#13

816 45 67
                                    

Per. Polski 🌛

Dojechaliśmy już do domu Ruska. Otworzyłam drzwi od samochodu i wyszłam z niego wraz z Niemcem. Teraz mogłam bardziej przyjrzeć się w co był ubrany, a dokładnie w czarną bluzę z napisem "Deutschland" i czarne spodnie z dziurami na kolanie, oraz żótłe trampki. 

(tak wygladaly te spodnie XD)

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

(tak wygladaly te spodnie XD)

Zaczęłam pukać w drzwi, nikt nie otwierał. Wymieniłam z Niemcem spojrzenia, po czym zapukałam głośniej, znowu nic.. 
Zaczęłam się denerwować, w końcu postanowiłam się nie niańczyć tylko kopnęłam z całej siły w drzwi, aż wyleciały z zawiasów XD. Weszłam do środka.
Niemiec popatrzył tylko na mnie jak na kosmitę i wszedł za mną.

Skierowałam się w stronę Ruska:

P- Ty mała cholero, ile mam pukać, abyś w końcu otworzył ?!

R- Japonia, miałaś pilnować .-.

R- Eiii czekaj, skoro Japonia jest tu to jak się dostałaś do środka? o-o

Ja tylko pokazałam palcem na drzwi.

R- Zayebiście .-.

Ja tylko skierowałam się w stronę gdzie stał mój chłopak, który rozmawiał z Ukrainą.
Dołączyłam do rozmowy.

P- Cześć skarbie :3 i hej Ukraina C:

U/L- Hej

U- Co się tak wystroiłaś ? hah

P- Nie wiem \_(;/)_/, taki miałam kaprys haha


I tak zaczęła się nasza rozmowa. Po około 15 minutach, usłyszeliśmy czyiś głos, informujący o tym, że będziemy grali w butelkę (bo jakże inaczej).

Wszyscy usiedli w kółku, zaczął kręcić jako pierwszy Białoruś, bo czemu nie?
Wypadło na Japonię. 

B- P/W?

J- Pytanie, nie dam spalić moich mang! >:c

B- .-.

B- Okej, więc który ship to twój ulubiony ? 

J- hmmm...wydaje mi się, że RusAme, lecz to może niedługo zmieni- popatrzyła na mnie chamskim uśmieszkiem. 

P- Ehhh... .-.

B- Dobra, kręć.

J- *kręci i wypada na france* P/W?

F- Pytanie -,-

J- Ehh.... Lamus.. Dobra, to byłaś kiedyś zakochana?

F- Tak, jestem nawet teraz.- Popatrzyła na Niemca z uśmiechem na ryju, co czarno-czerwono-złoty kraj odwzajemnił, poczułam wtedy ukłucie w sercu, nie wiem o co chodzi \_(:/)_/ 

J- Kręcisz 

F- *kręci i wypada na mnie* >:)

P- Japierdole...

F- P/W?

P- Niech będzie wyzwanie, bo nie jestem taką lamuską jak ty :))

F- Uderz Japonie z liścia >:3

J- ...

P- Powaliło Cię?!

F- Rób to wyzwanie .-.- powiedziała to wyciągając telefon z kieszeni nagrywając wszystko.

Ja podeszłam tylko nachyliłam się i pogłaskałam ją po policzku, po czym skierowałam się w stronę Francji i przywaliłam jej z całej siły z liścia, tak, że aż wyleciał jej telefon z ręki.

Popatrzyła na mnie złowrogo, po czym chciała zrobić to samo co ja, lecz zdążyłam złapać jej rękę. Następnie wykręciłam ją tak, że upadła na ziemię.

P- Pamiętaj ze mną się nie zadziera :))- powiedziałam to po czym wyszłam z domu i poszłam w stronę lasku. Było ciemno, a jedyna rzecz, która oświetlała mi drogę to światło księżyca. Spacerując po lasku, natrafiłam na jakieś jezioro. Wpatrując się w pięknie błyszczącą wodę, natrafiłam wzrokiem na pomost, a na nim jakąś osobę, gdy przyglądnęłam się lepiej tą postacią okazał się..........


sraka guwnoOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz