Part 6

595 33 21
                                    

~Ami szerintem csak jó pár óra után sikerült azt láttam hogy....~

Azt láttam hogy egyáltalán nem a kastélyba vagyok. Még csak nem is hasonlított arra a kastélyra ahol eddig voltam. Jack tuti hogy visszavitt hisz egy ilyen helyre biztos hogy nem hozna. Akkor ezek szerint vagy Jason rabolt el vagy pedig teljesen kezdek megőrülni és képzelődöm.

~Eyeless Jack szemszöge~

Vissza vittem Kate-et a kastélyba és felvittem a szobájába. Majd elláttam a sebet amit Jason okozott neki. Kicsit haragszom rá amiért az ellenséggel akarna menni mivel semmi oka nem lenne rá. Jó lehet hogy nem igazán bízik még bennünk de ott akkor se lenne neki jobb. Lementem a konyhába hogy vigyek neki valami kaját amikor azt hallottam mintha valaki betört volna egy ablakot. Egyből rohantam fel hozzá de már nem volt ott. Biztos vagyok abban hogy Jason volt az. Az a nyomorult csak elvitte. Meg kell találnom. Nem akarom hogy Kate-nek bármi baja essen. De nem tudom hova vihette. Nem akarom elmondani Slendynek mert eléggé kiakadna szóval egyedül kell megtalálnom mivel a többiek se segítenének az már biztos. Elindultam az erdőbe. Azt mondtam Slendynek hogy gyilkolni megyek szóval nem gyanakodott.

~time skip~

Már vagy fél órája keresem és sehol semmi. Már vagy a fél erdőt bejártam.

~Kate szemszöge~

Lépteket hallottam az ajtó felől. Kicsit kezdtem pánikolni majd mikor kinyílt az ajtó egy kisebb sokkot kaptam. Egy kék színű elcseszett bohóc szerű alak állt az ajtóban azaz Candy Pop. Próbáltam úgy tenni mintha aludnék de nem nagyon jött össze.

Candy:látom felkeltél. Zalgo biztos örülni fog.

Engedjetek el! Vagy nem lesz jó vége!

Candy:ne is próbálkozz. Nem fogunk elengedni. Azok a lúzerek meg úgy se fognak keresni téged. Örülnek annak hogy eltűntél. Nekünk meg tökéletes leszel ahoz hogy legyőzzük őket.

De...én nem akarom őket bántani....

Candy:úgy is mindenki utál téged ott. De neked nem kell beleegyezned. Majd ha nem akarsz semmit se csinálni Zalgo úgy is tud majd téged irányítani.

Nem tehetitek ezt!!

Candy:ó dehogy nem. Figyeld csak meg. De most gyere. Zalgo már vár

Dehogy megyek!

Candy:hát jó így is csinálhatod...-mondta majd megragadta a karom és lerángatott. Ott volt Zalgo összes csicskája. Jason-tól kezdve Nurse Ann-on át egészen....Liu-ig? Igen itt kicsit elgondolkodtam hogy most mi van. Jeff bátyja Zalgo-nak dolgozik. Hát oké. Remélem azért ő nem olyan idióta mint az öccse. Bár mivel ő ellenségnek számít ezért tuti hogy nem lesz velem valami kedves. Ott volt még Bloody Painter, Puppeteer, Dr. Smile, Nina és még sorolhatnám. Bár Ninát szívesen ráúszítanám Jeffre had szenvedjen kicsit. Semmi kedvem itt maradni. Bár lehet tényleg jobb lenne mint ott volt. De aztán kitudja. Vajon Jack keres engem vagy beletörődött az eltűnésembe? De ezen ráérek később is gondolkodni mivel azért figyelni kéne arra amit mondanak.

Zalgo;nos...Kate. Gondolom tudod miért vagy itt. Vagy tévednék?

I..igen tudom....

Zalgo;remek.

De nem fogok neked dolgozni csak azért hogy legyőzd Slendyéket...

Jason:ott mindenki utál téged..

Candy:mindenki számára csak egy senki van még Jack is így gondolja.

Bloody:egyáltalán nem szeret.

Strange love (Eyeless Jack x Kate)Befejezett [kis Szerkesztés Alatt]Onde histórias criam vida. Descubra agora