~1~

3.5K 150 83
                                    

Marinette obudził budzik. Popatrzyła na telefon.

- Jasna cholera - krzyknęła i wstała na równe nogi. Zbiegła po schodkach i szukała jakiś ubrań. Rzuciła komplet na krzesło i zabrała się za pakowanie przyborów do torby.

Miała jedynie dziesięć minut do rozpoczęcia lekcji więc rozczesała tylko włosy i ubrała się we wcześniej dobraną jeansową spódniczkę oraz białą koszulkę. Zbiegła na dół wcześniej biorąc torbę i wzięła dwa rogaliki. Jednego schowała do torby, a drugiego wsadziła do buzi. Spakowała też ciastka dla swojej kwami i próbowała wyjść z domu.

- Gdzie ja klucze posiałam - rozglądała się za zgubą.

- Tu są - oznajmiła Tikki wskazując na klucz leżący na środku stołu.

- Co ja bym bez ciebie zrobiła - uśmiechnęła się i złapała za smycz.

Zamknęła drzwi i ruszyła pędem do szkoły. Nie miała daleko, ale dwie minuty to zdecydowanie za mało.

Wbiegła spóźniona do klasy.

- Przepraszam za spóźnienie - wydyszała i usiadła na swoim miejscu obok Alyi. Pani uśmiechnęła się do niej i zaczęła sprawdzać listę obecności.

***
- To do zobaczenia Alya - pożegnała się z przyjaciółką i poszła w swoją stronę.

Gdy tylko weszła do swojego pokoju po wcześniejszym powitaniu rodzicielki usłyszała głośny huk i krzyki zza okna.

- Tikki kropkuj - wypowiedziała formułkę, a na jej ciele leżał już lateksowy, kropkowaty strój. Wyskoczyła przez balkon i pobiegła w stronę źródła hałasu.

- Witaj moja pani - powiedział stojący na miejscu kot.

- Hej - powiedziała - co tym razem?

Kot pokazał na bardzo wysoką dziewczynę.

- Jestem wysoka, a wszyscy wyżsi ode mnie będą niżsi.

- Te akumy są coraz głupsze - przekręciła oczami bohaterka, a chłopak tylko przytaknął.

***
- Zaliczone - powiedzieliśmy równocześnie przybijając żółwika.

- Może, gdy to wszystko się skończy  pójdziemy do kawiarni? - zapytał kot.

- Jeśli tak będzie to mogę rozważyć twoją propozycję - odpowiedziała mu biedronka - dobra ja muszę lecieć.

- Do zobaczenia moja pani.


***
Dzień dobry
Rozdział teoretycznie po korekcie

My lady ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz