~Nem tudom hogy mondjam el nekik. Hazudni nem hazudhattam mert már így is csalódást okoztam de mivel úgy is elmegyek ezért jól a fejükhöz vágtam a dolgokat. De nem csak ezt hanem mindent.~
Igen Zalgonak dolgozom jól mondja a vaksi! De nem volt más választásom! Meg amúgy is...az itt lévők mindegyike utál! Az a nyomorult vágott szájú senkiházi idióta pedig 0-24ben piszkál! És nekem elegem van ebből az egészből! Leszarom a következményit! Leszarom ha kinyírtok! Azt is leszarom hogy látlak e titeket még valaha! Mert nem érdekel se ez se semmi! És hogy boldogok legyetek elhúzok innen örökre!
Slendy;hogy merészelsz ilyen hangnembe beszélni velem?!
Neked az nem tök mindegy?! Nekem nem számítasz semmilyen főnöknek meg ilyeneknek akit tisztelni kéne! Szerintem csak egy túlméretezett polipcsápos idióta vagy arc nélkül! És most netán felidegesítettelek?! Leszarom! Nem vagyok kíváncsi se rád se ezekre a nyomorékokra!-kiabáltam majd megfogtam a cuccaim és kisétáltam a kastélyból. Mikor már az erdőbe voltam akkor jöttem rá hogy ez azért egy kicsit túlzás volt. Nem tudom mi ütött belém de ezt azért nem kellett volna. De igazából már tök mindegy mert soha többé nem fogom őket látni.
~Eyeless Jack szemszöge~
Nem bírtam magamba tartani a dolgokat mert ha a későbbiekben rájöttek volna ugyan úgy hazugnak tartottak volna. Slendy ideges volt Kate meg kiakadt amiatt hogy elmondtam. Aztán meg elkezdett kiabálni Slendyvel akinek nagyon nem tetszett ez a hangnem ezért rá is szólt Kate-re de ő csak folytatta. Nagyot csalódtam benne én és a többiek is. Még mindig nem értem hogy hogy tehette ezt velünk. Azt mondta nem volt más választása de én ezt kétlem. Mindig van másik út. Remélem tényleg soha többé nem fogjuk látni.
~Kate szemszöge~
Ezt nagyon elcsesztem. Ennyire azért nem kellett volna kiabálnom velük. Így csak jobban megutáltak. De mostmár mindegy. Úgy se látom őket többé.
Zalgo azt mondta ha lebukom vissza kell mennem hozzájuk. Nagyon nem akarok. De hát muszáj vagy megöl. Bár valószínűbb hogy így meg kínozni fogde nem érdekel. Útközben láttam valakit a fák között. Na mit gondoltok vajon ki volt az? Hát persze hogy Jason. Ezek után ez hiányzott a legkevésbé.Jason:szia
...mit akarsz?
Jason:lebuktál.. Szóval vissza jössz hozzánk
Na ne mondd..tényleg? És szerinted mégis hova a francba megyek most?! Hát persze hogy arra a nyomorult helyre ahol te élsz meg az a többi idióta.
Jason:jó jó attól még nem kell így beszélni cica. Ne legyél morci
Már nem egyszer elmondtam hogy Ne. Hívj. Így!
Jason:és...miért ne?-kérdezte majd közelebb jött hozzám de én ellöktem. Amit viszont nem nézett jó szemmel. Megfogott és egy fának lökött de nagyon erősen. Fogta a kését és megsebezte a vállam. Pont úgy mint Jeff. Basszus és még így is csak rájuk gondolok. Ezt nem hiszem el. El kell őket felejtenem örökre! Jason csak vagdosta tovább a vállam én viszont már nem nagyon bírtam. Egyszer-kétszer felszisszentem a fájdalomtól de ez Jasont nem nagyon foglalkoztatta. Majd mikor végzett a kis "játékával" teljesen a fának tolt de úgy hogy nekem esélyem nem volt szabadulni. Nem tudom mire készül de nagyon nem tetszik ez nekem. Egyre jobban közeledett felém majd....megcsókolt?! Mi a fasz? Ez hogy lehet ennyire idióta? Mindegy is én nem csókoltam vissza és próbáltam szabadulni de nem engedett. Egyre jobban próbálkozott azzal hogy visszacsókoljam de én nem tettem. De ő nem adta fel. Tovább próbálkozott. Beleharapott az ajkamba hogy hátha ezzel rábír engem de nem. Elkezdte végigsimítani a hátam és gondolom lejebb is akart még haladni de én megelégeltem ezt az egészet. Ha nem enged el akkor más módszerrel szabadulok ki. Majd fogtam magam és jól tökön rúgtam. Egyből elengedett de emellé társult egy hatalmas pofon is. És nem nem én adtam neki mert akkor a következmény rosszabb lett volna. Ő csinálta azért amiért megrúgtam.
Jason:ja egyébként csak hogy tudd. Mivel lebuktál ezért addig fogunk kínozni amíg bele nem döglesz. Egyből meg is ölhetnénk de abba semmi izgalmas nincs.
~time skip~
*fél év múlva*
(Bocsi a sok time skip miatt😅)Fél éve hogy megint itt vagyok. Mindennap kínoznak. Eddig még túléltem pedig nagyon durva volt. De ez még semmi egyszer Jason berángatott a szobájába és AZT akarta csinálni velem. De én lekevertem neki egy akkora pofont hogy szinte már a fal adta a másikat. Azóta ezzel békén hagy de még mindig ugyan úgy nyomul rám. Fogalmam sincs meddig bírom majd még itt. De nem akarok meghalni. De legalább azt ki tudtam könyörögni Zalgotól hogy mindennap 1 órára kimehetek sétálni az erdőbe. De ha kések bűntetést kapok. Bár ez engem nem nagyon tud érdekelni mivel már így is kínoznak. Elindultam a szokásos sétámra de úgy éreztem hogy valaki figyel.
~Eyeless Jack szemszöge~
Az erdőben voltam épp gyilkolásról tartottam haza fele mikor is megláttam egy eléggé ismerős alakot ezért követni kezdtem. Kis idő után rájöttem hogy ez Kate. Nagyon régóta nem láttam már. Bár igaz hogy még mindig eléggé haragszom azért amit akkor tett most mégis örültem hogy láthatom. De viszont tele volt sebekkel és vágásokkal és a ruhája is véres volt. Szóval ezek szerint még Zalgonál van. De ennyire kínozzák ott? Gondoltam hogy oda megyek hozzá de inkább hagytam a fenébe. Átvert minket szóval nem pazarlom rá az időm. De valamiért kicsit örültem hogy láttam. Folytattam az utam vissza a kastély fele.
De hát eddig szeretted Jack most meg még is leszarod mi van vele
Igen tudom hogy szerettem őt. De átvert minket. Bakker minek beszélek magammal. Mióta Kate elment azóta furán érzem magam mintha hiányozna belőlem valami. Mindegy hagyjuk csak érjünk vissza a kastélyba.~Kate szemszöge~
Mostmár valamiért nem éreztem azt hogy követnének. Ez fura. Megfordultam de nem láttam senkit. Kicsit körbenéztem majd megláttam egy alakot elmenni. Elkezdtem követni hogy megtudjam ki az. Ahogy közelebb értem láttam hogy Jack az. Utána futottam és visszahúztam. Láttam rajta hogy kicsit megijedt és eléggé meglepődött.
Szia....
E.J:mit akarsz..?
Figyelj...én tényleg sajnálom...esküszöm nem akartam..de ha ellenszegültem volna bántott volna..de nagyon... ebbe a nyakláncba van az életem..még én se tudom hogy.... és..Zalgo azt mondta ha ellenszegülök bármikor tudna nekem ártani..ha meg leveszem meghalok....
E.J:.....persze...
Nem hiszed el...?
E.J:szerinted?! Azok után mégis hogy higyjek neked?
Hát jó...akkor bebizonyítom ha ennyire nem hiszed.....
Jack csak nézett rám egyszerre értetlenül mérgesen és csalódottan. Tényleg nagyot csalódott bennem elhiszem. Viszont nem tudom. Tényleg meg akarom ezt csinálni? Mi van ha utána csak úgy itt hagy? Nem baj legalább nem kell többé csalódást okoznom senkinek. Elkezdtem levenni a nyakláncot és az elkezdett vörösen izzani én pedig egyre jobban gyengültem amit Jack is észre vett de akkor már késő volt.
E.J:Kate ne csináld!
Késő Jack...késő...-mondtam majd összeestem és minden elsötétült. Meghaltam. Legalább is gondolom mivel semmit se láttam csak egy nagyon apró fény pontot magam előtt. Itt a vég. De szerintem a pokolba végzem.
~Eyeless Jack szemszöge~
Kate elkezte levenni a nyakláncot. Láttam hogy nagyon gyengül. Miért nem hittem neki basszus. Most megöli saját magát.
Kate ne csináld!
Kate:késő Jack.... késő.....-mondta majd összeesett. Basszus hogy lehettem ekkora idióta. Most mit kezdjek vele. Slendy is haragszik rá de valahogy muszáj lesz feléleszteni. Megnéztem a pulzusát és tényleg meghalt. Basszus Jack annyira idióta vagy. El kellett volna hinned neki. Gyorsan felkaptam a földről és elindultam a kastélyhoz. Közbe rájöttem hogy valószínűleg senki nem fog nagyon örülni ennek de nem érdekel. Kis idő után oda értünk a kastélyhoz és bementem vele. Szinte mindenki a nappaliba volt és rámnézett.
Ben:Jack....
Folytatjuk....
Na heló újra. Itt is lenne a folytatás. Remélem tetszik és hát ja. Nem tudok ide mit írni😅 na de mind1 is a kövi részben találkozunk addig is sziasztok👋😅
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Strange love (Eyeless Jack x Kate)Befejezett [kis Szerkesztés Alatt]
Hayran Kurgu(2019.05.31.- 2022.08.13.) Ez a történet a 18 éves Kate Morganről szól, akinek a szüleit megöli E.J, majd a lánnyal is végezni akar de valamiért mégse teszi meg, inkább elviszi magával a többi creepypastához. A későbbiekben sok dologra fény derül, n...