Vladirio pov.
Kereken 20 nap telt el azóta, hogy Éjfél itt van. A baj csak az, hogy azóta Zezelkhan mindkét szemét rajtam tartja. Épp felvettem az új ruhamat, amit tegnap varrattak nekem.Majd ki akartam szaladni, hogy megnezzem, hogy van Éjfél, de utamat állta.
- Jó reggelt, kedvesem.
- J... Jó reggelt, Zezelkhan.
- Hova ilyen sietősen? Arra gondoltam, hogy megnézhetnéd velem az áldozást ma az uj templomon.
- Bocsáss meg, Zezelkhan. Becsülöm és tisztelem az azték hagyományokat, de az emberáldozat engem elborzaszt. Nem bírom az a sok vért látni.
- Hozzá kell szoknod. Ha majd az én királynőm leszel ott kell lenned velem a szent oltárokon.
- Értem. - mondtam és ezzel megkerültem majd útnak indultam. Ma piacnap volt. Más városból érkeztek anyagok és fűszerek. Aztan az ekszereknel megpillantom őt. Ő és Tupin és fejdíszeket próbalnak fel. Nem örül neki nagyon.
- Éjfél!
- Szervusz, hercegnőm! - mosolyog rám és megsimogatja az arcomat. Milyen nagy jeze van. Alhatnék is benne. Viszont a díszen a fejen muszaly felkacagnom. Nevetségesen fest. Inkább elveszek egy mrlldíszt és azt csatolom rá miközben leveszem a fejéről.Pont illik rá. Hálásan mosolyog. Az árus illedelmesen meghajol előttem majd oda adom az árát. Mivel nem érti mit csinálok ezért gyorsam megkérdezi Tupint. Majd miután az öreg papnő elmagyarázza mi történik gyorsan le akarja venni, de megállítom.
- Éjfél. Ajandék. Tied. - mondom az ő nyelvén es megmutatom a kis gömböt amit még tőle kaptam. Elmosolyodik és hálásan ad egy puszit az arcomra. A boltos azt mondta, hogy sokat fizettem így vàlasszak meg valamit. Tupin lefordította Éjfélnek mire az felvett egy fejdíszt es a fejemre adta. Tökeletesen passzolt a ruhámhoz.- Nagyon csinos vagy. - mosolyog rám. Nem értem mit mond, de Tupin lefordítja nekem és elpirulok.
Este van mire vissza érek a palotába. Nagy banatomra ott volt Zezelkhan, aki mostanában arra kényszerít, hogy egy ágyban aludjak vele. Nincs vele sok bajom, hisz nem érhet hozzám úgy. Az esküvő előtt ugyanis megvizsgálnak és ha érintett vagyok köteles vagyok válaszolni, hogy ki álltal. Ha a vőlegènyemtől akkor elvernek minket, ha valaki mástól, akkor az esküvőt lemondják és csak engem vernek el. Szigorúak a hagyományok, de legalabb megvédenek.
YOU ARE READING
A nap hercege (Befejezett)
RomanceEgy életben maradt Maja törzset találtak a Mexikói dzsungel mélyén. Igor és par társa elhatározta, hogy felkutatjak és tanulmànyozzák a törzset, de az expedíció balul sül el és mindenkit elfognak. Mikor már mindegyik társával vegeztek épp Igorral is...