Vladirio pov.
Ebren vagyok, de nem a nspiszen oldalán pihenek oldalamon Éjféllel. Ez a keserű élet. Nem a szobámban voltam, hanem egy nagy hímzett ágyban. Egy szolgát láttam ahogy rámnez majd elszalad és visszatér Zezelkhannal.
- Kedvesem! Hát ébren vagy? Hála a fenséges isteneknek! Tudod ma reggel magam áldoztam az isteneknek, hogy téged vissza adjanak és így is lett.
- Hol van az édesapám?
- Otthon, a maga királyságában, kedvesem. Te pedig az enyémben. Amint felgyógyulsz megtartjuk a szertartást és elveszlek. - lefagytam. Nem akarok hozzámenni! Meg akarok halni, hogy Éjféllel lehessek. Sírni kezdtem.
- Bizonyára fajdalmaid vannak. Pihenj csak. - mondta majd kiment. Hálát adtam az égnek, hogy kiment. Látni sem bírtam őt. A szolga kicserélte rajtam a kötést majd adott nekem inni."1 héttel később"
Igor pov.
Vegre felgyógyultam annyira, hogy tudok járni. Tupin segített mondenben és senkinek se mondta el, hogy hol vagyok, mivel a papagáj üldöz engem házasságtörésért. Jó vicc! Se én se a kis hercegnőm nem vagyunk házasok. Épp a reggelit ettem mikor váratlanul Tupin egy férfival lépett be az ajtón. A kiraly volt az, álruhában.
- Áak'ab! Nincs sok idő!
- Felség? Mit keres maga itt?
- Én azért vagy itt, hogy te vedd el gyermekem. - úgy meglepődtem, hogy a papaja kiesett a kezemből.
- Micsoda?
- Fiam szeret teged és te is őt. Te légy a ferje! Sajnos már semmivel sem akadályozhatnam meg az esküvőt mivel minden jogomat elvették Vladiriótól. A tied viszont senki sem vette el. Mentsd meg és vidd el! Ti együtt vagytok szerelmes pár. - ezzel azthiszem áldását adta a boldogsagunkra, én pedig megesküdtem, hogy kiszabadítom Vladiriot. Kell egy jól működő, kész terv. Ezt egyedül nem fogom tudni megcsinalni. Szóval kellenek szövetsegesek. Azokat könnyen szerzek, a maja nepből ugyanis mindenki szereti Vladirio herceget, de sokan félnek az aztékoktól. Este mindent elterveztünk majd kimentem a teraszra és nagy levegőt vettem az ejszakai párából.
- Jövök érted hercegnőm, csak várj meg.
ESTÁS LEYENDO
A nap hercege (Befejezett)
RomanceEgy életben maradt Maja törzset találtak a Mexikói dzsungel mélyén. Igor és par társa elhatározta, hogy felkutatjak és tanulmànyozzák a törzset, de az expedíció balul sül el és mindenkit elfognak. Mikor már mindegyik társával vegeztek épp Igorral is...