#6

1K 55 0
                                    

Kolejny miesiąc za mną i tylko dwa miesiące do porodu. Oczywiście nie bałem się go ponieważ jako omega zostałem dotego przygotowany przez mamę. Prócz tego, że spodziewam się dziecka to na dodatek moja Alfa wróciła. Odkąd powrócił do miasteczka stara się na nowo odbudować naszą relację. I jeszcze dziś miał dostać rui podczas, której mieliśmy się połączyć aby nasze szczenię było silniejsze ponieważ na ostatniej wizycie Tsunade powiedziała, że maluch jest osłabiony i tylko połączenie z alfą da mu sił.
- Naruto możemy iść do twojego pokoju?
- To już?
- Tak i moja alfa szaleje. Chce jak najszybciej się połączyć. 
- Rozumiem to chodźmy.
- A nie ma w domu nikogo?
- Nie rodzice mają dużo ważnych spraw i wrócą dopiero rano.
- Tak się cieszę, że cię poznałem dzięki tobie będę miał rodzinę.
- Ja także się cieszę. Chociaż miałem ochotę Cię zabić gdybyś tylko wrócił, ale teraz wiem, że to tylko głupie hormony. Wiesz co?
- Tak?
- Kocham Cię.
- Ja także Cię kocham.
I tej nocy po tylu miesiącach nareszcie się połączyliśmy. Oboje się kochaliśmy i  kochaliśmy dziecko, które za kilka tygodni miało przyjść na świat. Chociaż byłem w ciąży szkoły nie mogłem odpuścić. Sasuke, tata, a w szczególności mama, która mówiła żebym przestał chodzić do szkoły do końca ciąży i po porodzie, a notatki z lekcji miałby mi przynosić Sasuke. Oczywiście zgodziłem się  aby mama przestała mi wisieć nad głową z tym tematem. A jeśli chodzi o pokój dla dziecka wykorzystaliśmy nieużywany pokój, który był obok mojego co jest wygodnym rozwiązaniem bo nie będę msiał chodzić tyle aby pójść do małego. Wszystko było gotowe na przyjście dziecka tylko teraz oczekiwania na tego małego szkraba, który wywrócił moje życie do góry nogami.
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
Hej!
Sorki, że rozdział taki krótki, ale jeszcze dziś opublikuję nowy, w którym będzie się działo.
Za jakie kolwiek błędy przepraszam.
Buziaki😘

Nie wiem jak ci o tym powiedzieć Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz