~Másnap mikor felkeltem arra lettem figyelmes hogy....~
Arra lettem figyelmes hogy nagy a csönd. Ilyenkor már mindenki kiabál és rohangál fel-alá meg minden. Most mégse történik ez. Csend van. Mintha mindenki elment volna innen. Mi a franc. Kikeltem az ágyból átöltöztem majd kimentem. Sehol senki. Oké ez fura. Bekopogtam Jackhez majd bementem. Nem volt a szobájába. Ugyan ez volt Jeffnél is. A többieket meg inkább meg se nézem. Lementem a nappaliba. Az is teljesen üres volt. A konyhába se volt senki se az étkezőbe. Slendy se volt az irodájába. Mi történik itt? Mindenki eltűnt. Ezt nem értem. Sose csinálnak ilyet gyilkolni is este szoktak. Reggel sose megy el senki csak ha tényleg muszáj. Remélem nem történt semmi baj. Kicsit félek mert nem szoktak csak úgy eltűnni. Főleg nem reggel. Na jó mindegy ne pánikolj Kate minden rendben van biztos jól vannak. Megreggeliztem majd visszamentem a szobámba. Elhatároztam hogy elmegyek megkeresni őket de mivel fogalmam sincs hova mehettek így elég nehéz lesz. Az erdő hatalmas a város szint úgy nem tudom hogy fogom megtalálni őket de sikerülnie kell. Vittem magammal egy kést egy katanát és egy pisztolyt biztos ami biztos. Remélem Zalgoék nem most akarnak majd támadni mert ha igen a kastélynak annyi. De mégis hogy tudnám őket megtalálni. Az is lehet hogy nem is együtt mentek el. Erre nem is gondoltam. Basszus ez gáz. Mindegy megkeresem először Slendyt utána majd megkeressük a többieket. Egy jó ideje már mászkálok az erdőbe de sehol senki. De úgy érzem valaki figyel ez nagyon nem tetszik nekem. Körbenéztem de nem láttam senekit. Nagyon remélem hogy nem Jason vagy Offendry az. Tovább mentem nem törődve azzal hogy valaki itt van majd hallottam ahogy egyre közelebb jön. Kezdtem kicsit pánikba esni mi van ha nem sikerül megvédenem magam mi van ha elkap és elvisz mi van ha megöl. Ez nagyon nem jó. Gyorsabbra vettem a lépteimet hátha sikerül elmenekülnöm. Hát nem igazán jött össze. Megfogott és a földre vágott eleg erőteljesen. Remegni kezdem mind a félelemtől mind pedig a fájdalomtól.
Jason:lám lám megint itt vagy?
Mit akarsz?-kérdeztem kissé halkan de idegesen. Gondolhattam volna hogy nem lesz nyugtom. Mikor akar már végre leszállni rólam? Annyira irritáló.
Jason:hé azért nem kell flegmáskodni kislány. Vagy esetleg megint látni szeretnéd Offendermant?
Nem....de...várj...te voltál az aki rám küldte...?
Jason;talán
Rohadj meg mégis hogy gondoltad ezt?
Jason:pont úgy-mondta majd elővett egy kést
A...azzal meg mit akarsz..?
Jason:oh semmit.. Legalább is neked nem érdekes én mit akarok-mondta majd közelebb jött. Úgy érzem eljött a vég. Jason meg fog ölni. Ezt nem hiszem el. El fogjuk bukni a harcot is egyáltalán hova lettek a többiek?
~Eyeless Jack szemszöge~
Mikor visszaértünk a kastélyba sehol se találtuk Kate-et. Ma van a szülinapja és meg szeretnénk lepni őt de eltűnt. Kezdtem kicsit aggódni miatta mi van ha bajba van? Meg kell keresnünk.
Ohm...Slendy van egy kis probléma-mondtam
Slendy:és micsoda?
Kate eltűnt-mondtam
Slendy:mi az hogy eltűnt?
Nincs a szobájába se a kertbe és már felkutattuk az egész kastélyt de nincs itt..és lehet történt vele valami..
Slendy:nyugodj meg Jack. Őt is ugyan úgy szoktam figyelni mint titeket szóval utána tudok járni hogy hol lehet-mondta majd az úgymond látnoki képességével Kate-re koncentrált majd egy kis idő után felém fordult.
YOU ARE READING
Strange love (Eyeless Jack x Kate)Befejezett [kis Szerkesztés Alatt]
Fanfiction(2019.05.31.- 2022.08.13.) Ez a történet a 18 éves Kate Morganről szól, akinek a szüleit megöli E.J, majd a lánnyal is végezni akar de valamiért mégse teszi meg, inkább elviszi magával a többi creepypastához. A későbbiekben sok dologra fény derül, n...