Part 22

98 8 0
                                    

Ránéztem és vártam mit akar nekem mondani. Őszintén szólva kicsit félek, de kíváncsi vagyok mit talált. 

Szóval?-kérdeztem egy kis bizonytalansággal a hangomban.

Nincs semmi gond. Az ő lányuk vagy, nem fogadtak téged örökbe-mondta. Én meg is könnyebbülem, de ez nem ért véget itt.

Viszont..-folytatta-ez a démoni dolog nem egy normális dolog, vagyis ez csak úgy nem jön létre, valami vagyis inkább valaki csinálta ezt.

Szóval..azt mondod valaki fogta és oda adta nekem ezt az erőt? De miért, és ki?-kérdeztem. Nem tudom mit akar ezzel. de szerintem nem jó dolog.

Zalgo volt, legalább is nagyon úgy tűnik.-mondta. Ezen kissé meglepődtem, Zalgo mégis miért csinálna ilyet? Gonosz, és szerintem magától nem adna ilyet senkinek.

Zalgo? De miért csinálta? Semmi közöm nem volt hozzá. Most is csak annyi hogy ellenségek vagyunk.-mondtam.

Igen, de lehet úgy gondolta hogy majd az ő csatlósa leszel, ezért is rabolhatott el. Mindenesetre te holnap itthon maradsz hogy ne tudjon bántani-mondta. Én viszont nem akarok maradni, harcolni akarok, mint a többiek. Nem hiába edzettünk és terveztünk. Végig akarom csinálni. Ezt elmondtam Slendynek is, nem nagyon tetszett neki, de egy kisebb vita után belement. Megígértem neki hogy oda figyelek majd és hogy vigyázok magamra. Nem tudom mennyire fog majd összejönni, de muszáj lesz. Nem akarom cserben hagyni őket azzal hogy nem veszek részt a harcban, ahogy azzal sem hogy bajom esik, vigyázni fogok, magamra is és a többiekre is. Meg fogjuk nyerni a harcot, biztos vagyok benne. Végül kimentem az irodából majd elmentem fürdeni. Idő közben a többiek is visszaértek, elmentek ők is fürdeni, majd még mindenki összeszedte ami holnapra kell és elmentünk aludni. 

Az éjjel elég fura álmom volt. Ott álltam egyedül a tisztáson ahova a harcot terveztük, nem volt ott senki, se Jeff, se Jack, a többiek sem, és Zalgoék sem. Csak álltam ott egyes egyedül a nagy üres tisztáson, majd hirtelen megjelent egy sötét lyuk, és abból elő lépett Zalgo. El akartam rohanni de nem tudtam mozdulni, sikítani sem tudtam. Csak álltam ott lemeredve és vártam mi fog történni. Közelebb jött majd megszólalt.

Kate, Kate.. nagyon rossz fába ütötted a fejszéd-mondta, de én nem értettem mire gondolhat.-azt gondoltad nyerhettek? Ellenem? Oh Kate, naív kis Kate. Ellenem sose győz senki, szerinted eddig miért nem sikerült Slendernek? Erősebb vagyok mindenkinél, ő pedig már gyengül, nem tudtok megállítani. Megöllek mindannyiótokat, csak figyeld meg.-ahogy a végét kimondta nevetni kezdett, de úgy hogy még a föld is beleremegett. Nagyon ijesztő volt, nem tudtam hova rakni ezt az egészet. Félelmetesen nézett ki, nem úgy mint ahogy utoljára láttam, sokkal rosszabb volt. Miután eltűnt sem tudtam mozdulni, próbáltam kiabálni de semmi. Hirtelen megjelent előttem mindenki. Jeff, Jack, Ben, Hoodie, Sally és az összes többi aki velünk van. Mind sebesek voltak, úgy néztek ki mint akik már meghaltak. Megijedtem, oda akartam sietni Jackhez de nem tudtam megmozdulni.

Jack..mi történt?-kérdeztem, de csak halkan tudtam beszélni.

Te...-kezdte halkan-te voltál. 

Mi? Mi voltam én? Jack..mi történt veletek?-nem értettem semmit, de éreztem hogy a könnyeim kezdtek lefolyni az arcomon.

Miattad van!-hangzott el egy hangosabb mondat. A hang irányába néztem. Toby volt. Nem értettem semmit, mégis mi van miattam? Mi történt? Mit tettem?

Miért csináltad Kate? Miért?-hangzott el e két mondat Sallytől.

De mit? Mit csináltam?-kérdeztem. Még mindig nem tudok mozdulni, ők ugyan úgy állnak előttem, én pedig érzem ahogy egyre több és több könny folyik le az arcomon.

Én tudtam hogy nem megbízható, mégsem hallgattatok rám, pedig én tudtam..-Jeff ezt egyre halkabb hanglejtéssel mondta. Mi a fene történik? Egyszerűen nem értem. 

Kate, én szerettelek, miért tetted ezt velünk? Nem tudom neked megbocsátani..-szólt újból Jack.

De mégis mit? Miről beszéltek? Srácok..én ezt nem értem..-mondtam már majdnem sírva.

Átvertél, Zalgohoz álltál, pedig szerettünk, otthont adtunk neked, de TE átvertél minket-mondta Liu majd mindannyian eltűntek. Kezdett egyre sötétebb lenni azon a helyen, én pedig egyedül maradtam. Nem értem, mégis mi volt ez? Én sose tennék velük ilyet. Miért történik ez? Ráadásul az utolsó nap, holnap már harc, én meg ilyet álmodok. Én nem akarom őket bántani, nem akarok nekik rosszat. Sose akartam, szeretem őket, főleg Jacket. És most miért nem történik semmi? Miért maradtam itt egyedül? Nem jön ide senki, nincs itt senki, nincs itt semmi, csak én és a sötétség. Mi történik?

Folytatjuk.....

Sziasztok! Nagyon sajnálom hogy mindenből ennyire kevés rész van, de nincs ötletem. Ne haragudjatok:(( Próbálkozom..

Strange love (Eyeless Jack x Kate)Befejezett [kis Szerkesztés Alatt]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora