Igor pov.
Magam sem tudom, hogy kerültünk ide. Én és a csodaszép hercegnőm az oltárnál, ahol az apja, a maja kiraly épp össze ad minket. Mivel legyőztem Zezelkhant a harcban, így én lettem az új azték király. Ezzel nem csak méltó lettem a hercegnőmhöz, de az erős szövetség, amiért összehazasodtak volna is letrejöhetett. Én és Vladirio pedig összeházasodhattunk. Gyönyörű ebben az egyszerű lila ruhában és ezekben az ékszerekben.- Híveim és alattvalóim! Azért gyűltünk ma itt össze, hogy Vladirio, a hold gyermeke és Igor, az aztek nèp uralkodója ma egybekeljenek. - szavalta, de en csak az én gyönyörű hercegnőmre figyeltem.
- Gyönyörű hercegnőm. Milyen csodaszép vagy ma.
- Áak'ab! Köszönöm. Ez életem legszebb napja. Szeretlek. - ragadta meg a kezem. Én pedig egy finom csókot hintettem a kézfejére. Micsoda angyal. Megérdemlem egyáltalán? A ruhám nekem is díszes.Mindwm annyira csodás. Akár egy tündérmese mágikus vége. A ruháin ujjait összekötötték majd a kezünkbe adtak egy - egy darab kenyeret és azt oda kellett adnunk a másiknak. Ezzel mutava, hogy mától mindenben osztozunk.
- Ezennel házastársak vagytok. A napisten oltalmazzon benneteket életetek során és hozzon fényt. - a boldogságom határtalan lett. Szintem magam alá rántottam a kis hercegnőm és szenvedélyesen tapadtam az ajkaira. Látszólag meglepődött, hisz itt nem szokás ez, de nem bánta, hisz pár másodperc múlva már viszonozta is.
A nászéjszakánk mintha a mennyországba repített volna. Aztán amikor visszaszalltam a földre, az angyalom is jött velem együtt.
- Áak'ab!
- Igen?
- Mi már házastársak. Én esküszöm, hűseges maradok meg napisten oldalán is. Te mit gondol? - kerdezte kíváncsian mire én magamhoz öleltem és puszikkal leptem el az arcát.
- Édes, pici, angyali hercegnőm. Hogy mit gondolok? Azt gondolom, hogy mivel érdemeltelek téged ki? Egy olyan csodaszép, ártatlan és kedves lényt mint te. Számomra te vagy a nap és esküszöm, hogy ezen semmi sem fog változtatni. Ezt igérem neked.
- De nem fog hianyozni kinti világ?
- Néha biztos hiànyozni fog, de azt mondják, ha azzal élsz, akit igazán szeretsz, akkor otthon vagy és én otthon vagyok. - nyomtam egy puszit a szájára.
Vége.Hű! Ujabb lezárás! Kezdek kifogyni az írni valóból! Holnap vagy inkabb ma este megint kiteszek pár sztorit amiből választhattok, hogy melyiket tegyem ki.
Csáó!
YOU ARE READING
A nap hercege (Befejezett)
RomanceEgy életben maradt Maja törzset találtak a Mexikói dzsungel mélyén. Igor és par társa elhatározta, hogy felkutatjak és tanulmànyozzák a törzset, de az expedíció balul sül el és mindenkit elfognak. Mikor már mindegyik társával vegeztek épp Igorral is...