#11

875 47 66
                                    

Per. Polski 🐳

Uśmiechnęłam się i położyłam spać.

Skip Time

Obudził mnie budzik. Czasami mam ochotę po prostu go rozjebać o ścianę, grzecznie mówiąc. Sprawdziłam godzinę. 6:45 hm spoko. Wyślizgnęłam się z łóżka i poczołgałam do szafy i wybrałam ubrania na dzisiaj. Wzięłam szarą za dużą koszulkę i czarne spodnie.
Pokierowałam się do łazienki, aby się przebrać gdy już to zrobiłam wróciłam do mojego pokoju i sprawdziłam godzinę. 7:06. Spakowałam się. Po skończonej czynności zeszłam na dół i zrobiłam sobie śniadanie. Bardziej szczegółowo mówiąc płatki z mlekiem. Gdy talerz już był pusty, odłożyłam go do zlewu i poszłam umyć zęby. Następnie wzięłam telefon do ręki, zarzuciłam plecak na plecy ubrałam czarne trampki i wyszłam z domu zamykając go. Udałam się na przystanek autobusowy i czekałam na mój autobus. Doczekałam się. Jechałam z 4 minuty. Autobus zatrzymał się na moim przystanku, a ja wysiadłam i poszłam ścieżką, która prowadziła do miejsca tortur.

Gdy już przekroczyłam próg szkoły, Japonia skoczyła na mnie od tyłu przez co się wywaliliśmy na ziemię i zaczęłyśmy się śmiać.

P- O boże, Japonia co ja z Tobą mam hahaha

J- >:3

Skierowaliśmy się w stronę klasy, gdzie napotkałam już prawie wszystkich z mojej klasy (oprócz Niemca), co się dziwić zostały jeszcze 2 minuty do dzwonka. Wymieniłam z Francą groźnie spojrzenia, po czym zaczęłam gadać z Japonią. Gdy sobie tak rozmawiałyśmy zauważyłam Niemca, który podszedł do Francji i ją pocałował w czółko, ja tylko lampiłam się na nich jak głupia.

J- Polska, haloooooo! Ziemia do Polski!

P- Coś mówiłaś?

J- Gdzie ty się tak patrzysz?- mówiąc spojrzała w tą samą stronę co ja- co się tak w nich wpatrujesz?

P- Sama nie wiem- gdy to powiedziałam przyszedł do nas Litwa i przytulił mnie od tyłu.

L- Jak się ma moja księżniczka?

J- Awwwwwwwww, LietPol is REAAAAAAAAALLLLL

P- Dobrze- pocałowałam go w policzek.

Nawiązałam przez chwilę kontakt wzrokowy z Niemcem, wyglądał trochę na smutnego..

Po chwili przyszedł nasz nauczyciel i zaprosił nas wszystkich do klasy. Pierwszą lekcją była oczywiście...... MATEMATYKA.

Usiadłam koło mojego przyjaciela. Nauczyciel zaczął coś tam pierdolić, gdy ja zapytałam Niemca:

P- Czemu jesteś smutny?

N- Nie jestem xd

P- Jesteś pewny?

N- NO TAK KURWA XD

Nagle, ktoś krzyknął:

Ktoś- NA CHUJA SIE DRZESZ

CN- Niemcy! Do dyrektora

Niemiec tylko wstał, wziął plecak do ręki i spierdolił z sali mówiąc:

N- Soronaja

Bez zastanowienia pobiegłam za nim, zaczęłam go szukać. Znalazłam go w toalecie męskiej ( ( ͡° ͜ʖ ͡°) ) siedzącego przy ścianie oglądającego Pewdiepie'a.

Nie wiedziałam co zrobić, więc tylko podeszłam i usiadłam obok. Oglądnęłam jeden odcinek po czym wróciłam do klasy

sraka guwnoOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz