~Ahogy az erdőben sétáltam megláttam....~
Megláttam Jasont. Na már csak ez hiányzott. Indultam volna inkább vissza de észre vett mivel felém jött. Elfuthatnék de biztos gyorsabb nálam. Meg amúgy is akkor a többiek kérdezgetnének hogy miért futottam hogy láttam e valakit stb. Ezért inkább ott maradtam és vártam mi lesz. Egyre közelebb jött. Én kezdtem kicsit félni mert nem tudom mit akar csinálni.
Jason;nos úgy néz ki megint találkozunk-mondta majd rámvetett egy eléggé creepy mosolyt-meggondoltad magad azzal kapcsolatba hogy átállj hozzánk?
Nem és nem is fogom. Hagyj békén!
Jason:ők csak kihasználnak. Jack se szeret téged. Csak úgy tesz. Idővel ő is hátba szúr. Én már tudom. Régebben én is velük voltam és hátba szúrtak ezért átálltam Zalgohoz-valahogy érzem hogy hazudik. Mivel ha még Jack se ismerte fel mikor ott voltunk a kertbe akkor biztos hogy sose volt velük. De mi van ha igaza van és Jack tényleg csak úgy tesz mintha szeretne? Nem tudom mit higyjek. Nekem időre van szükségem.
Figyelj...én....nekem..nekem még időre van szükségem..még nem tudom hogy higyjek e neked...
Jason:nyugodtan hihetsz nekem. Velem is ez volt mint veled. Csatlakoztam hozzájuk de hátba szúrtak. Nem olyan kedvesek mint amilyennek mutatják magukat-ekkor felém nyújtotta a kezét. Gondolom azért hogy menjek vele. Nem tudom. Biztos jó ötlet lenne? Úgy se hiányoznék senkinek szvl.. De mi van ha hazudik? Mi van ha tényleg csak azt akarja hogy menjek vele és amúgy meg nem is szúrnának hátba? És ha átállnék hozzájuk vajon mit tennének velem? Meg egyáltalán miért akarja hogy átálljak hozzájuk? Fogalmam sincs. Csak álltam ott és néztem őt majd a kezét amit még mindig felém nyújtott.
*Eyeless Jack szemszöge*
Kate-et már egy jó ideje nem láttam. Gondoltam megnézem hogy hol lehet. Talán az erdőbe lehet ezért elindultam oda. Egy darabig csak mentem előre majd megláttam Kate-et. És az a valaki megint ott volt. Ahogy jobban szemügyre vettem azt az alakot láttam hogy Jason az. Mit akarhat tőle? Ugye nem azt hogy álljon át hozzájuk? Szerintem biztos. Gyorsan kell lépnem vagy tényleg vele megy. Elkezdtem feléjük futni.
Kate azonnal gyere el onnan-kiabáltam rá mire megfordult. Jason elég idegesnek tűnt. Biztos nem nagyon tetszett neki hogy csak úgy felbukkantam-Kate mire vársz?! Gyere már el onnan-Kate nem mozdult csak állt ott. Istenem ilyenkor bezzeg nem csinál semmit. Mi baja van miért nem megy el?!-Kate ne szórakozz már! Gyere el onnan! Most!-még mindig nem mozdul. Istenem most miért csinálja ezt? Mikor oda értem már épp húztam volna el Jason közeléből de Jason gyorsabb volt és magához húzta
Engedd el!-kiabáltam rá
Jason:ugyan miért?-kérdezte és gonoszan nevetett-ti úgy is csak kihasználjátok nálunk sokkal jobb lenne neki
Nem nem lenne neki jobb! És nem használjuk ki! Igen is szeretem és szeretni is fogom! Úgyhogy engedd el! Most!
Jason:hmm...nem. Jeff utálja a többiek is csak tettetik hogy bírják és te..te pedig azt se tudod mi az a szeretet. Nálunk jó helyen lenne. Oda jobban be tudna illeszkedni.
Nem igaz! Csak azért akarod hogy veled menjen mert Zalgo megkért rá! Engedd el!
Jason:nem! Velem jön és semmit se tehetsz ellene! És nem nem csak azért akarom elvinni mert Zalgo azt mondta-ekkor megsimította Kate arcát. Hát én kinyírom. Milyen joggal meri vele ezt csinálni?! Kezdek rohadtul ideges lenni.
Engedd el! És ne csináld ezt vele!
Jason:mégis mit? Esetleg ezt?-ekkor fogta és megcsókolta Kate-et. Esküszöm megfojtom ezt a nyomorultat. Már épp indultam volna meg felé de nem hagyta annyiban.
YOU ARE READING
Strange love (Eyeless Jack x Kate)Befejezett [kis Szerkesztés Alatt]
Fanfiction(2019.05.31.- 2022.08.13.) Ez a történet a 18 éves Kate Morganről szól, akinek a szüleit megöli E.J, majd a lánnyal is végezni akar de valamiért mégse teszi meg, inkább elviszi magával a többi creepypastához. A későbbiekben sok dologra fény derül, n...