Igor pov.
- Jason, ne! - ordítom miközben úgy felugrom az ágyban, hogy leesik rólam a takaró. Újabb rémálom, újabb emlekek, újabb munkanap. Felkeltem, ha már fent voltam és lezuhanyozva felvettem a munkaruhámat.Majd kocsiba ültem és meg se állltam a múzeumig. Biztonsági őr vagyok. Pedig több is lehetnék. Kiképzett zsoldos katona vagyok, aki szinte már mindehol harcolt Afganisztántól Irànig. De kit érdekel egy visszavonult katona?
Semmi dolgom ma sem. Senkit sem érdekelnek az oszló, rothadó múmiak vagy a kitömött hörcsögök. Engem sem. Mar épp veget érne a műszakom mikor megjelenik egy öltönyös fickó.
- Igor Hund?
- Ki kérdezi?
- William Prascott vagyok! A Nemzetközi Titkos Szolgálattól jöttem és azert, hogy elvigyem magát Mexikóba. Megbízatásuk van az ön számára. - magyarázta. Ha azt akarják, hogy vissza menjek a haborúba azt leshetik, abbol bőven elég volt nekem.
- Semmi kedvem vissza menni a csatatérre.
- Nem is kell. Ez egy tudományos expedíció. Kell valaki a dzsungelben, aki jól bánik a fegyverrel és maga pont ilyen.
- Miért vállalnám el?
- Ha jól tudom maga anyagi gondokkal küszködik. Amennyiben vissza térnek az expedícióról garantálom, hogy 500 ezed dollár üti a markát vagy akár több is. - és ott a pont. Tényleg kell a pénz.
- Mikor indulok?
- Most azonnal.Time skip.
A hatalmas fehér rpület előtt állva gondolkodni kezdtem. Azt se tudom, hogy miért jöttem ide. Vajon miféle expedíció lehet ez? Hat hamarosan megtudom. Bent èpp hogy beléptem, össze ütköztem egy szemüveges kis emberrel.
- Óh, maga bizonyára Igor Hund, a fegyveres! Nagyon örvendek, a nevem Simon Green professzor, én vezetem az expedíciót! Jöjjön beavatom magát! - mondta és a hátamnál fogva betolt egy irodaba. Úgy mosolygott mint egy kisgyerek és nagyon izgatottnak tűnt.
- Mondja Mr. Hund! Tudja mi az a Maja?
- Egy kihalt klán, vagy nep del amerikában.
- Egyszerűsítve igen, de több annál. Tudja állítólag a maják már több mint 500 éve eltűntek a világról.
- Állítólag.
- Jogom van azt feltételezni, hogy bent, mélyen a dzsungelben, valahol mégis életben maradtak ezek az ősi népek. Csak elbújtak.
- Maga bolond?
- Annyira amennyire maga!
- Azt akarja most bemesélni nekem, hogy több mint 500 évnyi tévhitben èlt az emberiség a dél - amerikai indiánokkal kapcsolatban?
- Pontosan.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
A nap hercege (Befejezett)
Любовные романыEgy életben maradt Maja törzset találtak a Mexikói dzsungel mélyén. Igor és par társa elhatározta, hogy felkutatjak és tanulmànyozzák a törzset, de az expedíció balul sül el és mindenkit elfognak. Mikor már mindegyik társával vegeztek épp Igorral is...