Bölüm-7 ❄️ Yara

6.8K 377 34
                                    

°Yıldızı doldurmayı unutmayın °

Bölüm şarkısı; Billie Eilish, Khalid - lovely🎶

°
Kimdi bu adam? Gerçekten babam mıydı? Evet bunu söylüyordu. Ama doğruluk payı ne kadardı? Olabilir miydi? Hiç görmemiştim ki ben babamı, neden olmasın. Babam nasıl biri, iyi mi, kötü mü? Tüm bunlar koca birer soru işaretiydi. Saçlarına aklar düşmüş bu adama nasıl inanacaktım ben?

Gülümsemesi yüzünde kaybolurken kaşları yavaşça çatıldı.

"Senin adın Berfin!" dedi tok bir sesle. Hayır benim adım Berfin değildi. Anneannem beni Berfum diye severdi. Başımı olumsuzca salladım.

"Hayır benim adım Berfu!" diye itiraz ettim çatallaşan sesimle. Çocukcaydı bu diyaloğumuz farkındaydım. Zaten oda bunun farkına varmışcasına dudaklarını kıvrdı.

"Anneannen sana gerçeklerden söz etmemiş herhalde!" diyerek ellerini ceplerine yerleştirdi bu sefer. Duruşunda alay vardı. Duruşunda gerçekler asılıydı. Gözlerim her bir hareketini izlerken anneannemi de tanıdığını idaa eden bu yaşlı adama soru dolu gözlerle bakıyordum.

"Ne gerçeklerinden söz ediyorsunuz?"Sorum mumnunca gülümseti kendisini. Tekrar koltuğuna geçip oturduğun da oturmam için eliyle karşısını gösterdi. Ayakta dumanının benim için bir faydası olmayacağının bilincindeydim bu yüzden itiraz etmeden gösterdiği yere oturdum.

"Sana her şeyi anlatacağım Berfin!" Yine aynı isimle hitap etmesine bozulsam da bahsettiği gerçekler her neyse bilmek istiyordum.

°yazarın anlatımından°

Alper odaya giren adama omzunun üzerinden kısa bir bakış atarak bedeninin tamamını ona doğru çevirdi.

"Efendim yerini tespit ettik!" adam kısaca konuşarak Alperin tepkilerine  dikkat kesildi.

"Son durum ne?" diye sordu Alper. Genç kızın nerede olduğunu zaten tahmin ediyordu. Sadece emin olmadan hareket eden bir adam değildi.

"Hala şirketteler efendim. Olası bir durumda müdahale edecek adamlar.."  Alper başını kısaca sallayarak adamın çıkmasını belirti. Serhat çıktığın da telefonu cebinden çıkarıp ezberlemesi iki saniyesini bile alan numarayı tuşlayarak aramaya bastı. Telefonu kulağına dayadığın da kısa süre sonra cevap gelmişti.

°

Genç kız yaşlı adamın bakışlarına aldırmayarak telefonunu çantasından çıkarıp açtı.

"Alo?" karşı taraftan gelen bir kaç nefes alışından sonra tanıdık bir ses doldurdu kulaklarını.

"Sakin ol ve söyleyeceklerimi iyi dinle!" Genç kız kitlenmiş bir vaziyete karşı taraftan gelen nefes alışları dinliyordu.

"Sana söylediği şeylerin bir çoğu doğru, bunu inkar etmeyeceğim! Muhtemelen sana seni uzun zamandır aradığını ama bulamadığını söylemiştir!" telefondaki adam onun nerede kiminle olduğunu çok iyi biliyordu. Berfu adamın her cümlesin de gözlerinin dolduğunu hisseti.

"İşte bu kısım yalan! Senin nerede ne yaptığını her şeyi en ince ayrıntısına kadar biliyor karşındaki yaşlı kurt! "

Titreyen bacaklarından güç alarak ayağa kalktı. Nasıl ve nereden biliyordu tüm bunları. Telefondaki adam?

"N..nasıl?" diye sordu bulduğu son güç kırıntılarıyla.

"Her şeyi anlatacağım sana! Şimdi normal davran ve ayrıl o odadan! Gerisini adamlarım hal edecek!" Berfu içini kemiren belirsizliğe rağmen adamın söylediklerini yapmaya karar verdi.

KAR TANESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin