" diye sordum. Aras soruma "Günaydın tatlı kız."diye cevap verdi. "Bana yazan sendin değil mi?" Aras gülümsedi "Anladın demek."diyerek karşılık verdi. Arkamı dönüp gidecekken, Aras beni kolumdan tutup kendine çekti ve kulağıma fısıldadı "Bir gün sende beni çok seveceksin Ceren. Benim seni çok sevdiğim gibi." Kalbim o kadar hızlı çarpıyordu ki, kalbimin sesini çok net duyabiliyordum. Uzun bir sessizlikten sonra "Sanmıyorum" diyerek sınıfıma gittim. Sekiz saatlik  bir dersten sonra  kız arkadaşlarım Ela ve İnci ile birlikte bir kafeye geçtik. Ela ve İnci'ye sabah olanları anlattım. O an da Aras'ın kafeye girdiğini gördüm.  Aras bana bakarak gülümsedi ve masaya yaklaştı. "Merhaba kızlar izin verirseniz sevgilimi alabilir miyim?" Ela ve İnci *Ne oluyor?* der gibi bana baktılar. Ben şaşkınlıktan ve utancımdan hiçbir şey söylemedim. İnci "Tabiki alabilirsin sevgilini."dedi son kelimeyi vurgulayarak. Aras bana döndü "Ceren biraz konuşabilir miyiz?" diye  sordu. Ben tamam der gibi başımı aşağı yukarı salladım ve birlikte kafeden dışarıya çıkıp yürümeye başladık. Bir süre ikimizde sessiz kaldık. Sessizliği bozan Aras oldu." Bir yerde baş başa bir şeyler yemek ister misin?" Ben sinirli bir tavırla cevap verdim. "Sen beni bir şeyler yemek için mi ayırdın arkadaşlarımdan?" Aras "Hayır baş başa kalmak için ayırdım." diyerek göz kırptı. "Ben seninle baş başa kalmak felan istemiyorum Aras."
Aras yumuşak bir tavırla" Ben kalmak istiyorum ama."dedi ve elimden tuttu. Ben elimi çekip "Hopp! Napıyorsun  ya? Beni arkadaşlarımın yanında sevgiliymişiz gibi rezil etmemişsin gibi şimdi de ne cürretle elimi tutarsın sen?"dedim.
Aras başını yere eğip " Özür dilerim Ceren ama biz ilerde sevgili olacağız zaten"dedi. " Sen beni de diğer çıktığın kızlar gibi yarı yolda bırakıp gidersin Aras, merak etme" dedim küçümser bir tavırla. Aras "Sen çok farklısın Ceren. Ben hiçbir kıza bu kadar değer vermedim. Ben seni tüm kalbimle seviyorum ve bir ömür boyu da sevmeye devam edeceğim" dedi. "Kaç kişiye bu cümleleri kurdun acaba?" dedim ve saçlarımı savurup oradan ayrıldım.

Gerçek AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin