Part 10

451 29 9
                                    

~Ben:Jack....~

Basszus ez gáz. Akkorát fogok tőlük kapni miatta. De nem érdekel fel kell éleszteni Kate-et.

Mi az?

Masky:miért van veled Kate?

Hoodie:úgy volt hogy utálod..és...mi se bírjuk

Tudom tudom...

Toby:akkor meg?

Gyorsan elmondtam nekik hogy mi történt és elindultam Slendyhez mielőtt még túl késő. Nap mint nap gyilkolok de most nagyon rossz érzés volt fogni élettelen testét a kezembe. Felvittem Kate-et a szobájába lefektettem az ágyra és gyorsan lesprinteltem Slendyhez. Kopogás nélkül berontottam az irodájába amit nem nagyon vett jó néven de nem érdekel.

Slendy segítened kell!

Slendy:a kopogást nem ismered?

Most ne állj le velem veszekedni! Segíts!

Slendy:miben?

Csak segíts!

Slendy:...jó..

Gyere!-mondtam majd elindultam Kate szobája fele. Slendy jött utánam és szerintem nagyon nem értette mi van. Bementünk a szobába én oda mentem Kaze-hez Slendy viszont csak megállt az ajtóba.

Slendy:na nem. Ebbe biztos hogy nem segítek

De csak te tudod feléleszteni! Kérlek!

Slendy:ezt hogy érted?

Úgy hogy halott! Volt egy nyaklánca amit Zalgo rakott rá és abba volt az élete. Én nem hittem neki és hogy bebizonyítsa hogy nem hazudik levette a nyakláncot és ez lett! Kérlek Slendy segíts!

Slendy:jó de nem ígérek semmit.

Slendy oda állt Kate mellé és varázsolt. De semmi. Még néhányszor megpróbálta de megint semmi. Ez hogy lehet?! Ezt nem hiszem el. Nem akarom elveszteni.

Miért nem reagál semmit?

Slendy:a nyakláncba lévő amulettet Zalgo csinálta vörös kristályból ami csak a bázisánál terem. Én nem tudom hatástalanítani a benne lévő erőket. Sajnálom Jack de Kate...nem kel fel többé

Nem nem nem! Az nem lehet! Valahogy csak meg lehet törni a varázslatot!

Slendy:sajnálom Jack..

Ezt nem hiszem el! Nem kellett volna annyira kiakadnunk. Ha akkor hittünk volna neki és adtunk volna még egy esélyt most nem lenne ez!

Slendy:sajnálom..én mindent megpróbáltam

Nem igaz! Biztos hogy nem! Csak azért mondod ezt hogy ne kelljen felélesztened! Biztos vagyok benne!

Slendy:...nem nem azért mondom

Persze.. Nem akarod hogy újból éljen mert átvert minket. Igazam van? Ezért csinálod ezt

Slendy:nem. Én tényleg mindent megpróbáltam de azt a kristályt nem tudom elvarázsolni hogy kimenjen belőle az "átok"

Megint felidegesedtem. Kimentem a szobából és ott hagytam Slendyt. Kimentem az erdőbe hogy kicsit lenyugodjak. Tuti hogy feltudná éleszteni csak nem akarja. De ha meg mégis amiatt az amulett miatt van akkor meg ki kéne találni hogy hogy lehetne megtörni a varázst. Nem akarom elveszteni megint. Egyszer már elkövettem egy nagy hibát nem akarom mégegyszer. Miattam halt meg mert nem hittem neki. Hogy lehetek ennyire hülye. Hinnem kellett volna neki és most nem lenne ez. Éreztem hogy valaki figyel. Ez nagyon nem tetszik. Elővettem a késem és lassan körbe néztem de semmi. Elindultam előre majd megjelent előttem valaki. Nem tudtam ki mert még sose láttam de van egy olyan érzésem hogy ő is Zalgonak dolgozik.

Strange love (Eyeless Jack x Kate)Befejezett [kis Szerkesztés Alatt]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora