Igor pov.
Van a maják közt egy ősi mese egy kígyóról és egy barlangról. Ezt àlltalában a szülök szoktak elmesélni a gyerekeiknek mikor azok felnőtté érnek. Állítólag a ferfi kígyója gyakran szeret látogatást tenni a nő barlangjában és olykor lerakja benne a tojásait amik aztán a barlang melegében kikelnek. Hát, bár a mi helyzetünk most merőben más volt, megis elmondhatom, hogy a kígyóm jó mélyen bent járt a barlangban. Most már csak öleltem és csókolgattam a vékony kis testét.
- Áak'ab! Ugye itt marad?
- Nem foglak elhagyni, ne aggódj. De mi lesz ha ez kiderül? És mi lesz a vőlegényeddel?
- Zezelkhan akar enyém halál, ha ezt meg tud, de apám nem fog hagyni. Apám szeret Vladirio, apám téged kedvel. - magyarázta. Én azonban nem nyugodtam meg. Valahogy tisztáznunk kell majd ezeket a dolgokat. Először is az apjával kell beszélnem. Miután felöltöztünk nyomtam egy csókot a fejére majd kimentünk. Nem kellett sokáig várnom mire megerkezett a király, de pont akkor érkezett meg a papagáj is.
- Áh, Igor! Van baj, esetleg kell valami? - kérdezte a király.
- Beszélhetnénk négyszemközt, felség? - sandítottam Zezelkhan felé mire a kiraly kiküldte őt és leültünk egymással szembe.
- Mi a gond, Igor?
- Felség, én nagyra értékelem az ön kedvességét és sajnálom ha úgy érzi majd, vissza éltem vele, de a szívnek nem lehet parancsolni. Én beleszerettem a fiába és pár perccel ezelőtt egy olyan ágyból távoztam ahol vele éltem át a testi gyönyört. - mondtam. Egy pillanatig meglepetten nézett majd elmosolyodott.
- Én tud, hogy ti vagytok szerelmesek.
- Tudta?
- Igen. Vladirio fiam mond el nekem mindent. Csupán utobbi lepett meg, mi szerint már pecsét van szerelmen. Zezelkhan nem fog örül. - váltott a tekintete aggódóba.
- Ha bármilyen büntetés jár azért, amit tettünk, akkor én mindkettőnk büntetését vallalom. Nem engedem, hogy Vladiriot bántsák.
- Óh, fiam! Becsület vagy, de az egyetlen, amit tehetsz az harc.
- Harc?
- Ha Zezelkhan fog tud a dologról, akar majd párbaj. Remélem tudsz harc karddal? - kerdezte mire bólintottam. Ha küzdenem kell a szerelmemért, megteszem.
ESTÁS LEYENDO
A nap hercege (Befejezett)
RomanceEgy életben maradt Maja törzset találtak a Mexikói dzsungel mélyén. Igor és par társa elhatározta, hogy felkutatjak és tanulmànyozzák a törzset, de az expedíció balul sül el és mindenkit elfognak. Mikor már mindegyik társával vegeztek épp Igorral is...