•5

1.7K 105 66
                                    


Yixing'in kafasındaki tilkilerin kuyruları birbirine dolanmıştı. Dikkatli olmuştu, anlamaman gerekiyordu. Planı mahvolmuştu... mu?

Yixing yüzünde kendini beğenmiş bir sırıtışla oturduğu sandalyede arkasına yaslandı.

"Şaşırttın beni. Bu kadar çabuk anlayacağını düşünmemiştim."
"Sen nasıl bir manyaksın ki kendini bıçaklatıyorsun?"
Gözlerini kocaman açarak sordun.

"O manyak değil. Sadece takıntılı. Anne babasının ölümü yüzünden suçlu arıyor. Muhtemelen dediğin her şey yalandı, öyle değil mi?"
Yixing'in yüz hatları kasıldı. Elena olanları bilmesine rağmen onu sana kötü göstermek için yalan söylüyordu.
. "Ben yalancı değilim. Hiçbir zaman yalan söylemedim."
"Yani nasıl bıçaklandığın konusu dışında mı?" Şaşkınlıkla sorduğunda Elena omuz silkti. "Dürüstlük abartılıyor."

Denenleri gözden geçirdin.
"Bu arada neden bahsediyorsunuz siz? Ne ölümü, ne suçlusu yahu?" Anlamayarak sorunca ikili sana döndü.

"Şey, benim gitmem lazım. Evde bıraktığım bir eşyam var, onu alacağım."

"Benim de işlerim vardı..."

İkisi bahaneler üreterek masadan kalkmaya çalışırken baş parmağını onlara doğrultup bağırdın.
"SAKIN!" Ürkerek sana baktılar. Muhtemelen o minik bedenden öyle bir sesin nasıl çıktığını sorguluyorlardı. Yavaş yavaş kalktıkları sandalyelere geri oturdular.

"Güzel, yola gelin şöyle. Şimdi anlatın bakalım ve yalan söylediğinizi anlarsam fena yaparım."

İkili aynı anda yutkundu ve birbirlerine baktı. Bakışlarıyla konuştuklarını tahmin ettin.
Yixing kafasını salladı ve sana baktı.

"İlk olarak, polis falan değilsin değil mi?"
"Evet, dökül."
"Polislere anlatmazsın değil mi? Hani kendi iyiliğin için."
"Tamam, dökül."
"Bak polis yakının da yok değil mi? Onları öldürmek istemem."
"Yok, dökül."

"İyi madem." Yixing kafasını salladı. Muhtemelen kendini ikna etmeye çalışıyordu.
"Ben mafyayım."
______________________

"Sence ne zamana uyanır?"
"Ben nereden bileyim? Ben sana söyleme bakışı atıyorum sen söylüyorsun kıza! Hem öyle pat diye ben mafyayım denir mi?"
"Ne bileyim boşluğuma geldi! Hem ne deseydim? 'Ben kaçakçılık yapıp insan öldürüyorum ama mafya değilim' mi?"

Gözlerini yavaşça açtın.

"Uyandı uyandı!"
Elena yanına çömelip sordu. "İyi misin bebeğim?"
"Evet, ne oldu?" elini ağrıyan başına götürüp yüzünü buruşturdun.
"Bayıldın."
"Elena?" fısıldayarak sordun. "Yixing cidden mafya mı?"

Elena bir kahkaha patlattı. "Ne mafyası canım! Sen rüya görmüşsün belli ki."

Ayağa kalktı ve çantasından araba anahtarını çıkardı.
"Eve gideceğim. Kıyafetlerimi almam gerek. Numaramı bir kağıda yazdım, tezgahın üstünde."

Yixing mutfaktan çıktı ve genç kızın elindeki araba anahtarına baktı.
"Sen mi süreceksin arabayı?" diye sordu küçümseyerek.
"Evet, beğenemedin mi?"
"Kadınlar araba süremez."

Elena derin bir nefes aldı. "Baksana bana bir, seni arabanın vites koluna topuzu kaldırmadan oturtur, omzundan tutarak 3'ten 4'e atarım kanırta kanırta sen sürersin arabayı. Pis cinsiyetçi."

Elena kapıdan çıkarken Yixing hala olduğu yerde duruyordu.
"Yeminle dinlerken canım yandı."
____________________

"Ne hamilesi?" Ağlayan adam gözlerini kocaman açarak Mika'ya baktı.

Lovely But Dangerous |PCY OC|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin