Part 18

276 21 3
                                    

~Rá volt írva hogy...~

Hogy mivel ugye Zalgo démon meg tud szállni más démonokat is. Én pedig félig démon vagyok. Szóval ezek szerint engem is simán meg tudna. Valahogy el kéne érnem hogy ezt Slendy ne vegye figyelembe mert akkor lehet én nem segíthetnék a harcba és engem is védeni kéne. És nem akarok plusz tehert rájuk helyezni szóval azt a lapot el kéne tűntetnem. Hamarosan szerintem úgy is lesz egy kis szünet szóval majd akkor. Slendy mindegyikükről elmondott egy csomó fontosabb dolgot. Candytől kezdve Jasonon át egészen Nurse Ann-ig. Most mindenkit nem szeretnék felsorolni. Igaz még nem értünk a végére de Slendy adott tizenöt perc szünetet hogy kajáljunk meg hasonlók. Mindenki kiment én viszont ott maradtam és levettem a tábláról azt a lapot ahol arról volt szó hogy Zalgo simán megszáll más démonokat. Összehajtogattam majd elraktam a zsebembe és én is kimentem kajálni.

~time skip~

Mindenki vissza ment és leült a helyére Slendy pedig tovább magyarázott. Jó sok időbe telt mire mindent elmondott de közbe mindenki szorgalmasan jegyzetelte a dolgokat hogy biztos ne felejtse el. Le fogjuk győzni Zalgot valahol biztos vagyok benne ugyanakkor félek is egy kicsit hogy mi van ha valakinek baja esik. Inkább bántson engem mint hogy a többieket én már úgy is jobban megszoktam. Slendynek szerencsére nem tűnt fel hogy hiányzik egy lap ezért arról a megszállásról nem esett szó szerencsére. A többiek meg alapból nem is tudnak róla szóval nem lesz gond. Kivéve ha megszáll majd engem de nem fogom hagyni.

~time skip~

Kb két órán keresztül figyeltük Slendy mondani valóit. Persze voltak még szünetek közbe így hát mindenre pontosan oda tudtunk figyelni. Ebben a helyzetbe muszáj nem lehet szórakozni le kell győznünk Zalgot nem állhat elénk senki sem sikerülni fog. Miután mindenki kiment a teremből megkerestem Jacket és oda mentem.

Mindent le tudtál jegyzetelni?-kérdeztem.

Jack:igen. Egytől egyig mindent ami fontosat mondott-válaszolta

Rendben. És.. szerinted sikerül majd legyőzni?-kérdeztem.

Jack:persze hogy sikerül majd. Fel leszünk rá készülve.

Igaz.. de én azért kicsit félek-mondtam mire ő megölelt.

Jack:nem kell félni. Nem lesz baj. Nyugi

Azt még előre nem lehet tudni.. De..rendben..-mondtam majd hozzá bújtam. Hát igen annyira igazából tényleg nem kell félni kivéve ha esetleg át tudja venni az irányítást felettem amit nem akarnék de nem is mondhatom a többieknek mert akkor nekem lehet itt kéne maradnom.

Jack:minden oké?

Igen.. persze. Csak megint elkalandoztak a gondolataim-válaszoltam.

Jack:oh értem. És most min gondolkoztál? 

Ja.. semmin.. Csak úgy random-válaszoltam úgy hogy ne legyen nagyon gyanús

Jack:áh értem. Ja amúgy szólok előre. Megbosszulom majd rajta amiért azt tette veled szóval ne lepődj meg rajta-mondta komoly arccal.

Rendben. Nem tartalak vissza mert az úgy se érne semmit ilyen helyzetbe. De vigyázz kérlek nem akarom hogy bajod legyen-mondtam kissé aggódó tekintettel

Jack:nem lesz bajom-mondta majd megpuszilt mire én elmosolyodtam. Annyira szeretem. Remélem semmi baj nem lesz mikor harcolni kell. De van egy kis előnyünk mivel Liu őt jól ismeri. Ezért talán könnyebb dolgunk lesz. Remélem simán menni fog az egész. Pár percig még beszélgettem Jackkel majd elment készülődni mivel már esteledik és mennek majd gyilkolni. Én mondtam nekik hogy ma nem megyek velük nem kérdeztek semmit csak rábólintottak a dologra. A többiek még nagyban készülődtek én pedig lementem vacsorázni. Hiába hogy velük élek az este hat-hét órási vacsorázás nálam megmaradt. Csináltam kaját majd leültem enni. Közbe körülöttem mindenki mászkált össze-vissza hogy elkészüljön. Miután megvacsoráztam elindultam fel a szobába.

Jeff:Kate biztos nem jössz velünk?

Igen biztos. Menjetek csak nyugodtan

Jeff:rendben-mondta majd a többiekhez ment. Jack még oda jött és megpuszilt majd ő is oda ment. Felmentem a szobába ők pedig elmentek. Lefeküdtem az ágyra és telefonozni keztem majd elnyomott az álom. Nem kérdés hogy a mai nap után arról álmodtam hogy Zalgoékkal harcolunk. Az álmomba valamiért elvesztettük a harcot erre én felriadtam. Láttam hogy Jack békésen alszik mellettem engem ölelve. Már egy ideje akkor vissza értek. Fogtam magam és hozzá bújtam majd kis idő után nehezen de vissza aludtam. Reggel mikor felkeltem és az órára néztem láttam hogy még csak hat óra a többiek általába nyolc körül kelnek ezért úgy voltam vele hogy kimegyek sétálni egy kicsit az erdőbe. Óvatosan kimásztam Jack mellől átöltöztem és elindultam. Úgy voltam vele hogy nem megyek messzire hogy azért vissza érjek. De sajnos még így is észre vettem...

Folytatjuk...

Halii. Tudom késett a rész. Bocsánat. Csak ugye sokszor nincs ihletem. Meg most ugye már itt a suli. De próbálom bepótolni a részeket itt is és a többi könyvnél is. Persze amire van igény. Szóval csak azokat folytatnám amiket ti is szeretnétek. Szóval aki gondolja írja le ide vagy a másik könyv alá kommentbe hogy melyiket folytassam. Próbálom mihamarabb hozni itt is a következő részt.

Strange love (Eyeless Jack x Kate)Befejezett [kis Szerkesztés Alatt]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora