Part 23

122 11 5
                                    

Minden sötét volt, csak álltam ott  egy magam, most mit kéne tennem? Miért van ez így? Mi történik itt? Aggódom...aggódom hogy mi fog történni. Végül sikerült felkelnem, nem tudtam hova rakni ezt az egészet, nem szeretném bántani őket, szeretem őket, főleg Jacket. Meg kell próbáljak ellenállni ha Zalgo meg akarna szállni. Nem fogok átállni, semmiképp sem. Végül sikerült még vissza aludjak egy kicsit. Reggel amikor felkeltünk mindenki lement enni, aztán készülődni kezdtünk, kemény harc lesz az biztos. De mi fogunk nyerni. Én közbe végig az álmomon gondolkodtam, vajon miért lehetett ez? Valamit jelezni akart, vagy mit akart? Nem értettem. Végül össze készítettem minden dolgom, majd segítettem a többieknek. Miután mindenki kész lett kimentünk a megbeszélt időben a megbeszélt helyre. Nagyon félek mi lesz ebből. Zalgoék is megérkeztek közben, ők kicsivel kevesebben voltak  mint mi, de lehet hogy erősebbek. Végig néztem rajtuk majd nyeltem egy nagyot, nem látszott de féltem, nagyon, és tuti hogy a többiek is. Végül kezdetét vette a harc, a többieket nem akarjuk annyira bántani, csak Zalgot akarjuk végre legyőzni, és akkor a többieket pedig magunk mellé állítani. Hozzám egyből Jason jött oda, gonosz vigyorral az arcán.

Nos Kate, még mindig úgy hiszed nyerhettek?-kérdezte komoly mégis ijesztő hangon.

Igen-válaszoltam neki magabiztosan amire csak egy csúnya nézést kaptam majd nekem rontott, én védekeztem és vissza is támadtam ahogy tudtam viszont még így is megsebzett kissé.

~time skip~

Már egy jó ideje tart a harc, próbálunk Zalgo közelébe kerülni de ők folyton védik. Gondolkodtam közbe és rájöttem valamire. Zalgo is biztos hogy gyengül, azért védik ennyire, különben hagynák hogy oda jussunk hozzá. Ki kell találjak valamit. Hogyha megsebezzük Slendy el tudja pusztítani, és nem is kell minden erejét felhasználnia. Igen, ez lesz. Valahogy néhányunknak oda kellene jutnia hozzá és durva sebzést ejteni, de már mindenki eléggé meg van sérülve, vigyázniuk kell. De valahogy muszáj lesz. Kicsit elkalandoztam ezekkel a gondolatokkal majd egy ordításra lettem figyelmes.

Kate vigyázz!!!-hangzott el nagy hangon. Oldalra kaptam a fejem majd már csak annyit láttam hogy Candy volt mellettem és minden sötét lett. Kiütött. Basszus most mit tegyek.

~Jack szemszöge~

Hallottam ahogy Hoodie kiabál Katenek hogy vigyázzon, oda kaptam a fejem majd csak annyit láttam hogy Kate össze esik, Candy kiütötte, bakker, ez így nem lesz jó. Jeff oda rohant és arrébb vitte.  A többiek folytatták a harcot, én közbe folyamat Kate fele pillantgattam, Jeff próbálta felkelteni, remélem sikerül neki. 

Mi történt?-kérdezte Liu miközbe kicsit közelebb jött felém harc közbe.

Katet kiütötték-mondtam.

Ne aggódj, fel fog kelni, van benne elég akarat-mosolygott rám majd rohant tovább harcolni. Remélem igaza van, szükségünk lesz Katere.

~Kate szemszöge~

Megint a sötétben álltam, mint este az álmomban. Mit tegyek? Vissza kell mennem, muszáj lesz, nem hagyhatom cserben őket. Egyszer csak megjelent előttem Slendy és Zalgo, nem értettem semmit. Néztem őket majd végül Slender megszólalt.

Kit választasz Kate?-kérdezte. Még mindig nem értettem semmit, miért kérdez ilyet? Álltam csak csendbe.

Válaszolj!-szólt hamgosabban.

Kit választasz?-szólalt meg mostmár Zalgo is.

É...én ezt most nem értem.. Mi ez?-kérdeztem kicsit félve.

Csak válassz-mondta Slender-kit akarsz?

Persze hogy téged..Ez milyen kérdés?-értetlenkedtem de erre már nem jött válasz, eltűntek, majd lassan hallani kezdtem hogy harcolnak, és egy ismerős hangot ahogy a nevemet mondogatja. Lassan kinyitottam a szemem majd Jeff arcával találtam szembe magam.

Strange love (Eyeless Jack x Kate)Befejezett [kis Szerkesztés Alatt]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora