Vladimir pov.
Már két napja, hogy itt maradtam a táborban. Többnyire próbálok Éjfál közelében maradni. Keselyű állandóan méreget. A bölcs pedig valami furcsa villámló szerkezettel próbál rámlőni. Ijenkor ijedten futok Éjfél karjaiba. Nem értem a nyelvét, de már megtanultam kimondani, hercegnőnek hív. Persze gondolom a törzsem aggódik értem. Szegény apám pedig biztos azt hiszi, hogy foglyul ejtettek.
Most épp Éjfél sátrában ülök és egymás nyelvét tanulmanyozzuk.
- Orr. - mondja a saját nyelvén és rá mutat az orrára. Megértem mit mond.
- Ni'. - követtem a példáját.
- Száj.
- Chi'.
- Szem.
- Ich'. - és így tovabb és így tovább. Megismètlem amit ő mond és ő is, amit én mondok. Így játszadozok vele egész nap aztán este halkan figyeli ahogy imádkozok isteneimhez, hogy vigyázzanak anyám lelkére. Biztos nem érti miről kántalok, de figyelmesen néz. Hagyja, hogy a sátrában aludjak. Olykor ha fázom titkoban hozzá bújok, de akkor ő már mélyen alszik.Igor pov.
Reggel minden békésnek tűnik. A legtöbben kávézunk míg a kis hercegnő a kártyákat nézegeti. Hirtelen azonban Dan felordított és egy nyílvesszővel a hátában összerogyott. Mindenhonnan tollal borított emberek ugráltak le. A vezetőjük egy jaguár bőrt viselő férfi. Azonnal a kis hercegnőhöz rohan es védelmezően tartja. A professzor kereket oldott. Hank pedig elvágott torokkal feküdt a földön. A vezető már epp nekem rontott volna a baltájával, de a fiú elém àllt és ezzel megállította.
- Ichil'! K' ono' ch wiknal!
- Ma' le ken' ka! He' la, Zezelkhan!
(- Kedvesem! Állj felre!
- Ne öld meg! Kérlek, Zezelkhan!)
Úgy tűnt ismerik egymást. A férfi arca megenyhült majd megsimogatta a fiú arcát és egy... Csókot nyomott a szájára? Most miert vagyok rá féltekeny? A fiú ezután elém lepett és megfogta a vállam.
- Áak' ab! Bocsánat. - mondta majd valami tüskét nyomott a nyakama, amitől azonnal zsibbadni kezdtem. A lábami felmondták a szolgálatot. Amíg ébren voltam csak annyit láttam, hogy megkötöznek es, hogy a kis hercegnő a férfi karjai alól figyel. Arcán sajnálatot mutatva.
KAMU SEDANG MEMBACA
A nap hercege (Befejezett)
RomansaEgy életben maradt Maja törzset találtak a Mexikói dzsungel mélyén. Igor és par társa elhatározta, hogy felkutatjak és tanulmànyozzák a törzset, de az expedíció balul sül el és mindenkit elfognak. Mikor már mindegyik társával vegeztek épp Igorral is...