#6

1K 46 119
                                    

W tym momencie autobus zatrzymał się na moim przystanku, wysiadłam i skierowałam się w stronę domu. Zaczęłam grzebać w plecaku,  aby znaleźć klucze. Na szczęście znalazłam. Otworzyłam wrota mojego miejsca zamieszkania, po czym skierowałam się w stronę kuchni gdzie zastałam Węgry. 

P- Siema brat

W- Hej siorka, chcesz coś jeść?

P- Nie, dzięki. Jak tam w ogóle z Austrią? 

W- Bardzo fajnie, jutro idę z nią do kina ^^

P- Widzę jaki masz zaciesz :D

W- A jak u Ciebie?

P- Oprócz, tego, że moim wychowawcą w tym roku jest pedofil to całkiem spoko.

*Powiadomienie z messengera*

*Franca wysłał/a Ci zdjęcie*

W- Kto do Ciebie napisał?

P- Francja mi jakieś zdjęcie wysłała..

Gdy zobaczyłam wiadomość momentalnie się wkurwiłam

P-...

W- Pokaż, to.

Per. Węgry 🐾

W- Pokaż, to.

Polska odwróciła ekran telefonu w moją stronę, na którym widniała Francja całująca się z Litwą. Momentalnie mnie zamurowało, są dopiero 1 dzień, a ten już ją zdradza?! 

P- Jesteśmy dopiero 1 dzień...- Powiedziała mając wkurwa na ryju- Jeszcze z tą jebaną jędzą?! 

W- Uspokój się sister, przecież znasz France ona każdego zaliczyła z małymi wyjątkami, zawsze mogło być tak, że to zrobiła bez jego zgody- powiedziałem to jednocześnie uśmiechając się i przytulając.

P- Dziękuje...- powiedziała szeptem.

W- Za co? 

P- Za to, że jesteś- mówiąc to mocniej się we mnie wtuliła.

Per. Polska 🌈

Tuliliśmy się z 2 minuty i trwało by to dłużej gdyby nie to, że Węgry musiał zrobić zakupy.

W- Słuchaj sister ja idę do sklepu, chcesz coś?

P- Kup mi kwaśne żelki :3

W- Dla mojej siostrzyczki wszystko <3 

P- Dobra, leć >:3 

W- Okej.

Bruder wyszedł to co by porobić hhhhhhmmmmmmmm...........
Nie wiem, nie mam pomysłu :C Dobra napiszę do Litwy.

Więc usiadłam na kanapie i napisałam.

Rozmowa 

P- Hej.. 

L- Cześć

L- Widziałaś to zdjęcie z Francją?...

P- Ta...

L- Słuchaj, możesz mi nie wierzyć, ale to ona mnie pocałowała

P- ...

L- Na prawdę, nie wiesz jaka ona jest?

P- Przecież, wiem głupku, Franca to ździra i tyle w temacie <3 

L- Też Cie kocham 🙈 🙉

P- 💋💋💋

Koniec Rozmowy 

Gdy Litwa napisał, że to wszystko wina Francji nie miałam powodu, aby mu nie wierzyć, każdy wie jaka ona jest, uśmiechnęłam się do telefonu.

Odłożyłam telefon, wzięłam zielony koc, pilota do telewizora i włączyłam nic innego jak P O L S K I E seriale. Wyglądałam mniej więcej tak:

(Aaaaaaaaaaaahhhhhh moje piENkne zdolności paintowe, jak coś to Polska jest ładniejsza, chciałam tu pokazać jak tak mniej wiecej wyglądala XD)

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

(Aaaaaaaaaaaahhhhhh moje piENkne zdolności paintowe, jak coś to Polska jest ładniejsza, chciałam tu pokazać jak tak mniej wiecej wyglądala XD)

Akurat w telewizji leciały trudne spraaaaaaaawyyyyyyyy. Tak se oglądałam i w końcu doszło do tego, że puściłam kanał DISCOPOLO TV (chyba tak to sie nazywalo XDDDDDD) i zaczęłam dzikie densy ensy eheheh. Nagle (znowu) dostałam powiadomienie z messengera. 

Rozmowa

J(aponia)- Siemaaaaaaaa

P- PAaaaaaaaaaaaaaaaaaa

J- :Cccc

P- co chcesz przerwałas mi dzikie densy do discopolo 

J- Zaraz przyjde do ciebie, beeeennnnnndziemy oglONdaci hentaai 8)

P- Okokokokok

P- czekaj co to hentai

J- Zobaczysz ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Koniec Rozmowy

5 sekund później

*Dzwonek do drzwi* 

P- kTo SmIe zaKLUCAC MUJ SWIENTY SPOKUJ!!!!!!!!!!!!????????

Podeszłam do drzwi, zastałam przed moimi kogo innego jak Japonię. 

P- Co ty taka szybka?! 

J- Japonia, ma swoje sposoby ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°) 

Rozejrzałam się na boki i zastałam Koree Płd. całego zdyszanego, ale pomimo tego ją wpuściłam do domu. 

sraka guwnoOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz