Igor pov.
Másnap mindent elmondunk a papagájnak. Mi tagadás elég csúnyán kiakadt miatta. A királynak igaza lett és párbajra hívott mondvan, hogy az veszi felesegül Vladiriot, aki nyer. Nem örültem, hogy az én kis hercegnőmet úgy kezeli mint valami kupát, de belementem.
Akkor kezdődik a párbaj mikor a nap felmegy. Tupin segített nekem felöltözni és felfegyverkezni.A papagáj meg szokás szerint jaguárnak öltözött. A parbajt a templom tetején tartjuk ahol a magaslatról a kiraly és a kis hercegnőm fogják figyelni a harcot. Én már épp kiléptem volna mikor egy vekonyka kis kezet éreztem meg a vállamon. Ő volt az. Gyönyörű arany ruhában.
- Áak'ab! Nem kell ezt tenni! Èn nem akar téged halott! - szipogja és az arcán is ott folyak a kövér könnycseppek. Óvatosan átölelem és egy puszit adok a szemére.
- Kicsi hercegnőm. Ne félj, nem lesz semmi baj. Tudok verekedni.
- Én aggód érted. Én félni, hogy te halsz meg. - bújt a mellkasomhoz.
- Ha nyerek, elveszlek teged és melletted elem le az életem. Ha meghalok akkor azzal a tudattal halok meg, hogy téged, az egyetlen embert, akit szeretek, megvédtelek. - öleltem át majd toltam el. Erre azonban kivett a ruhájából egy kissebb tőrt.- Fele lesz veled, védd magad. Masik fele lesz nálam. Ha te halsz meg, úgy halok meg én is. - mutatta a labához kötött fegyvert.
- Arról szó sem lehet! Azonnal tedd le! - utasítottam, de csak mindenttudóan mosolygott.
- Áak'ab. Mikor én voltam sátorban, te nem mond semmit senkinek. Én akkor kap tőled ajándék mit őrzök. Már azon estén én zár téged ide be, a szívbe. Én nevez el téged Áak'ab, hisz lelked rejtely akár az éjszaka. Én azt hisz, Zezelkhan szeret, de Zezelkhan használ engem. Te vagy aki szeret és aki én szeret. Szeretlek Áak'ab! - már én is a könnyeimmel küzködtem. Még így utoljára nyomtam egy csókot a szájára majd ezzel kilèptem a függöny mögül, hogy kezdetét vegye a párbaj.
DU LIEST GERADE
A nap hercege (Befejezett)
RomantikEgy életben maradt Maja törzset találtak a Mexikói dzsungel mélyén. Igor és par társa elhatározta, hogy felkutatjak és tanulmànyozzák a törzset, de az expedíció balul sül el és mindenkit elfognak. Mikor már mindegyik társával vegeztek épp Igorral is...