Part 7

496 37 9
                                    

~Oda értem az ajtóhoz. Innen már nincs vissza út. Muszáj megtennem....~

Beléptem az ajtón ahol egyből a nappali fogad. Kb mindenki ott volt és csinálta a szokásos hülyeségeit. Toby épp jött ki a konyhából egy nagy adag gofrival a kezébe mikor meglátott.

Toby:.....srácok! Nézzétek! Kate vissza jött!

Majd mindenki rámnézett és oda jöttek. Amin eléggé meglepődtem mivel úgy volt hogy mindenki utál.

Ben:nem úgy volt hogy Zalgo elrabolt?

Ohm....nem...

Jane;akkor mégis hol voltál 2 héten keresztül?

Ja...hát.....csak a régi házunkba....

Masky:és mi az a nyaklánc?

Ja...ez...a nagymamámé volt és gondoltam elhozom......

Hoodie:de a karod miért van tele vágással és kék lila foltokkal?

Csak megkarmolt egy macska..és leestem a lépcsőn....

Toby:de a macska nem így karmol..

De igen....

Clockwork:Tobynak igaza van...a macskák tényleg nem így karmolnak

Mondtam már hogy de.... Tényleg macska volt...mivel....régen volt macskánk....és....az is így karmolt....

Masky:hát jó.....

Jack hol van...?

Toby:szerintem a szobájába.. Miért?

Jó köszi...később majd még beszélünk..sziasztok....

Elindultam Jack szobája fele. Nagyon rossz volt hazudni nekik de muszáj mert nem akarok meghalni. És nagyon remélem hogy nem jönnek rá. Nagy levegőt vettem majd bementem hozzá. Az ágyon ült és a földet bámulta.

E.J:menj ki...

Jack....

E.J:Kate? Hogy kerülsz ide? Hol voltál?

Csak....a régi házunknál....

E.J:2 hétig?

Igen....

E.J:de nem Jason rabolt el?

Nem...én mentem el.....

E.J:és a betört ablak?

Arról fogalmam sincs....én csak simán kimásztam rajta.....

E.J:hát jó... De örülök hogy visszajöttél-mondta majd oda jött hozzám és megölelt. Én viszont eltoltam magamtól. Látszott rajta hogy nem nagyon tetszett ez neki. Ezért is nézett rám egyszerre kérdően és szomorúan.

E.J:ezt most miért csináltad?

Oh.. Na ja.. Igazából még én se tudom hogy pontosan miért is csináltam. Ezért csak álltam ott és nem szóltam semmit csak a földet bámultam.

E.J:Kate...minden rendben?

Mi? Jaa.. Igen persze....

E.J:biztos? Mert nem úgy tűnik..

Igen biztos... Amúgy meg..mi van a többiekkel?

E.J:ezt hogy érted?

Hát..hogy mikor vissza jöttem mindenki oda jött hozzám és kérdezgette hogy hol voltam meg ilyenek....de eddig utáltak....

E.J:hát...muszáj voltam elmondani hogy eltűntél és hogy ha minden igaz Jason rabolt el.. És mindenki nagyon féltett. Kivéve Jeff ő pont leszarta

Chh tőle nem is vártam mást.... De nem Jason rabolt el.. Mondtam hogy a régi házunkba voltam...

E.J:jó elhiszem... De vigyázz Jasonnal. Kitudja mikor és hol bukkan fel. És ezért nem mozdulok majd mellőled.

Hogy mi?!? V..vagyis....jó..értem hogy féltesz engem de azért ennyire nem kéne...ha felbukkanna valahol én meg tudnám magam védeni...

E.J:úgy mint múltkor?

De akkor..téged védtelek meg....

E.J:de akkor is.. Bele is halhattál volna..

Tudom... De akkor legalább nem lett volna velem több baj...

E.J:Kate ne csináld ezt!

Na jó..mind1...hagyjuk....

E.J:hát..jó... De...mi az a nyaklánc?

Ja..ohm..semmi....

E.J:de ez eddig még sose volt rajtad..

Tudom...még a...nagymamámé volt....

E.J:oh..értem....

Na de...én..szerintem megyek...-mondtam majd kimentem a szobából. A folyosón össze futottam Jeffel. Ez hiányzott a legkevésbé.

Jeff;te még mindig élsz?

...igen..

Jeff:azt hittem meghaltál. Sajnálom hogy nem így lett

Köcsög...

Jeff:ribanc

Na jó nekem most nincs rád időm..-mondtam majd elsétáltam onnan. Jeff még beszólt nekem valamit. De az már nem tudott érdekelni. Mi az hogy azt hitte meghaltam? Jó mondjuk 2 hétig senki nem tudott rólam semmit szóval ezt még megértem de hogy sajnálja hogy nem így történt na ez már bunkóság. Ez már túl sok tőle. Ha ennyire azt akarja hogy meghaljak jöjjön ide azt szúrjon le és kész. Lementem a többiekhez a nappaliba. Még mindig nagyon furcsállták ezt az egészet. Gondolom még beszélgetni akartak volna velem de én csak kisétáltam az ajtón amit mégjobban furcsálltak. Nem tudom meddig tudok majd még hazudni nekik de nagyon nem akarok. Szerencsétlenségemre Ben utánam jött. Próbáltam úgy tenni mintha nem látnám de nem nagyon jött össze. Úgy érzem le fogok bukni. Ne ne Kate ilyenre még véletlenül se gondolj. Hazudnod kell muszáj hazudnod.

Ohm...szia Ben..mit akarsz?

Ben:amióta vissza jöttél nagyon furán viselkedsz. Igaz hogy még alig fél órája hogy újra itt vagy de akkor is. Nem ilyen voltál. Történt valami?

Ohm...nem..nem történt semmi...

Ben:biztos?

Igen..teljes mértékben....

Ben:.....okké...

Csak ennyit akartál..?

Ben:ohm....aha..

Oké akkor szia...

Ben:...szia

Elsétáltam hátra hagyva Bent még csak vissza se fordultam felé csak mentem előre. Úgy utálom magam. Nem akarok nekik hazudni és ártani se. Ha meg kiderül mi is van nekem annyi. Csak mentem előre majd megláttam....

Folytatjuk...

Hali. Itt is lenne a kövi rész^^ remélem tetszik. És bocsi hogy mindig ilyen "izgalmasabb" részeknél állok meg de hát kell valami hogy legyen igény a továbbiakba erre a könyvre😅 na de..hamarosan jön a következő rész addig is sziasztok😅👋

Strange love (Eyeless Jack x Kate)Befejezett [kis Szerkesztés Alatt]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora