Aras beni eve çok geç bir vakitte bıraktı. Bende sessizce girip odama geçtim. Belliki herkes uyumuştu.
Benimde çok uykum vardı. Hemen üzerimi giyinip uyudum.
"Aras ne diyorsun sen?"diye sordum.
"Öyle işte ayrılalım. Sevmiyorum ben seni"dedi.
"Aras sen ciddi misin? Ben senin için neleri göze aldım. Aile mi bir kenara bıraktım senin için. Sen karşımda durmuş ayrılalım diyorsun" dedim ağlayarak.
"Ceren sevmiyorum seni. Anla işte anla"diye bağırdı ve gözlerimi açtım.
Rüyaydı. Ama çok gerçekçi bir rüya. Gözlerimden yaş süzüldügünün farkında bile değildim.
Saat üç olmuştu. Telefonumu almak için her zamanki koyduğum yere baktım. *Tabi ya alınmıştı telefonum unutmuşum* diye geçirdim içimden.
Sabaha kadar uyuyamamıştım. *Ya gerçekten ayrılırsak?*diye sormadan edemiyordum kendime.
Sabahın yedisi olmuştu. Çok acıkmıştım mutfağa gidip bir şeyler atıştırdım ve odama girip uyumaya çalıştım. Üç saatlik uykuyla duruyordum ama annemin bağırışlarıyla yarim saat sonra tekrar uyandım. Tabi ya okul vardı bugün. Kalkıp üzerimi giyindim ve çıkmak için kapıya yöneldim. O anda annem "Hayırdır Ceren? Nereye gidiyorsun?"diye sordu. *Ne kadar saçma bir soru?* diye geçirdim içimden. "Nereye olabilir anne hı? Okula" dedim ve çıkmak için kapıya döndüm. "Okul mu? Güldürme beni Ceren. Hadi odana" dedi annem ve söylene söylene mutfağa döndü.
Umursamayıp evden çıktım. Okula yürümeye başladım. Telefonum olmadığı için Aras'ı arayamamıştım ve sabahki gördüğüm rüyanın etkisinden hâlâ çıkamamıştım.
Yolda yürürken bir el gözümü kapattı. "Aras" diyerek arkamı döndüm ama beklediğim yüz değildi. Ela'ydı. Kendisinin yüzünü 2 aydır görmüyordum.
" Ela sen miydin?" dedim onu gördüğüme sevinmemiş bir şekilde.
"Bakıyorum da unutulmuşum. Tabi senin sevgilin var. Ne yapıcakfsın ki beni" dedi kıskanırmışcasına.
" Yok Ela ya. Unutur muyum ben seni? Sadece canım sıkkın biraz" dedim.
"Farkettim. Anlatsana ne oldu? Aras ile kavga falan mı ettiniz?" diye sordu meraklı bir şekilde.
"Telefonum alındı. Belki şuan okula boş gidiyorum" dedim
" Ceren bişey anlamadım ya. Düzgün anlat şunu" dedi Ela.
Yürüyerek bütün olup biteni Ela'ya anlattım. Ela telefonumun alındığını duyunca "Alındıysa ne olmuş" dedi telefonunu sallayarak.
Anlamış bir şekilde gülümsedim. "Tabi ya senin telefondan arayabilirim Aras'ı. Değil mi?"dedim gülümseyerek.
"Tabiki Ceren. Benim telefonum, senin telefonun. Dükkân senin "dedi telefonu uzatarak.
"Çok saol canım yaa"diyerek sımsıkı sarıldım Ela'ya, ve hemen Aras'ın numarasını girdim.
Telefonu birkaç defa çalmıştı ama açmamıştı. Az önceki mutluluğum yerle bir olmuştu...