Aras'ın oturduğu evin önünde duruyordum. Ama o kadar heyecanlıydım ki kapıyı çalmaktan korkuyordum. *Ya annesiyle anlaşamazsak. Ya annesi beni beğenmezse* diye içten içe soruyordum kendime. Soruları kendime sormaktan vazgeçip kapının zilini çaldım. Aras beni kapıda karşıladı." Hoşgeldin birtanem. Geldiğine çok sevindim"dedi. "Hoşbulduk canım " dedim ve birlikte içeriye girdik. Aras'ın annesi beni gördü ve sarıldı " Hoşgeldin kızım " dedi. " Hoş bulduk efendim" diye karşılık verdim. " Aras senden çok bahsetti. Artık merak etmeye başlamıştım seni." İyiki geldin kızım " dedi elimden tutarak. "Teşekkür ederim efendim" diyerek karşılık verdim. Aras yanıma yaklaştı."Aşkım istersen seninle balkona çıkalım " dedi. "Fark etmez " diye cevap verdim. Annesi, Aras ile bana ters bir bakış attı, aşkım kelimesini duyunca. Açıkçası annesinin bu bakışından rahatsız olmuştum.
Aras elimden tuttu ve birlikte balkona gittik. Aras benim durgunluğumu fark edince" Ne oldu" diye sordu. "Annenin yanında aşkım, birtanem gibi vesaire kelimeleri kullanmasak olur mu" diye sordum. "Neden ne oldu ki?"diye karşılık verdi. "Bişey olmadı ama kullanmayalım işte" dedim. Aras yanıma yaklaştı ve elimden tuttu "Utanmış mı benim minik kuşum?"dedi. Başımı yere eğip "Yani biraz" diye karşılık verdim. "Merak etme annem biraz sert durur ama hiç öyle göründüğü gibi değildir. Zamanla alışırsın" dedi. " Tamam canım. Ben gideyim artık. Çok fazla rahatsızlık vermeyim" dedim. "Ya aşkım daha yeni geldin. " Hem ne rahatsızlığı. Annemle daha hiç konuşmadınız bile" diye karşılık verdi. "Tamam canım ben annenle vedalaşır çıkarım" dedim . "O zaman ben seni arabayla eve bırakırım " dedi. " Tamam" diyerek balkondan, eve geçtik. Aras'ın annesi beni görünce gülümsedi. "Kızım aç mısın? Sana börek yaptım" dedi. "Teşekkür ederim efendim. Bende şimdi gidiyordum zaten." dedim. "Aa olmaz ki kızım yeni geldin zaten. Biraz daha kal" dedi. "Teşekkür ederim efendim ama ailem merak eder. Başka bir gün yine gelirim inşallah" diyerek karşılık verdim. "Peki kızım. Her zaman bekleriz" dedi.
Aras bana yaklaştı "Ben seni eve bırakayım o zaman.Vakit geç oldu" dedi. Gerçekten de saat dokuz olmuştu. Anneme ne yalanlar söyleyeceğimi şimdiden düşünmeye başlamıştım bile.