Oczywiście po tym jak rodzice, Mitsuki i moje młodsze rodzeństwo dowiedziało się, że jestem w ciąży normalnie oszalało na tym punkcie. Oczywiście mama powiedziała mi, że muszę iść na badania. Aby nie truła mi życia postanowiłem się przejść. Szczerze to sam się cieszyłem,że będę mógł zobaczyć swoje dziecko zresztą tak jak każdy w rodzinie. Mitsuki niestety nie mógł być dziś ze mną ponieważ jego tata miał do niego przyjechać więc został aby posprzątać w domu.
- Boruto Uchiha-Uzumaki!
- Zapraszam. Więc co Cię do mnie sprowadza Boruto?
- Hej Ciociu. Bo ja dwa dni temu dowiedziałem się, że jestem w ciąży i przyszedłem aby sprawdzić czy z maluchem wszystko w porządku.!!( I tu Naruto i Sasuke uważają Sakurę jako członka rodziny więc Boruto i jego rodzeństwo mówią do niej Ciociu)
- Dobrze to najpierw Cię zważę i zadam kilka podstawowych pytań.
Po tych wszystkich pytaniach przyszedł czas na badanie. I gdy ciocia zaczęła mnie badać była bardzo nad czymś skupiona.
- Coś się stało?
- Muszę zrobić ci badanie wewnętrzne ponieważ nie mogę znaleźć dziecka.
- Okej.
Podczas tego badania trochę się spiąłem było to dziwne uczucie, jednak ciocia powiedziała mi abym się rozluźnił co uczyniłem.Po badaniu udałem się do Mitsukiego aby powiadomić go czy z maluchem wszystko w porządku. Gdy byłem pod jego domem zadzwoniłem i otworzył mi jego tata. Był on wysokim mężczyzną o bladej cerze, miał piwne oczy i długie czarne włosy związane w luźny kucyk.
- Dzień dobry panu, zastałem może Mitsukiego?
- Tak, akurat teraz gotuje obiad. Wejdź do środka.
- Dziękuję panu.
- Przestań z tym panem przez to czuję się dużo starszy niż jestem.
Mów mi tato.
Gdy to powiedział ja stałem jak kołek w drzwiach przetwarzając to co właśnie powiedział.
- Mitsuki powiedział mi, że się połączyliście.
- Aha rozumiem...tato.~skip~
Po zjedzonym obiedzie postanowiliśmy razem powiedzieć jego tacie, że jestem w ciąży i on zostanie dziadkiem.
- No to co chcecie mi powiedzieć chłopcy?➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
Hej!
Dawno nic nie wstawiałam.
Postaram się aby 5 dodatek pojawił się jutro lub w weekend.
Za jakie kolwiek błędy przepraszam.
I oczekuje pewnej informacji.
Do zobaczenia!
Buziaki😘
CZYTASZ
Nie wiem jak ci o tym powiedzieć
Fanfiction*Opowiadanie nie jest zgodne z anime* Naruto jest młodą omegą szukającą odpowiedniego alfy, który będzie jego przeznaczonym. Jednak gdy go znajduje zostaje przez niego wykorzystany i porzucony. Przed rodzicami i przyjaciółmi ukrywa dziecko jego i al...