Jak ja nienawidzę chodzić do szkoły, jednak coś mnie uratowało od szkoły. Mianowicie moja pierwsza gorączka, która u mnie spóźniła się o dwa lata. Boże nigdy nie sądziłem, że to będzie aż tak boleć.
- Naruto schodź na dół zjeść śniadanie bo spóźnisz się do szkoły. Słyszysz mnie.
- B-Boli....
Przez ten ból nie mogłem normalnie chodzić i ledwo co mówiłem.
- O Boże Naruto dostałeś gorączki. Minato trzeba zawiadomić szkołę, że nie będzie go tydzień.
- Dobrze załatwię to, a ty się nim zajmij.
Nie wiem czemu, ale moja omega pragnęła alfy, który pomógłby przeżyć jej gorączkę.
- M-Mamo ja c-chcę alfy.
- Wiem, że potrzebujesz alfy ale nie możesz jej mieć teraz.
- A-ale j-ja c-chcę.
- Przykro mi Naruto.
No pięknie czyli swoją pierwszą gorączkę, gdzie moja omega jest napalona, będę musiał przeżyć samemu bez alfy.
**************
Dwa dni później mogłem już normalnie chodzić i funkcjonować. Byłem obecnie w domu sam z mamą ponieważ tata pracuje.
- Naruto wiesz czemu my omegi dostajemy gorączki.
- Nie bardzo.
- Jak wiesz ten okres w życiu jest bolesny, ale przydatny. Bowiem podczas gorączki omegi lub rui alfy dochodzi zazwyczaj do połączenia i zaknotowania.
- Jednym słowem omega zachodzi w ciążę.
- Dokładnie i ja chcę abyś znalazł alfę, która cię pokocha tak jak ty ją.
- Ja też mam taką nadzieję.
- Wiesz, ,że razem z tatą będziemy cię wspierać w twoim wyborze.
- Wiem i dziękuję.
Reszta gorączki minęła mi dość szybko i mogłem wrócić do szkoły gdzie zasypywali mnie pytaniami czemu mnie nie było. Aby dali mi spokój powiedziałem im.
- To dlatego było czuć taki słodki zapach gdy przyszedłem dać ci notatki z lekcji.
- Właśnie dlatego mnie nie było.
Reszta dnia minęła spokojnie i bez żadnych pytań. Od dziewczyn dowiedziałem się, że do naszej klasy przychodzi jakiś nowy chłopak, który jest alfą.
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
Hej!
Jest to już rozdział i mam nadzieję, że się wam spodoba.
Do następnego.
Buziaki😘
CZYTASZ
Nie wiem jak ci o tym powiedzieć
Fanfiction*Opowiadanie nie jest zgodne z anime* Naruto jest młodą omegą szukającą odpowiedniego alfy, który będzie jego przeznaczonym. Jednak gdy go znajduje zostaje przez niego wykorzystany i porzucony. Przed rodzicami i przyjaciółmi ukrywa dziecko jego i al...