Harmadik fejezet

2.5K 204 9
                                    

Igor pov.
Egyszerűen nem jött álom a fejemre. Hiába próbàlok elaludni csak a természet zaját hallom. Madarak, disznók, olykor baglyok. Már épp azon gondolkoztam, hogy előhúzom az italos üvegemet, amit felcsempésztem a gépre mikor hirtelen hangokat hallok.
- Nu' kul!
- Le' nochil! Ilawil! - szinte suttogás, de mègis tisztán hallatszik. Miféle nyelv lehet ez? Hirtelen meghallom, hogy az egyik a sátram felé közelít. Gyorsan magamhoz kapok egy pisztolyt és bebújok a hálózsàkba mintha aludnék. Hallom, hogy valaki halkan, macskàkat megszégyenítő lépésekkel bemászik az ajtón majd a cuccaimhoz lép. Kotorászik benne. Óvatosan felnyitottam az egyik szemem, de azonnal kinyitottam a másikat is. Egy fiatal fiú volt az. A ruházata arról árulkodott, hogy maja, de a bőre és a haja akár egy ember a mi világunkból.

 A ruházata arról árulkodott, hogy maja, de a bőre és a haja akár egy ember a mi világunkból

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

(Nem találtam normális maja ruhát, szóval összeválogattam pár ruhát és azokat hasznàlom)

Nem szoktam a fiúkhoz vonzódni, de ezt a szépséget kár lett volna nem bámulni. A kezébe akadt a kucstartóm. Egy 8 - as számú billiárdgolyó volt rajta. Látszólag nagyon tetszett neki. Rám nézett és észrevette, hogy bámulom. Nagyon megijedt, de nem sikított. Lassan a szám elé tettem a mutatóujjamat. Jeleztem, hogy nem fogom elárulni. Az arca kicsit nyugodtabb lett. A kucsrartó meg mindig a kezében volt. Mar épp letette volna elém bocsánatkérő arccal mikor meggondoltam magam és vissza adtam neki.
- Tartsd, meg! A tiéd. - mondtam. Persze tudtam, hogy egy szót sem ért, de gyorsan kivette az egyik fülbevalóját.

 Persze tudtam, hogy egy szót sem ért, de gyorsan kivette az egyik fülbevalóját

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

- Csere. - nyújtotta. Tátva maradt a szám. Nem csak azért mert meseszèp hangja volt, hanem mert az én nyelven beszélt. Hezitálva elvettem a fülbevalót. Ő pedig mosolyogva elhagyta a sátrat. Szívem szerint utàna kiáltottam, hogy maradjon még, de gondolom mennie kell. A kezemben forgattam a csinos kis ékszert. Mi tagadás volt súlya. Óvatosan raharaptam, hogy megcáfoljam egyik hipotézisemet, de e helyett csak igazat adtam neki. Tényleg egy maja volt. Ez a fülbevaló tömör arany.

A nap hercege (Befejezett)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang