Od naszego połączenia minęły dwa miesiące i wszystko mogłoby się wydawać dobrze, ale jak zwykle coś musiało się stać. Mianowicie ja od tygodnia męczyłem się z wymiotami, których miałem serdecznie dość. Z początku nikt nie wiedział o moich nocnych eskapadach do łazienki póki mama się nie zorientowała. (nie wiem jak pisać o Naruto gdy Boruto mówi do niego mamo😔)
- Boruto skarbie co się dzieje?
- Nie wiem. Od tygodnia męczą mnie te wymioty.
- Boruto może jesteś w ciąży?
- Ale mamo ja nie mogę być teraz. Niedawno połączyłem z Mitsukim. Jak on zareaguje na wieść o dziecku?
- Słuchaj, musisz mu powiedzieć prawdę i nie ukrywać tego. Jestem pewien, że się bardzo ucieszy.
- Dziękuję mamo, że jesteś ze mną gdy najbardziej Cię potrzebuję.
- Ale jeszcze masz zrób test.
- Okej.
Oczywiście test wyszedł pozytywnie na co bardzo się ucieszyłem.Następnego dnia Mitsuki przyszedł do mnie niespodziewanie, chociaż miałem okazję powiedzieć mu o ciąży.
- Muszę coś ci powiedzieć. Bardzo ważnego.
- A co takiego kotek?
- Bo ja....bo my będziemy mieli dziecko.
- Żartujesz?
- Nie ja nigdy nie żartuję w tak powaznych sprawach.
- Boże Boruto nawet nie wiesz jak się cieszę. Czy wszystko z tobą i dzieckiem dobrze?
Który to miesiąc?
- Spokojnie ze mną i fasolką wszystko dobrze, a jak dobrze myślę, jest to połowa drugiego miesiąca.
- Teraz masz mi dużo wypoczywać i się nie przemęczać.
- Ale znasz mnie i wiesz dobrze, że ja nie wytrzymam długo w jednym miejscu.
- Tak, wiem i właśnie masz mi dużo wypoczywać ponieważ nie chcę aby tobie i dziecku coś się stało. Obiecujesz to wykonać?
- Postaram się.
- Cieszę się bardzo.I właśnie w tej chwili rozpoczął się nowyrozdział w moim życiu.
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
Hej!
Przepraszam, że wczoraj nic nie dodałam ale musiałam przeczytać lekturę i jeszcze pisać bardzo dużo z angielskiego co skończyłam dziś przy świecy ponieważ prąd mi zabrali.
Za jakie kolwiek błędy przepraszam.
Do następnego.
Buziaki😘
CZYTASZ
Nie wiem jak ci o tym powiedzieć
Fanfiction*Opowiadanie nie jest zgodne z anime* Naruto jest młodą omegą szukającą odpowiedniego alfy, który będzie jego przeznaczonym. Jednak gdy go znajduje zostaje przez niego wykorzystany i porzucony. Przed rodzicami i przyjaciółmi ukrywa dziecko jego i al...