Part 20

183 11 1
                                    

Szóval ugye elég sok mindenen kezdtem gondolkodni. De annyira hogy az fel se tűnt hogy Jack közbe vissza jött hozzám. Akkor vettem észre amikor leült mellém. Kicsit meg is ijedtem ami fel is tűnt neki és csak kuncogott.

Na ez nem vicces-mondtam kicsit "bedurcizva"

Jack:inkább aranyos-mondta és kuncogott tovább.

Jó na. Elég már. Csak nem vettelek észre na és megijedtem.-mondtam még mindig kicsit úgy mint aki most haragszik.

Jack:jó bocsánat naa. Gyilkos vagyok nem tehetek róla hogy ha a hirtelen megjelenésem valakit megijeszt.-mondta ugyan úgy kuncogva.

Oké na felfogtam már - mondtam majd az egyik párnát hozzá vágtam amit egyből vissza is dobott.

Héj!-mondtam "felháborodva" mire ő csak nevetni kezdett.-Na! Nem vicces!

Jack:hm talán-mondta majd nevetett tovább. Hát jól van nevessen csak majd megbánja.

Na csönd. Amúgy mikor kezdünk majd el edzeni a Zalgoék elleni harcra?-kérdeztem mire ő csak megvonta a vállát.

Jack:én szerintem minél hamarabb el kéne kezdeni de fogalmam sincs Slendy hogy akarja.-mondta mire bólintottam. Beszélek majd Slendyvel. Ha nem is ma holnap mindeképp hozzá kéne látni a dologhoz. Ha jól megy egy hét alatt simán kész leszünk. Ha nem is mindennel a felével tuti. Végül megettem a kaját amit felhozott majd még beszélgettünk kicsit utána pedig lementem Slendyhez. Bekopogtam majd bementem.

Slendy:szia Kate mit szeretnél?

Igazából csak szeretnék kérdezni valamit-mondtam.

Slendy:na akkor mondd csak-válaszolta.

Mikorra tervezed elkezdeni az edzéseket?-kérdeztem.

Slendy:még nem tudom. Miért?

Mert jó lenne minél hamarabb hozzá látni nehogy aztán ők támadjanak meg.

Slendy:igaz is. És mi lenne a javaslatod?

Szerintem holnap kezdjük el. Ha minden remekül megy egy hét alatt egy csomót tudunk fejlődni-mondtam. Látszott rajta hogy azért még gondolkodik ezen de végül bele ment. Tudja hogy Zalgoék erősek így muszáj nekünk is rendesen felkészülni. Alig várom már a harcot. Remélhetőleg minden jól fog elsülni és végre nem kell majd félnünk. Igaz most sem félünk de azért kicsit ahogy sejtem mindenki tart Zalgotól és a csatlósaitól. Bár ha úgy van utána őket is átállíthatjuk magunkhoz mint Liut is. Mondjuk ő nekem akart segíteni de végül mindenkivel jóba lett Jeffel vitázik még néha de nem tagadhatják le hogy már bírják egymást. Sok dolgot együtt csinálnak múltkor meg is védték egymást mikor egyikük valami rosszat csinált éppen. Bár szöges ellentétei a másiknak. Míg Jeff ilyen lázadó féle addig Liu minden egyes szabályt betart. Ha piáról van szó Jeff általában nem ismer határokat de Liu mértékkel iszik. És még van egy csomó ehez hasonló dolog. Szóval le se tagadhatnák hogy nincsenek jóban.

Folytatjuk...

Halii. Tudom megint sok időt kihagytam. És elég rövidke rész lett. De esküszöm igyekszem és remélem nem gond nektek. Ahogy tudom hozom majd a részeket szóval kérlek titeket legyetek türelmesek. Nem megy egyik napról a másikra nincs annyi ötletem. De ígérem próbálok sűrűbben írni. 

Strange love (Eyeless Jack x Kate)Befejezett [kis Szerkesztés Alatt]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora