Uwaga!
Na początku napiszę wam w jakim wieku są dzieci Naruto i Sasuke bo z początku sama się zgubiłam, więc tak:
- Boruto:20 lat;
- Sarada:18 lat;
- Minato i Kushina:16 lat;Hej!
Nazywam się Boruto Uchiha-Uzumaki i mam 20lat. Z rodzeństwa jestem najstarszy, bo mam dwie młodsze siostry i młodszego brata. Jeśli chodzi o mnie jestem jedyną męską omegą w rodzinie, oprócz mamy, ponieważ Sarada i Minato są alfami, a siostra zwykłą omegą. Co się wiąże z tym, że jestem męską omegą? Otóż to, że mogę zajść w ciążę, a do tego potrzeba mi alfy, w moim przypadku chłopaka. Z początku nie akceptowałem siebie i nie raz podcinałem sobie żyły i do dziś tego żałuję. Jednak tata wytłumaczył mi, że nie ma nic złego w tym, że jestem męską omegą i to, że będę mógł urodzić dziecko. Natomiast mama o tym, że urodzenie własnego dziecka jest czymś niesamowitym. Jeżeli chodzi o moją pierwszą gorączkę to przeżyłem ją w wieku trzynastu lat i od tamtej pory boję się tego, że mogę dostać gorączki na ulicy i może mnie dopaść jakiś gwałciciel. Chociaż była jedna taka sytuacja, która miała miejsce rok temu. Wracałem wtedy z imprezy, i tu możecie mi nie uwierzyć ale byłem trzeźwy, i zaczepili mnie jacyś goście, którzy mnie ogłuszyli i zaciągnęli do jakiejś opuszczonej uliczki i tam zgwałcili. Wyrywałem się, krzyczałem tyle ile miałem sił ale to nic nie pomogło. Z początku nie chciałem z nikim o tym rozmawiać, choć i tak to się wszystko wydało, gdy dowiedziałem się, że jestem w ciąży z tymi gwałcicielami. Rodzice naciskali abym im o tym powiedział. W końcu im o wszystkim powiedziałem o mowili, że pomogą mi z dzieckiem kiedy ono się urodzi, ale zapytacie gdzie jest to dziecko. Bowiem mój organizm nie przyjął dziecka i poroniłem, niestety. Ale teraz otrząsnąłem się po tej stracie i na dodatek mam zakochałem się w moim koledze Mitsukim, który na razie nie odwzajemnia moich uczuć bo oczywiście, ja jak to ja boję się o nich mówić.
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
Hej!
Postanowiłam jednak zrobić dodatki choć inni mogą traktować to jako drugą część, kto jak uważa. Jednak jest i mówię, że rozdziały nie będę pojawiać regularnie, ponieważ jest szkoła, a ja z tej szkoły późno wracam i mi się nie chce czasem nic robić.
Za jakie kolwiek błędy przepraszam.
I do zobaczenia!
Buziaki😘Ps. Na zdjęciu widnieje jedna z wielu moich ulubionych postaci, czyli Deidara. Poprostu uwielbiam go.
CZYTASZ
Nie wiem jak ci o tym powiedzieć
Fanfiction*Opowiadanie nie jest zgodne z anime* Naruto jest młodą omegą szukającą odpowiedniego alfy, który będzie jego przeznaczonym. Jednak gdy go znajduje zostaje przez niego wykorzystany i porzucony. Przed rodzicami i przyjaciółmi ukrywa dziecko jego i al...