~Amikor leértem...~
Amikor leértem mindenki szó szerint meg volt őrülve. Toby a sarokba kuporodva "depizett". Gondolom elfogyott a gofri. Masky beszívva szaladgált fel alá. Ben valami videójátékkal játszott Jeffel aki már kicsit ideges volt. Sally Clockworkkal játszott. Jane épp Laughingot kergette. Hoodie a kanapén ült és nézte Benéket. Én ott álltam a lépcsőnél nézve a sok agyhalott tevékenységét. E.J amint meglátott oda jött hozzám.
E.J:jól vagy?
Igen..csak..-épp mondtam volna amikor félbeszakított.
E.J:csak eléggé furák tudom
Te is ugyan úgy fura vagy a vesékkel-mondtam
E.J:igen tudom. Na és neked van valami fura szokásod?
N..nem..nincs..-most hazudtam neki mivel igen is vannak fura szokásaim. Ott van például az hogy magamba beszélek néha hangokat hallok a fejemben meg egyéb idióta szarságok. De legalább elhitte.
E.J:az jó
Ja.. Egyébként ne mondd azt hogy nem utálnak mivel mikor utoljára lejöttem mindenki arcán láttam a gyűlöletet és azt hogy nem akarják hogy itt legyek-mondtam. Erre ő már nem tudott mit mondani de én éreztem rajta hogy igaz hogy utálnak.
Sally:hé ribanc
E.J:Sally! Hogy mondhatsz ilyet?!
Sally:de Jeff is mindig ezt mondja rá
E.J:de attól neked még nem kell ezt mondanod!
Hagyjad nem érdekes..-mondtam. Jó lenne ha Jack leszokna arról hogy mindig beleszól a dolgaimba. Ha egyszer azt mondom hogy nem érdekel ha piszkálnak akkor nem érdekel. De ő ezt nem érti meg.
E.J:de Kate..-nem tudta végig mondani mert félbeszakítottam.
Jack értsd meg kérlek hogy engem ez nem zavar és nem kell mindig kiakadnod ha valamelyik agyifogyaték beszól nekem-mondtam.
Jeff:halgass az asszonyra Jack jobban jársz
Te csak fogd be vágottképű-rivalltam rá.
Jeff:hé hé jól van nem kell rögtön kiakadni ribanc
Neked meg nem kell mindenért beszólogatni buzi-szóltam be neki ismét.
Jeff:na adok én neked mindjárt olyat
Na hajrá tessék itt vagyok-szeretem idegesíteni az embereket főleg ha olyan emberről van szó aki egyből kiakad. Ilyen például Jeff is. Éppen közeledett felém mikor Slendy megjelent.
Slendy:elmondaná valaki hogy mégis mi a rákos szent ég folyik itt?
Jeff:csak a szokásos bolondok háza?
Slendy:igen azt én is látom de nem arra értettem-mondta majd felváltva "nézett" Jeffre és rám.
Jeff:ez a ribanc álandóan beszólogat.
Nem is tudom ki kezdi mindig vágottképű-ha már Slendy ide jött lehet hogy baj lesz ebből. De teszek rá magasról.
Slendy:na most fejezzétek be!
Jeff:de neki alapból nem kéne itt lennie. Senki nem bírja csak drága kannibál barátunk. De ez is biztos úgy végzi makd mint a többi egyszer csak vacsora lesz belőle Jacknek. De jobban járt volna ha inkább megdöglik ott ahol van.
Ezeket hallva kissé bekönnyeztem. Ránéztem Jackre egy amolyan "miért hazudsz nekem" nézéssel majd felrohantam bementem a szobánkba bebasztam az ajtó és sírva leültem az ágyra. Azon gondolkoztam lehet még is jobb lenne elszökni.
ESTÁS LEYENDO
Strange love (Eyeless Jack x Kate)Befejezett [kis Szerkesztés Alatt]
Fanfic(2019.05.31.- 2022.08.13.) Ez a történet a 18 éves Kate Morganről szól, akinek a szüleit megöli E.J, majd a lánnyal is végezni akar de valamiért mégse teszi meg, inkább elviszi magával a többi creepypastához. A későbbiekben sok dologra fény derül, n...