5 lat wcześniej
Mitsuki z początku ukrywał to, że jest alfą mówiąc mi, że jest betą. Jednak wszystko wyszło na jaw. Poszedłem wtedy do niego aby przekazać mu notatki z lekcji aby nie miał zaległości no i wtedy poczułem silny zapach alfy, który jest podczas rui.
- Halo Mitsuki?! Przyniosłem ci notatki z lekcji.
- Cześć Boruto.
- Hej Mitsuki tu masz wszystkie notatki.
- Dziekuję Boruto.
- Mitsuki czemu nie powiedziałeś mi, że jesteś alfą?
- Sam nie wiem, może bałem się odrzucenia z twojej strony?
- Ale tak się nie stało. I chciałbym coś ci jeszcze powiedzieć.
- Co takiego?
- Kiedy Cię zobaczyłem to obrazu wiedziałem, że się zaprzyjaźnimy. Cieszę się, że mogę mieć tak fajnego przyjaciela jakim jesteś ty.
- Ja też się cieszę.
- Przepraszam ale muszę już iść bo obiecałem mamie, że pomogę trochę w domu. Do zobaczenia.
- Narazie.Teraz
Od skończenia szkoły nadal utrzymywałem dobry kontakt z Mitsukim. Do czsu gdy dważyłem się wyznać mu moje uczucia wzędem niego. Z początku myślałem, że mnie odrzuci ale jakie było moje zdziwienie gdy on także wyznał do mnie miłość. Od tamtej pory jesteśmy razem i jesteśmy bardzo szczęśliwi. Oczywiście rodzice cieszą się z mojego szczęścia. Pamiętam gdy opowiedzieli mi, że połączył ich przypadek tak samo jak ja. Tata mówił, że gdyby nie ja to nigdy by nie byli razem.
- Hej skarbie.
- Cześć kotek. To jak idziemy?
- Tak. Mamo, tato idę nocować do Mitsukiego.
- Tylko uważaj na siebie.
Mimo, że byliśmy parą od dwóch lat nie połączyliśmy się jeszcze. Ale tego wieczoru miało się to zmienić. Tego właśnie dnia dwa lata wyznaliśmy do siebie uczucia.
- To jak gotowy?
- Oczywiście.
Dziś także Mitsuki miał dostać rui podczas której się połączymy. Z początku się obawiałem bo miał być też mój pierwszy raz. Gdy tylko to się zaczęło łzy bólu spływały mi po policzkach lecz Mitsuki mi je wycierał. Gdy miałem zaraz dojść to wtedy się połączyliśmy. Najpierw znak połączenia mnie bolał lecz potem dzięki mojej alfie przestało boleć po chwili.
Gdy to wszystko się skończyło opadliśmy zmęczeni na łóżko.
- To było niesamowite uczucie.
- Też tak myślę.
- Kocham Cię.
- Ja Ciebie też.
Po tym oboje poszliśmy spać wtuleni w siebie. Wiedziałem, że teraz wszystko będzie dobrze.
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
😔Przepraszam was, że tak długo nie dodawałam rozdziału ale wiecie szkoła. Wracam do domu późno i nic mi się nie chce. Ale postaram się jeszcze dziś albo jutro wstawić nowy rozdział.
Buziaki😘
CZYTASZ
Nie wiem jak ci o tym powiedzieć
Fanfiction*Opowiadanie nie jest zgodne z anime* Naruto jest młodą omegą szukającą odpowiedniego alfy, który będzie jego przeznaczonym. Jednak gdy go znajduje zostaje przez niego wykorzystany i porzucony. Przed rodzicami i przyjaciółmi ukrywa dziecko jego i al...