Part 1

1.6K 60 21
                                    

~Kate szemszöge~

Épp a városba sétálgattam(este)mikor azt éreztem hogy valaki követ. Gyorsabbra vettem a tempót hogy minél előbb haza érjek.

~E.J szemszöge~

A városban sétáltam újabb áldozatok után keresve mikor megláttam egy csajt sétálni pár méterre tőlem. Gondoltam követem a házukig és majd ott megölöm őt és a szüleit. Hirtelen gyorsabbra vette a tempót. Gondolom azért mert érezte hogy valaki követi.

~Kate szemszöge~

Oda értem a házhoz bementem majd anyámékat leszarva felviharzottam a szobámba és magamra zártam az ajtót. Majd kicsivel később hallottam egy ajtócsapódást és egy sikítást majd csend lett. Ez nagyon ijesztő volt. Most akkor valaki megölte őket? De akkor engem is meg fog. Most mit csináljak? Hát jó kimegyek és megnézem-mondtam magamba majd megfogtam a bicskám és kimentem a szobámból. Csak pár lépést mentem amikor valaki neki lökött a falnak és egy kést tartott a torkomhoz. Miután jobban szemügyre vettem a támadómat rájöttem hogy ez Eyeless Jack. De hát ő csak egy kitaláció az nem lehet hogy létezik.

M..most engem is meg akarsz ölni Jack?-kérdeztem kicsit ijedten

E.J:hát nincs kizárva..várj te ismersz engem?

Persze..az összes creepypastát ismerem..de azt hittem csak kitalációk-mondtam.

E.J:nem..mi létezünk.

Király..amúgy a veséjüket is kivetted?-kérdeztem. Igazából nem tudom honnan jött ez a kérdés és hogy miért kérdeztem meg tőle de hát már mind1.

E.J:nem azt még nem először veled is végezni akartam

Ja jó akkor csináld..de gyors legyél..-mondtam. Becsuktam a szemem és vártam hogy mikor szúr le végre de nem tette.

Na mire vársz? Miért nem szúrsz le?-kérdeztem

E.J:nem tudom..valahogy nem megy..

Ez most komoly? De hát gyilkos vagy basszus-mondtam.

E.J:igen én is tudom..de ez most valamiért nem megy

Hát ez fura-mondtam

E.J:hát ez az..na de ha már megöltem a szüleid akkor felajánlom hogy..gyere velem

Ezt most komolyan mondtad?-kérdeztem

E.J:igen

Hát nem is tudom...jó legyen-mondtam

E.J:oké..akkor pakolj össze pár cuccot én addig intézem a veséket

Rendben...-mondtam majd bementem a szobámba és összepakoltam nehány ruhát egy táskába majd kimentem. Jack már ott várt a vesékkel majd elindultunk az erdő felé ahol a kocsi volt. Beszálltunk majd elindultunk. Fél óra kocsikázás után oda értünk a kastélyhoz ahol az összes creepypasta lakott. Gondolkodtam azon hogy Slendy mérges lesz Jackre amiért elhozott egy ismeretlen lányt aki nem is creepypasta de az már nem az én bajom vagy hát lehet hogy én is kapni fogok de mindegy. Beléptünk az ajtón majd mindenki aki akkor a nappaliba volt ránk nézett.

Jeff:ez meg ki a gyász?

Ben:minek hoztad ide?

Masky:tudod hogy Slendy mennyire ki fog akadni?

E.J:igen tudom lehet hogy hibát követtem el hogy elhoztam egy ismeretlen csajt de vállalom a következményeket.

Hoodie:jó. De miért is hoztad el?

E.J:meg én se tudom..egyszerűen csak nem tudtam megölni és mivel a szüleivel akkor már végeztem ezért felajánlottam neki hogy eljöhet ide

Strange love (Eyeless Jack x Kate)Befejezett [kis Szerkesztés Alatt]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant