•11

1.1K 77 58
                                    

"Birkaç katı etkileyen patlama, 12 kişiyi öldürdü."

"Eski bina." Chanyeol televizyona bakarak konuştu. Şimdi onun evindeydiniz. Rionach, yaşlı kadını patlatmıştı. Onu, size tarif etmeye başladığı için.

"Patlamaya yanlış döşenmiş bir doğalgaz borusunun sebep olduğu düşünülüyor."

"Belli ki bu turu kaybettim. Ama teknik olarak bilmeceyi çözdüm de. Kendini sadece bir kere ateşe attı. Planlamaları yapıyor ama kimseyle doğrudan görüşmüyor."
"Yani Ha JiWon cinayetini o mu ayarladı? İnsanlar suçlarını ayarlaması için ona geliyorlar, sanki bir tatil ayırtır gibi?"
"Çok özgün. Zarif."

Gözlerini devirdin.

_

Elena girdiği kapıyı kapattı ve salona geçti.

"Bebeğim, sen misin?" Yixing mutfaktan seslenince Elena onayladı.
Mutfağa ilerleyip yemek yapan adamı görünce tatmin olmuşçasına gülümseyerek sandalyeye oturdu.
"Ee, şefim, bu gün bizi neyle besliyorsun?"

"Cevap veriyorum," Yixing havuçları doğrarken konuştu. "Sevgi ve vitaminle."

Elena gülerek sevgilisine(!) baktı. Açıkçası onu kandırmanın bu kadar kolay olacağını düşünmüyordu, ama Yixing düşündüğünden de aptal çıkmıştı. Elena ne yapsa onaylıyor, istediği her şeyi yapmasına izin veriyordu. Elena, tam olarak planına uygun kişiyi tavlamıştı.

_

Telefonu kapattın ve Chanyeol'a döndün.
"Baekhyun ve Sehun çağırıyor. Film izlemek istiyorlar."

"Onun yerine benimle bilmece çözsen? Seninle bunu yapmak çok zevkli."
"Sağol yoda ama bu başladığından beri nefes almak için bile durmadık. Lee Felix davasında bir gelişme var mı?"
"Hayır. Yaşayan tüm sınıf arkadaşları temiz."
"Belki de Rionach, Felix'ten büyüktür. Sence niye bunu yapıyor? Seninle bunu oynuyor? Sence yakalanmak mı istiyor? Senin başına bir şey gelecek diye endişeleniyorum."

Son cümlen, Chanyeol'un gözlerinin parlamasına sebep olmuştu. Sana o tapılası gülümsemelerinden birini sundu.
"Benim için endişelenme, hayatım. Ve bence dikkat dağıtmak istiyor. "
"İnsanlar tehlikede, Chanyeol. Gerçek insan hayatları! Sırf bilmek için soruyorum, bunlar umrunda mı?"
"Bu onları kurtaracak mı? Hayır."
"Bu sana çok kolay geliyor değil mi?"
"Evet. Ahlak bazı konularda oldukça can sıkıcı. Ben de bunlardan kurtuldum. Elena'ya bak, benden farklı değil. Kris'in çatısı altında yaşayan herkes böyle."

Senin ona doğru gönderdiğin bakışlarına baktı, ve farkındalıkla konuştu. "Seni hayal kırıklığına uğrattım. "
"Evet, öyle."
"İnsanları kahraman yerine koyma, Y/N. Gerçek hayatta kahramanlar yoktur, olsaydı bile ben onlardan biri olmazdım."

Sinirle evden çıktığında Chanyeol, peşinden gelmek istemişti. Ama hangi sıfatla gelecekti ki?

-

Bulabildin mi Kai?" Kris bara adım atarken sordu.

"Hayır patron. 5 farklı patlayıcı kullanılmış. Patlayıcılar Leeteuk, Onew, Lay ve CL ile eşleşti. Onlarınkiler sistemimizde kayıtlıydı ama diğerini bulamıyoruz. Tanımadığımız bir grup olmalı."

Lovely But Dangerous |PCY OC|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin